לא, דוד, זה היה בכלל לא נוח
אבל מה אתה מנסה להגיד בזה - שאני צודק?! ודרך אגב, נרקיסית, אני אדם שניחן בשמש ונוגה בבית 2 - הוא בית הכסף והביטחון החומרי באסטולוגיה, ושבתאי דומיננטי אצלי (בטח ניחשת לפי השם

) כך שגם אני אדם שלא ממעיט, ולו לרגע מערכו של הכסף, ובטח שלא חושב שזו מילה ``גסה``, להיפך - אני מאמין ב: ``תנו לי ממנו - וכמה שיותר`` (אבל אז אני לא ארגיש נוח, לא? לחם בייון! נו, טוב

) העניין הוא שאני מאמין בלב שלם שבאמת אינפורמציה כזו צריכה לבוא בחינם, סורי. אבל בסופו של דבר זו החלטה של טליה, מן הסתם, ונראה לי ש-ש-ו-ב התקלקל לה המחשב... גם כן מזל יש לאישה הזו .. בטח בגלל שהיא דלי??? נשתמע כבר נרקיסית... ודוד הייתי שמח אם תסביר קצת יותר בהרחבה על לחם ביזיון, בתנאי כמובן, שלא תגבה ממני כסף אח``כ

שלכם, שבי