ללא מילים (כמעט)

אה אז עכשיו זה בלוף?

גם אם הרמטכ"ל יבוא אלייך בכבודו ובעצמו ויגיד לך שהוא נגד משתמטים אתה תגיד שזה בלוף כי בעצם זה לא יהיה הרמטכ"ל אלא רק כפיל שלו... חביבי , זה לא בלוף ולא נעליים , על זה אני מדבר איתך כבר יומיים רצוף. מי ששוחרר מסיבה לא מוצדקת , עלול להעינש על ידי סנקציות (רואה??? לא אני אומר!!! שטרן אומר!!!) .
 

user4576

New member
אין בכתבה הזו שום ציטוט של שטרן - שים לב

הכתב כותב על דעת עצמו על "כוונות" של שטרן, בלי להביא שום ציטוט שלו - זה הבלוף. מי שאין לו סיבה מוצדקת - הצבא לא אמור לשחרר אותו מהתחלה. מי ששוחרר - הצבא החליט שיש לו סיבה מוצדקת. אז מיהם בדיוק האנשים שהשתחררו מסיבה "לא מוצדקת" ואיך אמורים למצוא אותם? אי-אפשר, כי אין כאלה. קח בן-אדם מסויים, הצבא שחרר אותו, בתעודת שחרור שלו כתוב "מטעמי בריאות". מה זה אומר? שועדה רפואית של הצבא החליטה שהוא ישוחרר מהצבא מטעמי בריאות. איך מישהו בעולם אי-פעם יכול לקבוע שהבן-אדם הספציפי הזה לא שוחרר מסיבה מוצדקת?
 

user4576

New member
איפה אתה חי?

צה"ל לא יכול לצנזר כאלו דברים. אני חיים במדינה דמוקרטית. מי שאין לו סיבה מוצדקת - הצבא לא אמור לשחרר אותו מהתחלה. מי ששוחרר - הצבא החליט שיש לו סיבה מוצדקת. אז מיהם בדיוק האנשים שהשתחררו מסיבה "לא מוצדקת" ואיך אמורים למצוא אותם? אי-אפשר, כי אין כאלה. קח בן-אדם מסויים, הצבא שחרר אותו, בתעודת שחרור שלו כתוב "מטעמי בריאות". מה זה אומר? שועדה רפואית של הצבא החליטה שהוא ישוחרר מהצבא מטעמי בריאות. איך מישהו בעולם אי-פעם יכול לקבוע שהבן-אדם הספציפי הזה לא שוחרר מסיבה מוצדקת?
 
מה הקשר מדינה דמוקרטית?

אז אני יכול לבוא ולפרסם דברי שקר על מישהו , ובגלל שאנו מדינה דמוקרטית זה יישאר כך ואותו אדם לא יכול לעשות כלום בקשר לפרסומים למרות שהם שקר?? באמת נראה לך שאם הדברים היו לא נכונים הצבא היה מוכן שכזה דבר יפורסם? ועוד בשמו של שטרן??? אתה לא חושב ששטרן היה מכחיש אם זה היה שקר??? נו באמת , אתה מתחיל להגיד דברים לא הגיוניים . אני מביא לך הוכחות ואתה מתעקש ללכת עם הראש בקיר . עזוב , יש הוכחה , תקבל אותה וזהו . שוב , אם אין כאלה אז מה איכפת לך? אמרת מתישהו שאנשים אחרים נפגעים מכל העליהום הזה . כל מי שהפטור שלו מוצדק , לא ייפגע מן הסתם . כל מי שהפטור שלו לא מוצדק , אז סביר להניח שייפגע . איך מישהו יחליט אם הוא שוחרר או לא שוחרר מסיבה מוצדקת? אמרתי בעבר , אני סומך על צה"ל שיידע לבצע זאת (ואל תגיד שלצבא לא איכפת כי הבאתי לך הוכחה שכן איכפת לו) .
 

user4576

New member
אם הצבא היה יכול להבדיל בין מי שהפטור שלו

מוצדק לבין מי שהפטור שלו לא מוצדק - אז הוא מראש לא היה נותן את הפטור הלא מוצדק, לא? אם הצבא נתן פטור, אז הצבא חשב שהפטור מוצדק, ואין שום סיבה שזה "פתאום" סתם ככה ישתנה יום אחד בלי ששום דבר מיוחד יקרה....
 
