לדוד יעבץ B-)

Tal_Ya_Tal

New member
לדוד יעבץ B-)

היי דוד, כמה נחמד ומעלה חיוך :) ה-Email ששלחת לי. פשוט בשל בעיה טכנית כלשהי, לא יכולתי להגיב משם. אז תודה :) L&L TALYA
 

davyav

New member
היי טליה :)

היה נעים מאוד לקבל את התגובה שלך .תודה :}. ד``א אולי מקרה את לובשת שרשרת שכתוב עליה ``רא``? אור ואהבה שבוע טוב דוד
 

Tal_Ya_Tal

New member
לא דוד B-) אינני עונדת שום תכשי

לא דוד B-) אינני עונדת שום תכשיטים זה כמה וכמה שנים. בעבר, אהבתי תכשיטי כסף גדולים עם שוהם (אופק סרטן) אבל מאז קבלתי בכמה הזדמנויות `רמזים` שעלי לוותר עליהם. ומאז אני עונדת אותם רק בהזדמנויות חגיגיות (כמו תכנית הטלויזיה ששודרה ב-6.6) גם אינני מחוברת כיום לישות `רא` אלא יותר לאלה בעלת פני האריה- סקמהת. שהייתה אגב, מאד נאמנה לרא, עד כדי נכונות להשמיד את אלו אשר מרדו בו. (הוא הניא אותה מכך). אבל מעניין ממה נבעה שאלתך? ואגב, שמחתי לקרוא את תגובתך לשבי. L&L TALYA
 

davyav

New member
אז קודם כל אנחנו שכנים :cool:

אני גם גר בראשון.והשבוע כמו שבטח את יודעת מתקיים שבוע ספר(מחר יום אחרון).וגם בעירנו היפה יש חגיגה :cool: . המכון ללימודי קבלה מחזיק בראשון דוחן של ספרי קבלה,ואסטרולוגיה ואני עוזר לחברי לתחזק אותו. כולם מוזמנים :cool: . ביום חמישי נדמה לי הייתי שם חילקתי פליירים והסברתי על קבלה. ניגשתי לאישה אחת הצעתי לה לגשת לדוחן שלנו.היא סירבה והמשכתי בדרכי. אחרי כחצי שעה בטעות פניתי אליה עוד פעם . היא סירבה עוד פעם ואז שמתי לב שהיא עונדת שרשרת שיש עליה קיר (מין כותל דמי) וכתוב עליו ``רא``. אין אני מתמצה באלי מצרים ואסימון לא ירד מייד אך כעבור זמן נזכרתי שהזכרת את רא בהקשר לאחד התקשורים . ד``א המורה שלי אומר ששם האמיתי של רא הוא רע-רצון עצמי וכל הרוחניות של המצרים העתיקה מקושרת לצד השני. הוא הסביר שאמפריה המצרית הייתה אמפריה של כישוף שחור ובכוחו ולא בכח צבאי היא הייתה מעצמה אזורית ועולמית בתקופתה עד שהוא נשבר ביציאת מצרים ומאז אמפריה מצרית לא זכתה אפילו במלחמה אחת ובסופו של דבר הושמדה. אור ואהבה דוד
 

Tal_Ya_Tal

New member
טוב לדעת, דוד B-) (שאנו שכנים)

בקשר לרא, אני מכירה את התיאוריה הזאת. גם תום דובר מועצת התשעה, בספרה של פיליס שלימר, מדבר על רא כעל `שייך לאחרים`. אישית, אין לי דעה על כך. כבר הבהרתי את עמדתי לגבי `טוב` ו`רע`. כיום, אני מתחברת לדרך התפתחות עצמית הכרוכה בחיבור ל-INNER MASTER-(המורה הפנימי) מתוך אמונה, שבתוכנו טמון כל הידע. בעקר באמצעות תרגול מדיטציות אור וצליל. אמרתי זה מכבר, שאינני מתחברת לקבלה. אבל חלילה, אינני שוללת. אני יודעת שבקבלה טמון ידע אמיתי עמוק. והרבה פעמים אני משתמשת בביטויים שאולים משם, על מנת להסביר דברים. בדיוק אתמול,הסברתי למישהי את המושג `לחם בזיון`. B-) אולם בעקרון, אני מאמינה, שכל אדם לומד טוב יותר בשפה שהוא מבין הטוב ביותר (שפת אמו). השפה שלי, היא השפה של התת מודע: צבעים, צורות וצלילים. והקשר היהחיד שלי כיום עם תרבות מצרים, הוא הקשר האסטרולוגי ו....בני הצעיר שהייה איתי שם. (באותה תקופת חיים). B-) L&L TALYA
 
