לדוד יעבץ B-)

אפשר דוגמא, פירוט והסברים?

אם זו לא בקשה מוגזמת כמובן... :) למשל, איך יתבטא הקשר בגלגול הקודם, אם יש היבט בין מאדים, הוא שליט המפה, בבית 8 - עם פלוטו במפה ב`, הוא בתאומים בית 12 (דוגמא היפותטית לחלוטין!)...?? זה נושא מאוד מעניין - אולי את מכירה ספרים טובים בנושא?! אודה לך מאוד, שבי
 

אלדר

New member
טליה באיזה עוד דרך אפשר לדעת??

אמרת לשבי שדרך המפה אפשר לראות מה האית בגלגול הקודם... אבל גם רואים באיזה תקופה היה אותו גלגול?? ואיך קראו לך אז ומה עשית ואיך היה וכו... כל אלה אפשר גם להעסיק מהמפה הוא איפה היה זנב הדרקון שלך?? ובקשר למישהו מהגלגול הקודם אפשר לראות אם הנשמה שלו תשפיע עליך גם בגלגול הזה? הוא אם זה היה קשר מקורב מאוד אז הוא יחזור? הוא אם זה היה ריב קשה הוא השתלטות אפשר לראות? מה באמת אפשר לראות במפה האישית על העבר שלך? מהאם יש הבט במפה של מישהו שיכולה להגיד שאותו אחד כבר היה איתו בגלגול הקודם או הנשמה שלו איתה? ועוד שאלה אחרונה... אם למשל אני האיתי בגלגול הקודם נשוי לנשמה התאומה שלי (או איך שלא יקראו לזה..) האם יש הבט במפה שיכול להגיד שגם בחיים האלה אני יהיה אם הנשמה התאומה שלי?? והאם יש על זה ספרים שכתוב בהם דברים עוזרים ואפשר ממש ללמוד מהם ולא סתם קשקוש??? הנושא הזה מעניין מאוד ותמיד כדי לדעת מה עשית בגלגול הקודם כדי לא לחזור עליו.. או על טעויות שהוא לך אז כמו להתאהב במישהו שאסור הוא לעשות פשע שנראה לך כתור חובה או אמונה זות אומרת אם אתה צריך לאציל מישהו שהרג כי גם אם הוא עשה כזה דבר זה יכול להיות הקרמה שלו מגלגול שעבר אבל למישהו אחר זה יראה ממש פשע ואז יעשרו אותך כל זה כדי לדעת אז יש כזה ספר טליה?? אור ואהבה לכולם... שלכם tksr
 

Tal_Ya_Tal

New member
TKSR,TKSR B-) כל כך הרבה שאלות

TKSR,TKSR B-) כל כך הרבה שאלות בבת אחת, שאינני יודעת על מה לענות קודם. ישנם ספרי אסטרולוגיה שמתמקדים בנושאים הללו כמובן. אך הם אינם בעברית. ישנם ספרים, שאפשר למצוא בהם חישובים של ראשי דרקון לכל נקודה במפה. אבל, למרות שבעזרת הספרים הללו אפשר לדעת יותר על הקשרים שלך עם אנשים אחרים, אין זאת אומרת שאפשר לדעת אם `היית נשוי לאותה נשמה` כהגדרתך. אפשר לדעת אם היא `נשמה תאומה` אך את ה- SMALL DETAILS אפשר לדעת רק דרך `שחזור גלגולים`
 

Tal_Ya_Tal

New member
TKSR,TKSR B-) כל כך הרבה שאלות

TKSR,TKSR B-) כל כך הרבה שאלות בבת אחת, שאינני יודעת על מה לענות קודם. ישנם ספרי אסטרולוגיה שמתמקדים בנושאים הללו כמובן. אך הם אינם בעברית. ישנם ספרים, שאפשר למצוא בהם חישובים של ראשי דרקון לכל נקודה במפה. אבל, למרות שבעזרת הספרים הללו אפשר לדעת יותר על הקשרים שלך עם אנשים אחרים, אין זאת אומרת שאפשר לדעת אם `היית נשוי לאותה נשמה` כהגדרתך. אפשר לדעת אם היא `נשמה תאומה` אך את ה- SMALL DETAILS אפשר לדעת רק דרך `שחזור גלגולים` ;-( :-( אז מה זה יעזור אם אפרט לך עכשיו כאן את שמותיהם של הספרים?!?! L&L TALYA
 

תומר___

New member
טליה, רק לא הבנתי עדיין..

..למה זה לא שווה את זה אם אני רוצה לדעת דברים על גילגולים קודמים רק מסקרנות ? תומר.
 