לא

כבר הסברתי לך מיליון פעם אבל אתה מתעקש לא להבין . מאחר והדברים שאני כותב נופלים על אוזניים ערלות , אין טעם להמשיך את הדיון איתך .
 
באמת נראה לך שאם שטרן לא היה אומר את זה

זה היה מפורסם??? אתה לא חושב שצה"ל היו מצנזרים את זה?? באמת נראה לך שיכתבו משהו בניגוד לעמדת הצבא והצבא ישתוק ולא יעשה כלום בקשר לזה??? עזוב חבל על המאמצים שלך , כל מילה נכונה , מההתחלה אמרתי לך שדובר על סנקציות על ידי גורמים בצבא בראשות שר הביטחון , אתה משחק אותה ראש קטן שזה בלוף... אז לדעתך זה בלוף , חבל מאד שדעתך לא ממש משנה לצבא נכון?? ופתחתי שירשור חדש למעלה...
 
אז למה שלא תשאיר את הטיפול במשתמטים

לצבא עצמו? אם לצבא היה אכפת הוא היה מכנסי את המשתמטים לכלא. אבל לא אכפת לו, בגלל זה הוא משחרר אותם. אתה אומר שיש אנשים בצבא שיודעים מה הם עושים. אם הם יודעים מה הם עושים, אז תסמוך עליהם כשהם לא מכניסים את המשתמטים לכלא. ולכן כל הקמפיין הזה מיותר.
 

user4576

New member
איך אני אוהב טיעוני "אם כולם"

"אם כולם ישתמטו לא יהיה צבא, לכן לקבל פטור מהצבא זה רע". "אם כולם יהיו חיילים לא יהיו רופאים וכל החולים ימותו, לכן להיות חייל זה רע". "אם כולם יהיו רופאים אף אחד לא יגדל אוכל וכולנו נמות מרעב, לכן להיות רופא זה רע". אפשר להמשיך כך לנצח. מקווה שהנקודה ברורה.
 
מה הקשר ??

ממש לא קשור לכלום מה שכתבת . אם לא יהיה צבא אנשים ימותו , לא יעזרו רופאים ולא יעזרו מגדלי אוכל . עזוב התגובות שלך מתחילות לעורר רחמים , לא קשורות לשום דבר .
 

user4576

New member
אני אסביר לך את הקשר, אם אתה לא מסוגל להבין:

הקשר הוא, שטיעונים מסוג "אם כולם" הם מפגרים. אם כולם לא ישרתו בצבא - זה יהיה רע. אבל גם אם כולם יהיו כל הזמן בצבא - זה יהיה רע. וגם אם כולם יהיו רופאים - זה יהיה רע. וכמעט כל דבר אחר שתבחר, אם **כולם** יעשו אותו - זה ייגמר רע מאוד! לכן זה טיעון מפגר. אתה מציג את זה כאילו יש רק שתי אפשרויות: או צבא של 400,000 איש. או צבא של 0 אנשים. שום דבר באמצע. אני אומר שיש הרבה אפשרויות באמצע בין "כולם חייבים להיות בצבא" לבין "אף אחד לא מתגייס"...
 
בוא אני אעמיד אותך על טעותך

להיות רופא זה מקצוע נרכש שדורש 7 שנות לימוד שאחריו אתה מקבל מקצוע ומשכורת . ללמוד רפואה זה לא חובה , מי שרוצה יכול ללכת ללמוד רפואה ומי שרוצה יכול ללמוד עריכת דין . אין בכלל קשר בין מקצועות באזרחות לבין הגיוס לצה"ל שהוא חובה!!! . עכשיו , אתה צריך להבין שזה בכלל לא משנה המספרים שאתה מציג (400 אלף) . מה שמשנה זה העובדה שישנם אנשים שמחויבים להתגייס לצבא כמו יתר אזרחי המדינה ולתרום 3 שנים להגנת המולדת . ברגע שאנשים מתחמקים מהחובה הזאת שחלה על כל !!! אזרח במדינה , זו השתמטות . לא אני קבעתי שכל אזרח צריך לשרת , אלא המדינה קבעה . (להוציא את אלה שהצבא נתן להם פטור והם לא מרמים את הצבא אלא באמת מגיע להם הפטור) .
 

user4576

New member
"להוציא את אלה שמגיע להם פטור"

נו, אני מסכים לגמרי: כולם צריכים להתגייס, חוץ מאלו שיש להם פטור. מכיוון שהצבא או המדינה מעולם לא האשימו אפילו אדם אחד ויחיד בכך שהוא רימה בשביל לקבל את הפטור - כל מי שקיבל פטור עד היום מהצבא איננו משתמט.
 