טליה, אנו צריכים להפסיק להיפגש ככה

;-) סתאאאאאאם אז יש לי שתי שאלות: (1) איך אפשר לדעת על גילגולים קודמים ותקופות חיים שונות (פשוט הזכרת שבנך היה איתך במצרים בתקופת חיים אחרת) ואשמח אם תסבירי לי מהאספקט האסטרולוגי דווקא (2) עלה לא מזמן הנושא בפורום של ``דומה מושך דומה``, ורציתי לשאול אם שני אנשים שנולדו באותו היום (או הפרש של יום), ועל כן מפת לידתם דומה מבחינת מיקום והיבטים, האם הם ימשכו אחד לשני? איך תיראה מערכת יחסים כזו? בתודה מראש על תשומת הלב :) הנודניק... או בשמי השני - שבי
 

נרקיסית

New member
שבינקה

אנשים עובדים קשה במשך חייהם (ובמשך גלגולי חיים שלמים) על מנת לאסוף ידע וללמוד. אני לא חושבת שזה כל כך בסדר מצידך לבקש את הידע הזה ככה על רגל אחת. כמובן שאני לא מדברת בשם טליה, אבל אני יודעת שהיא מלמדת אסטרולוגיה. כך שאם אתה רוצה ללמוד לעומק - תשקיע ותשלם. (כמו שאתה משלם שאתה קונה ספר ומשקיע זמן ללמוד ממנו). תעשה לך כאן את גבולות הטעם הטוב. (סליחה על ההתערבות) נרקיסית.
 
פה אני חושב שאת טועה!:)עם כל הכבוד

כל אסטרולוג, נומרולוג או אחר - או כל מי שמתיימר להיות כזה, לא אמור לקחת כסף על הייעוץ - כי הנ``ל צריך לבוא מרצון מלא, ומסיפוק לעשות כן.. והרי מה הייעוץ שווה אם זה רק ``בשביל הכסף``? המאסטר לא גובה תשלום מתלמידו... אז נכון שסופר שכתב ספר בנושא מרוויח כסף, כך גם מרצה או כל אחד אחר - אבל הכסף הוא על ``זמנם היקר``, ולא על המידע! הרי גם מערכת החינוך שלנו פועלת על חוק חינוך חובה ח-י-נ-ם! טליה, אני מניח, מקבלת את כספה ממערכת תפוז, ובכלל - למה שאלתי שונה מכל שאלה אחרת בפורום שכן זוכה לתשובה ``חינם`` מטליה? לגבי זה שאני מבקש על רגל אחת - ובכן זה לא ממש רגל אחת... לא רציתי שהיא תעביר לי קורס בפורום, ממש לא - אבל תשובה כללית היא לאו דווקא שטחית...! יום טוב גם לך נרקיסית, שבי
 

נרקיסית

New member
תאומים.. נו.

שבי יקר. כסף זו לא מילה גסה, זהו אמצעי החלופה בעולם בו אנו חיים (על מנת לקיים את הגוף הגשמי הזה שלנו) (מומלץ: `מרד הנפילים` איין ראנד.) אתה משלם על זמן פלוס ידע. אתה משלם על כמות זמן ועל איכות מידע או ביצוע. נכון שיש הרבה שערי חליפין. חוק חינוך חובה ח-י-נ-ם נועד על מנת שביום מן הימים אתה תחזיר את חובך לחברה ותהייה חבר יותר פרודוקטיבי/מכניס/ומתורבת נורמטיבית. אני יכולה להגיד לך באופן אישי, שנתינה היא דבר נהדר ובכל נתינה יש גם קבלה. כבן אדם נותן, ובמקרה שבידע אסקינן, אני מצפה לנתינה חזרה. נתינת כבוד לנתינה שלי (אני יכולה לתת לך סלוגנים על נתינה ללא תמורה - אידיאלי, אבל בעולם אידיאלי גם אין חמדנות מהצד השני). בזמן האחרון התחלתי להתענינן באסטרולוגיה, ראיתי איך לכל אסטרולוג ייחודיות משלו, ראיית עולם משלו, דרך משלו. יצא לי לראות את טליה בוחנת מפה. חשתי עולם עשיר ורוחני נפרס לפני ונוגע בי. העולם שהרגשתי נבע לא רק מחישוב של שלושים או תשעים מעלות, אלא ממכלול שלם. ועל כן עניתי לך כפי שעניתי. בכבוד רב : ) נרקיסית
 

אלדר

New member
היי נרקיסית.. שוב פעם....