אלדר

New member
אולי אני טועה אבל יש אימרה כזו:

הסקרנות הרגה את החתול אבל זה בטח לא קשור ומותר לדעת דברים רק מסקרנות כנראה התבלבלת קצת כי כשאני קראתי את התשובה של טליה לא חשבתי שהיא אמרה שזה אסור!!! כאילו כשקראתי את השאלה שלך אני מתפלא איך הגעת אליה מהעודה של טליה!! סליחה אם אני מעליב או פוגע אבל ככה אני חושב ומרגיש זו טעות של הודעה לא היה ולא קיים!! אור ואהבה לכולם... tksr
 

Tal_Ya_Tal

New member
היי תומר B-) אתה עשוי לגלות דברים

היי תומר B-) אתה עלול לגלות על עצמך דברים מאאאאאאד לא לנעימים. ואם לא עברת איזשהי כברת דרך שעוזרת לך לשים ת הכל בפרספקטיבה פרופורציונלית, זה עלול לגרום לך מטרד רציני. למה אתה חושב, איננו זוכרים את `הגלגולים הקודמים` שלנו כמו שאנו זוכרים את יום האתמול? כל עוד אין בשלות לזכור, אין נזכרים. האם סיפרתי לכם שאני `נזכרתי` לבד באחד הגלגולים? היות שמדור המיסטיקה של `תפוז` השתנה ושוב אין הסיפור בנמצא שם, אני מביאה אותו אליכם שנית, כאן ועכשיו. H-( OK L&L TALYA
 

Tal_Ya_Tal

New member
איך שגלגול מתגלגל לו B-)

היה זה בקר יום חרפי של שנת 1990. מלחמת המפרץ הייתה עדיין רק ברובד אנרגטי. ישובה הייתי במרפסת חדרי, בבית ההארחה ``בית אורן``, אשר על מורדות הכרמל. לפני היתה מונחת מחברת והמטרה היתה לרשום: ``העכבות המיניות ששיבשו את הרגלי האכילה שלי``. בהיתי בדף הורדרד ושום דבר לא עלה… מבטי נדד אל מורדות ההר. בהיתי בעצי האורנים הפזורים בשטח, כאשר התחלפה התמונה לנגד עיני והבטתי נכחי אל תמונת רחוב לונדוני אפורה- אפרורית, שכאילו נלקחה מסיפוריו של צ`ארלס דיקנס. שוק, רחובות אפורים ושוממים של שעת בקר מוקדמת. ברחוב התגודדה חבורת קבצנים המונית. צווחות וקללות ``קוקניות`` נשמעו בתוך השקט של העיר הנמה עדיין את שנתה. היצורים המורעבים הללו, עוטי בלויי סחבות וקש בשערם- רבו על קליפות תפוחי אדמה אשר התגוללו בתעלה לצד הדרך. אחת היצורים הללו, היתה נערה צעירה כבת עשרים ואחת. שיער ראשה פרוע, מדובלל ואניצי קש ותבן שזורים בו. עיניה רושפות וקולה עולה צווחני וצורם. ``זאת –את!!!`` שמעתי קול פנימי לוחש לי. ניערתי את ראשי והנעתי אותו מצד לצד , על מנת למחוק את התמונה מנגד עיני. אולם התמונה לא הרפתה. ``זאת לא אני`` אמרתי לעצמי בנחישות. אך לא יכולתי להתכחש לקול הפנימי לזמן רב. היה זה כאילו הבטתי בתצלום ישן שלי, שלא ראיתי אף פעם. אך זיהיתי את האנרגיות שלי בו. ככל שחדרה בי יותר ההכרה, הלכה התמונה ונטשטשה יותר ויותר, עד שמצאתי את עצמי שוב בוהה במדרונות הכרמל. מה היה זה?… חלום בהקיץ?… אם כך, כיצד תסבירו את העובדה שאותו חלום בהקיץ הסביר לי את אי סדרי האכילה שלי? שכן עם אותו חלום, באה הידיעה, שבאותו ``גלגול`` מתי מרעב! זה גם הבהיר לי, מדוע קל היה לי יותר לצום (21 יום) מאשר לשמור על משטר אכילה סדיר. אך למרות זאת, לא כאן היריעה לדון בהרגלי האכילה שלי, אלא: האם יש ``גלגול נשמות?``… אם כן, מדוע איננו זוכרים זאת?!.. ואם אכן כך הוא, האם נתן להזכר ב``גלגולים`` קודמים וכיצד? ובכן… ``האם יש גלגול נשמות?`` – אני נשאלת לעתים תכופות. התשובה היא, כן… ולא! כלומר, תלוי מאיזו נקודת מבט מסתכלים. אני מאמינה בנצחיות הנשמה. אותה נשמה, הבוחרת לעטות עליה נפש וגוף ובכך היא ``יורדת לעולם הפיזי`` (כלומר, מנמיכה את תדירות התנודות שלה ) על מנת להתנסות בהתנסויות ולחוות חוויות, להכיר את עצמה דרך ההויה. העולם הפיזי הוא מעין ``בית ספר`` שבו ``לומדות הנשמות`` בדרך חוויתית להכיר את עצמן. כל חוויה, מאזנת או מגבירה את החוויה הקודמת. לדוגמה, אם בתקופת חיים אחת, הנשמה התנסתה בחיים של ``מלך``, אזי בתקופת חיים אחרת היא עשויה לבחור להתנסות בחיים כ``משרת``. בלא שיפוט מה עדיף על מה. מפני שזוהי דרך ההתפתחות והלימוד המתאימה לתדר של הפלנטה הזאת (לעת עתה). אך יחד עם זאת, כל האירועים קורים בו זמנית. כי אין זמן ואין מרחב ביקום. על כן אין אלו ,,גלגולים`` הבאים אחד אחרי השני באופן כרונולוגי, כי אם חוויות מקבילות של נשמה אחת, הקורות בבת אחת, כאשר חלק מן הנשמה, או ``רסיס נשמה`` אחד, מתנסה בחיים מסוימים בעוד ``רסיס`` אחר מתנסה בחיים אחרים. זה נשמע סבוך מעט למי שאינו מצוי ברזי המטאפיזיקה. אך זה כבר נושא בפני עצמו. אפשר להזכר ב``גלגולים קודמים`` בעזרת מספר טכניקות. אחת מהן היא נשימה מודעת (REBIRTHING), אחרת היא ``רגרסיה`` שהיא עבודה באמצעות דמיון מודרך, הנקראת היום גם ‘PAST LIFE THERAPHY’ . איני ממליצה על אף אחת מהשיטות הללו לאנשים שלא עברו תחילה , לפחות למשך תקופה מסוימת, התפתחות רוחנית מודעת. L&L TALYA
 

