ללא מילים (כמעט)

user4576

New member
אתה סתם ממציא הגדרות, ואז בטח שיוצא

מה שרצית שייצא... אין שום סיבה שבחורה דתיה לא תצטלם לפרסומת לבגדי-ים, או לסרט פורנו לצורך העניין. אתה לא יכול לטעון שבן-אדם שהתחזה לדתי בלי שתגדיר קודם מה זה דתי. ההגדרה היחידה שאני מכיר לאדם דתי היא אדם שמגדיר את עצמו כדתי. ולפי הגדרה זו לא ניתן להתחזות לאדם דתי. אני יכול לנסוע בשבת, לאכול חזיר, וללכת ערום ברחוב - אם לדעתי אני דעתי, אז אני דתי - כי זה הדבר היחיד שקובע.
 
אחרי כזה משפט אין טעם להמשיך את הדיון

אדם דתי מן הסתם לא ייסע בשבת ולא יאכל חזיר . עזוב אנחנו טוחנים מים ואני שם לב שאין עם מי לדבר...
 

user4576

New member
על יהדות רפורמית שמעת?

אתה מקובע בתפיסות שבלוניות ולא מסוגל לעצור רגע ולחשוב בהיגיון. אתה לא מסוגל אפילו לעצור לרגע ולחשוב בעצמך על מה זה בכלל אדם דתי...
 
שמעתי על רפורמים ועל קונסרבטיבים ועל הכל

אתה מנסה להתחכם , אתה מתעסק בתפל ולא בעיקר . הבעיה היא לא מה ההגדרה לדתי אלא שאנשים מנצלים את העניין ומשיגים פטור לא חוקי . לצבא יש הגדרה לאדם דתי (אם אתה כל כך רוצה את ההגדרה המדויקת תשאל את הגורמים הרלוונטים בצבא) וברגע שאדם אומר שהוא כזה למרות שהוא לא כדי לקבל פטור הוא שקרן . לא נמאס לך תגיד לי? כי לי כבר כן...
 

user4576

New member
ההגדרה של הצבא לבחורה דתיה היא

שהבחורה הצהירה שהיא דתיה... שזה בדיוק מה שאני אומר, מבחינת הצבא אם היא הצהירה שהיא דתיה אז היא דתיה, וזה לא משנה אם במקביל להיותה דתיה היא גם כוכבת פורנו. האמת כן, מתחיל להימאס, בוא נעצור פה. שיהיה לך ערב טוב.
 
הפתעת אותי...

כבר חשבתי שלא יימאס לך לעולם... ולפי מה שאתה אומר כל אחד היה יכול לבוא ולהגיד שהוא "דתי" כי לפי דעתו הוא דתי ואז הוא היה משוחרר . נראה לך הגיוני ?? בכל מקרה , ערב טוב גם לך
 

user4576

New member
רק בנות משתחררות על דת

אז כן, המצב היום הוא שכל בחורה יכולה להגיד שהיא דתיה ולקבל פטור מטעמי דת, בלי שום תנאים נוספים. אם התכוונת לחרדים - אז זה כבר סיפור אחר, כי כדי לקבל פטור מטעמי "תורתו אומנותו" צריך ללמוד בישיבה, ולמעשה את בכמה שנים הראשונות לא מקבל פטור אלא דחיית גיוס, כך שאם אתה מפסיק ללמוד בישיבה אתה מייד מגוייס. אבל חוץ מזה אין הגבלה, כלומר אם מישהו נולד למשפחה חילונית, חי עד גיל 18 כחילוני גמור, ואז בגיל 18 הוא מחליט ללכת ללמוד כמה שנים בישיבה חרדית - אז לא יגייסו אותו, בלי שהוא יצטרך לשקר או שום דבר. הסיבה שלא הרבה אנשים עושים את זה היא שבשביל חילוני ללמוד כמה שנים בישיבה חרדית זה הרבה יותר גרוע מלהיות בצבא
זה לא נחשב המשך של הויכוח, זו רק הבהרה של מושגים, באמת שאני מפסיק כאן.
 
תפנים

למרות שאחוז ההשתמטות מצה"ל הולך וגודל (זה נכון), מספר המתגייסים בשנים האחרונות הוא בין הגדולים בתולדות צה"ל. הכל תודות למלחמה הדמוגרפית שאנחנו מנהלים כאן בתור יהודים גאים. נו טוב, בקרוב יצטרכו להקציב לנו אורז.
 

user4576

New member
הרוע המוחלט

חבל שאתה לא שם לב שעושים עליך מניפולציות במטרה לתעל את זעמך נגד האוייב הלא נכון.
 