מה זה כבר כסף? שבי כפי שטליה הסבירה ויותר מפעם אחת זה שאם אתה נותן כסף או מלווה למישהו הוא יחזור אליך כבר מתישהו ולרוב אף באותו סכום ויותר... אז מה אתה כל כך דואג?? אם תשלם תקבל כבר את הכסף בחזרה מתישהו... למרות שאני אומר בדיוק כמוך שבי ואני חייב להגיד שאתה צודק בזה שאמרת שלכול בעל ידע בתחום ה``נסתר`` מהעיניים או כל מה שאמרת ועוד... לא צריך לקחת כסף ואפילו אגורה אחת על שיעור קצת או ארוך בהעברת מידע... ככה שאם אתה הולך לאסטרולוג הוא אמור לפענח לך מפה בלי תשלום מצידך אבל אתה גם צריך לתת לו משהו יחד אם זה זה יכול להיות כבוד ועד ברכה וכל דבר דומה... פשוט הרוב מעדיפים על זה לבקש כסף וזו טעות.... כי גם אם יש מישהו שהוא לא עשיר ולא עני אבל עדיין אין לו מספיק כסף כדי ללכת ליעוץ כזה ואם זות גם לשרוד עוד שנה אז לו לא מגיע לקבל יעוץ??? אני חושב נרקיסית שבזה שבי צודק במאה אחוז למרות שאת נתת סיבה מאוד טובה למה זה קורה כפי שזה קורה... אבל אחרי הכל שבי ונקריסית שתשובה האחרונה היא של טליה ואולי על השיעור הפרטי (הלא כל כך) היא לא תבקש משהו בתמורה ואיך בכלל אפשר לקבל תמורה מאינטרנט??? אפשר לעשות כמעט כל דבר אבל לא לתת תמורה... ונרקיסית מה בסך הכל שבי ביקש?? שטליה תסביר בדרך יותר אסטרולוגית (יותר קל להבין את זה בצורה כזו לפחות מבחינתי ואולי אף מבחינת שבי?) איך אפשר לדעת מה האיתה בגלגול קודם ויותר מזה בפשטות כאילו זה לא הרבה למרות שאני לא מבין איך אסטרולוגיה נכנסת כאן אבל בטח יש דרך... טוב עדיף שאני יפסיק לבלבל את המוח בפורום כי כבר נמאס.... טוב אז אור ואהבה לכולם... שלכם tksr
 

davyav

New member
בו נתחיל מדוגמא :cool:

אם איזה אדם עשיר היה מביא לך החודש מתנה 10000 ש``ח בחודש הבא עוד פעם. אחרי זה 20000ש``ח אחרי זה דירה,מכונית ועוד ועוד ועוד. ללא כל מאמץ מצידך. האם הייתה מרגיש אם זה נוח? אור ואהבה דוד
 
לא, דוד, זה היה בכלל לא נוח :)

אבל מה אתה מנסה להגיד בזה - שאני צודק?! ודרך אגב, נרקיסית, אני אדם שניחן בשמש ונוגה בבית 2 - הוא בית הכסף והביטחון החומרי באסטולוגיה, ושבתאי דומיננטי אצלי (בטח ניחשת לפי השם ;-)) כך שגם אני אדם שלא ממעיט, ולו לרגע מערכו של הכסף, ובטח שלא חושב שזו מילה ``גסה``, להיפך - אני מאמין ב: ``תנו לי ממנו - וכמה שיותר`` (אבל אז אני לא ארגיש נוח, לא? לחם בייון! נו, טוב :)) העניין הוא שאני מאמין בלב שלם שבאמת אינפורמציה כזו צריכה לבוא בחינם, סורי. אבל בסופו של דבר זו החלטה של טליה, מן הסתם, ונראה לי ש-ש-ו-ב התקלקל לה המחשב... גם כן מזל יש לאישה הזו .. בטח בגלל שהיא דלי??? נשתמע כבר נרקיסית... ודוד הייתי שמח אם תסביר קצת יותר בהרחבה על לחם ביזיון, בתנאי כמובן, שלא תגבה ממני כסף אח``כ :) שלכם, שבי
 

davyav

New member
הבעיה של כולנו :cool:

שאנחנו לא בדיוק מעריכים את הרוחניות.שהראש שלנו וערכינו נמצאים ברמת המודעות של החומר. אנחנו מרגישים לא נוח בקבלת כסף ורכוש חומרי ללא מאמץ אז למה שנרגיש נוח באת קבלה בחינם של הידע הרוחני שעולה הרבה יותר? התכושה של אי נוחות שאנחנו מרגישים כלפי קבלת המתנות מאחרים היא כלל לא מקרית ושורשה (כמו לשער תופאות גשמיות) כלל לא נמצא בעולם החומר. השורש הוא ברמת הנשמה והתחלתו באחד השלבים הראשונים לבריאה. בדיוק באותה מידע שקשה לנו לקבל מתנות ללא הרף מעשיר,לנשמתינו קשה לקבל מתנות רוחניות מאור. במילים אחרות נשמה שלך מקבלת לצמיתות אנרגיה,אך ורק כאשר הרווחת אותה. עשית מאמץ(כספי,פיסי,רוחני ועוד).כאשר אדם מנסה למשוך אנרגיה(ידע רוחני האמיתי הוא אנרגיה) ללא מאמץ נשמתו לא מסכימה לקבל אותה ומתרוקנת ממנה. בגלל זה יותר ממומלץ למורה רוחני לגבות תשלום מתלמידו,אפילו אם הוא לא זקוק לכספו ויתרום אותו אחרי. מאוד מומלץ לתלמיד לשלם על כל לימוד רוחני בצורה כל שהיא. בספר הזהר כתוב שכל מה שבא לנו בחינם בא מהשטן. לא סתם אומרים שעל הדברים הזולים בסוף משלמים הרבה! הדרך האמיתית להתפתחות רוחנית היא השקעה של הכסף,זמןוכו וכו וכו.... בחינם אפשר לקרוא רק הודעות בפורום או כל דבר אחר שלימוד רוחני אמיתי שם בעצם בלתי אפשרי. אור ואהבה דוד אור ואהבה דוד
 

אלדר

New member
או דוד זה לא נשמה כל כך הגיוני!!

``מי שבא לו בחינם בא מהשטן`` ומי שהאבא או האמא שלו עשירים? אז הוא גם בא מהשטן? או מאחד הזקיפים שלו? סתם כנראה שלו התכוונת לזה אבל יש עוד דבר לא כל אחד צריך לעבוד קשה כדי לקבל כסף רב! למשל אני אומר לך את זה כי ראיתי כזה דבר מישהו (שבמקרה גם הוא תאומים) לא עבד רציני ובכלל הוא סתם חיי לו בשלווה עד סיום בית הספר ובחר ללכת באונברסיטה לכלכלה ואחרי זה נכנס לחברה די לא מצליחה בנושא זה והוא עדיין לא עבד בכלל רציני הוא השקיע בזה הוא קיבל את זה בגלל ההמלצות עליו מכל מי שהכיר אותו כי במקרה הוא ידע והיה מבריק מאוד אבל זה היה אופי שלו אחרי כמה חודשים בחברה הזו הוא קיבל הזדמנות ועשה סיכון קטן והרוויח הרבה מאוד על זה ועדיין לא השקיע ועבד קשה!! אז הוא בא מהשטן? או ``רע``? מה לעשות שיש כזה דבר שנקרה ``בלי בעיה`` שאנשים יכולים להשתמש בו מתי שהם רוצים! טוב לא משנה מה בדיוק אבל דוד יש הזדמנויות בחיים שאם מצליחים לסים עליהם לב לא קשה להרווח מהם הרבה מאוד בלי מאמץ!! אור ואהבה לכולם... tksr
 

Tal_Ya_Tal

New member
גלגולים...

איך יודעים על `גלגולים`, או אם מישהו היה אתנו ב`גלגול קודם` הם שני סוגי מידע שונים. שבי. ראשית, קשה לדעת מן המפה, מי היית. אבל בהחלט אפשר לדעת איזה מן טיפוס היית ומה באת לחוות על מנת לשנות או כפי שאומרים בקבלה:`לתקן`. (אני גורסת שאין מה לתקן, כי מאום לא מקולקל, פרט לתפישה!!!) אז מושג על איזה מן טיפוס היית אתה יכול ללמוד מתוך התבוננות על מיקומו והיבטיו של זנב הדרקון במפה. ומה הנשמה בחרה לחוות בחיים הללו על מנת `לתקן` את התפישה, אפשר ללמוד דרך ההתבוננות על מיקומו של ראש הדרקון במפה וההביטים שהוא יוצר (טווח של עד שתי מעלות בלבד!!!). אם אתה רוצה לחוות מי היית, וגם אולי ל`שנות` את החוויה שלך ואת ההתנסות, כדאי לעשות זאת, דרך `שחזור גלגולים`. אני עובדת עם אנשים על כך. חלגבי קשר של שני אנשים בחיים קודמים, אם חווית את `הגלגול הקודם שלך`, תוכל לדעת מיהם האנשים שהיו אתך שם. אך אפשר לראות זאת גם דרך המפה האסטרולוגית. תחפש חיבורים של כוכבים אישיים במפה א` עם ראש/זנב דרקון או חירון, או סטורן או פלוטו או MC/IC במפה ב`. ;-) L&L TALYA
 
למעלה