אלדר

New member
היי טליה אחלה של סיפור....

אבל מה הקשר שלא? זות את האית שם בסיפור? בכאילו בסופו? אז דבר ראשון טליה אני יענה לך על כמה תשובות ביחד בהודעה הזו מכל ההודעות האחרונות שלך... אז ראשון אולי קבלתי את הדוארנט אבל אני לא יכול להכנס לתיקייה שלי כרגע זה תקוע באתר הזה ואני לא מצליח להגיע לשם... שני זה יעזור לי לדעת את שמות הספרים כי אני ממש חייב לדעת אם היא הופיע בצורה זו או אחרת בעבר שלי הוא שזה החזר קראמי שהיה בגלגול שעבר שקורה עכשיו... ושלישי טליה אני שואל הרבה שאלות כי אני כזה (תאומים) ואם אין שאלות אין ידע בעולם! אז אני פשוט שואל הרבה יותר מהרגיל! רביעי טליה אני עונה במקומך כי סתם כתבת למה את לא יכולה לכתוב בזמן זה בגלל עיסוקים אחרים ואני קראתי את ההודעה הזו אז עניתי בדיוק מה שאת אמרת וחמישי טליה אני אף פעם לא אמרתי שאני מאמין ב``מזל`` זה באמת רק דרך השקפה ואני לא משקיף ככה אלה אם אני חייב בגלל שמי שמכיר אותי ועדיין לא מקבל את זה שהשתנתי שואל משהו שקשור! אבל מעט מזל היה סתם התלוצצות רגעית וטליה זה היה מבוקש בגלל שהידידה הטומה מאוד שלי עברה כאב גדול כי החבר שלה נפטר והיא במקרה דלי! אז חוסר ``מזל`` או שלא אבל אני יכולתי לשנות את זה כי ידעתי שזה יקרה או משהו אבל לא יכולתי להזעיר אותה בזמן ופחדתי!! טוב טליה אני לא יודע איך אמור להשפיע עלי הנסיגה של מרקורי אבל לי זה לא משנה כרגע בכל נושא!! טוב אם יש עוד שאני צריך לענות זה יהיה בהודעה אחרת אני צריך לזוז עכשיו כי אבא שלי צריך להתקשר! אור ואהבה לכולם... שלך tksr
 
למעלה