אני לא מתעל שום זעם

גם אם יש לי זעם אני לא יכול לעשות שום דבר בנושא הזה . המדינה והצבא הם אחראים לטפל במשתמטים ואני סומך עליהם שהם יידעו מה לעשות . אף אחד לא עושה עליי מניפולציה אני פשוט הגיוני . אם כולם ישתמטו מהצבא כמו שאתם רוצים , לא יהיה לנו צבא ואז לא אתה ולא אני נוכל לקיים את הדיון הזה כי סביר להניח שנהיה מתים . למזלי רוב האנשים לא חושבים כמוך והם לא משתמטים מהצבא כך שאין לי מה לדאוג . חבל שאתה לא מבין את זה שהשתמטות זה דבר רע ולא דבר טוב...
 
ברור שאני משאיר את הטיפול לצבא...

למה מה נראה לך , שאני צד בלילות משתמטים?? אולי לא הבנת את מהות הפורום . הפורום נועד לגנות את תופעת ההשתמטות (בדיוק ההפך ממה שאתה עושה) , זה דבר רע ולא טוב . הפורום לא בא ומנסה לעשות פעולות כאלה ואחרות במשתמטים , הוא גם לא יכול אפילו אם היה רוצה . כל הזמן אני אומר שאני סומך על המדינה והצבא שיעשו מה שהם רואים לנכון נגד המשתמטים , מן הסתם אין לי שום אפשרות אחרת . הקמפיין נועד להראות לציבור שלהשתמט מהצבא זה דבר רע מאד ואני לא רואה מה מיותר בקמפיין הזה . אם לא אנחנו נשמור על המדינה שלנו , מי כן ישמור??? שוויץ???
 

user4576

New member
גינוי זה סוג של פעולה

אתה: 1.מגנה אנשים שהצבא בחר לתת להם פטור. 2.קורא להם משתמטים (=סוג של עבריינים) למרות שלא עברו על שום חוק. 3.טוען שצריך להטיל סנקציות על האנשים הללו, בניגוד לעמדת הצבא הנוכחית (שלא מטילה עליהם סנקציות). זה לא בדיוק "להשאיר את הטיפול לצבא". מתקיים כרגע במדינה קמפיין(שהפורום הזה הוא חלק ממנו), שמנוהל, ממומן ומובל ע"י אזרחים שאין להם שום קשר לצבא - שמטרתו היא להשפיע על דעת הקהל וללחוץ על הכנסת במטרה שתכפה על הצבא לשנות את עמדתו ביחס למקבלי הפטור בניגוד לרצונו. אתה לא שם לב, אבל אתה משמש כלי בקמפיין הזה.
 
לא

1.אני מגנה אנשים שרימו את הצבא כדי לקבל פטור. 2.קורא להם משתמטים מאחר והם רימו את הצבא כדי לא להתגייס , כאשר ידוע לך שיש גיוס חובה במדינה. 3.לא טענתי בשום מקום שצריך להטיל עליהם סנקציות (אתה ממציא דברים או מה?) . מה שאמרתי הוא שדובר על הטלת סנקציות כנגד משתמטים (ע"י המדינה) . הצבא לא אמר שהוא לא ינקוט סנקציות נגד משתמטים , אמנם כרגע הוא לא נוקט אך בהחלט ייתכן שהוא ינקוט בעתיד . לא ידעתי ששר הביטחון , הרמטכ"ל וראש אכ"א הם אזרחים שאין להם קשר לצבא... כי הם נגד השתמטות אפילו יותר ממני .
 

user4576

New member
האנשים שציינת בסוף ההודעה

מעולם לא אמרו מילה רעה על אנשים שהצבא נתן להם פטור. הם, בניגוד אליך, מבינים את ההבדל בין בעלי פטור, לבין משתשמטים - שהם אנשים שבורחים מהחוק ולא מתייצבים לגיוס.
 
ועוד איך שכן!!

לא פעם ולא פעמיים הרמטכ"ל ושטרן דיברו נגד משתמטים (מה אתה עושה את עצמך או מה?) , הם אלה שהתחילו לדבר על סנקציות (מה אתה עושה את עצמך או מה?) . תאמין לי שמה שאני מרגיש כלפי משתמטים זה זהב לעומת מה שמרגישים אשכנזי , שטרן , ברק ושאר החבר'ה .
 

user4576

New member
הם לא דיברו על שום סנקציה, אתה טועה.

אשכנזי ושטרן מעולם לא הציעו להטיל סנקציה כלשהי על אנשים שהצבא נתן להם פטור. הדבר היחיד ששטרן כן הציע זה לתת הטבות למי שכן משרת/שירת.
 

user4576

New member
זה בלוף

שים לב שהכתבה היא מלפני שנה וחצי ושום סנקציות לא הוטלו. אתה לא רואה את האבסורד שבידיעה הזו? הם כביכול טוענים שאנשים שמשוחררים ללא סיבה מוצדקת - כשהצבא יודע שאין להם סיבה מוצדקת, מראש, עוד לפני שהם שוחרר - ישוחרר בכל זאת! ורק אז יטילו עליהם סנקציות. איפה ההיגיון? אם יודעים שאין סיבה מוצדקת - למה משחררים? "ידיעה" דבילית של כתב דבילי ללא כל הגיון בסיסי וללא שום ציטוט ישר של שום גורם צבאי.
 
למעלה