מי שקיבל פטור במירמה הוא משתמט

מי שמקבל קיצבת נכות מביטוח לאומי למרות שאיננו נכה - אזי הוא נכה??? לא !!! הוא רמאי!!! וכך גם כל המשתטים שקיבלו פטור במירמה . הם רמאים ומשתמטים ותו לא . אני אחזור על עצמי עוד הרבה פעמים?
 
שאלתי בלי קשר אם אתה משרת או לא

אני יודע שזה לא קשור , סתם רציתי לדעת . אני פותח שרשור חדש כי זה מתחיל להימאס עליי לכתוב פה בצד..
 

user4576

New member
אף אחד מעולם לא הורשע בקבלת פטור במרמה

ויותר מכך - אף אחד מעולם אפילו לא הואשם ע"י המדינה או ע"י הצבא בקבלת פטור במרמה. לכן, נכון להיום, כל מי שאי-פעם קיבל פטור מהצבא הוא לא מתשמט.
 

user4576

New member
אי-אפשר להטיל סנקציות על אדם שאיננו קיים

בשביל להטיל על מישהו סנקציה כלשהי בשל היותו משתמט, קודם צריך לקבוע שהוא משתמט. בפעם המליון: לא רק שאף גורם רישמי של המדינה או של הצבא אף פעם לא קבע שמישהו שקיבל פטור הוא משתמט - הם אף פעם אפילו לא האשימו מישהו בכך שיש חשד כלשהו, קל שבקלים, שהוא משתמט. היחידים שעושים זאת זה אתה ועוד כל מיני אנשים פרטיים שלא מייצגים את הצבא או את המדינה בשום צורה. אם עכשיו יקבעו סנקציה שאומרת, נגיד: "כל מי שגם קיבל פטור מצה"ל, והוא גם משתמט - יוצא להורג מחר בבוקר". אז אתה יודע כמה אנשים יוצאו להורג מחר בבוקר? 0. כי יש 0 אנשים שקיבלו פטור מהצבא והצבא בכל זאת הגדיר אותם כמשתמטים, פשוט אין אנשים כאלו.
 

user4576

New member
אתה תמיד מביא את הדוגמא של החולה סרטן

מה שאתה לא מבין, זה שיש די והותר אנשים שקיבלו פטור מוצדק ולגיטימי לחלוטין (לפי הקריטריונים של הצבא! לא לפי הקריטריונים האישיים שלי!) ויש להם בעיות הרבה פחות בולטים לעין מאשר סרטן/נכות קשה שגורמת להם להיות בכיסא גלגלים/עיוורון וכו' - ואותם אנשים נפגעים באופן קשה מהרדיפה שאתם מפעילים נגדם. אתם מנסים לשנות את הקריטריונים כך שרק אדם שהוא באמת חולה סופני ששוכב כל היום במיטה יהיה זכאי לפטור - אבל מה לעשות שזו לא עמדת הצבא, ולפי עמדת הצבא הוא מעדיף לשחרר גם אנשים עם דברים הרבה הרבה פחות חמורים. ולאותם אנשים אתם מדביקים את הסטיגמה של "משתמטים" פשוט כי אין לכם שום יכולת לדעת שהם קיבלו פטור מוצדק. איך בדיוק אתה מציע לדעת מי קיבל פטור שלדעתך הוא מוצדק ומי לא? וכן, שירתתי בצבא, זו לא הנקודה.
 
אז מה הבעיה שלך?

אם לדעתך אין אנשים כאלה ואנחנו רודפים אחרי אנשים שאינם קיימים , אז מה איכפת לך? תן לנו לשבור את הראש נגד אנשים ש "אינם קיימים" כדבריך . מה איכפת לך שאנחנו מדברים על 0 אנשים?
 
למעלה