ללא מילים (כמעט)

user4576

New member
שתי בעיות:

1.בדרך, תוך כדי מרדף אחר אותם אנשים שלא קיימים, אתם פוגעים בהרבה מאוד אנשים שכן קיימים - אלו שקיבלו פטור בצדק ועכשיו מתייחסים אליהם כאל מצורעים ופושעים על לא עוול בכפם. 2.כפי שהסברתי כבר בשרשור הזה אתם (כלל האנשים שמשתתפים בקמפיין, אולי לך אישית אין כוונה כזו - בגלל זה אמרתי שאתה רק כלי) מנסים להפעיל לחץ ציבורי על הכנסת במטרה שהכנסת תכפה על הצבא לשנות את קריטריוני הגיוס והשחרור שהוא עצמו קבע, ובכך למעשה הולכים נגד הצבא.
 
ראיתי שלא הגבת לגבי הקישור...

לפחות מן הנימוס היית מתנצל אבל זה כנראה לא בלקסיקון שלך... בכל מקרה , אף אחד לא פוגע באנשים שקיבלו פטור חוקי . מי שיש לו סרטן ולא גויס , תאמין לי שאף אחד לא בא אליו בטענות . דבר שני , הלחץ הוא למנוע מאנשים להשתמט , קרי לא לרמות , לשקר , לתחמן את הצבא בכל מיני תחבולות . מנסים לגרום לאנשים להבין שצה"ל הוא חשוב ביותר במדינה שלנו , אילולא הוא לא תהיה לנו מדינה וחבל מאד שאתה לא מודע לזה . (אגב , שירתת בצבא? אני שואל כי אני באמת לא יודע ) . אף אחד לא הולך נגד הצבא , הראיתי לך בקישור ששטרן בעצמו דיבר על סנקציות נגד משתמטים ובלי קשר גם שר הביטחון דיבר על זה שהוא כידוע לך - שר הביטחון שאחראי על ביטחון המדינה , בין השאר גם על הצבא .
 
תפנימי

השתמטות זה דבר רע . מאד רע . אוי ואבוי לנו אם אנשים יתחילו להשתמט ולראות בזה דבר טוב , אחרת המדינה הזאת תלך לאבדון . אל תדאגי , לפי מה שאת אומרת גם אורז לא יהיה לך לאכול....
 
למעלה