בעצם,
במילים שלך אנחנו יכולים לסיים את הויכוח הזה. כמו שאמרת, הענין הזה הוא בין אדם למקום, הטעות שלך תתברר לך כנראה רק למעלה אחרי ה 120 שלך. אני רק רוצה לומר לך כמה דברים. א: אני מקוה שאתה לא בא להשוות בינך ובין הלל שהיה תנא והיה לו את הסמכות לשנות. ב: הוא לא שינה שום דבר קיים אלא הוא הוסיף ותיקן תקנה לטובת הציבור, שלא נגדה שום דין שקדם לה. ג: היהדות לעולם לא הקילה בדיני ממונות יותר מדיני נפשות. חוסר הידע שלך מחריד!! להזכירך, בי"ד שהוציאה אדם להורג יותר מפעם אחת היתה נקראת בי"ד קטלנית! ועוד עיין בגמ` מסכת מכות אני חושב בדף ד` או ג` לגבי ההשואה בין ממון לנפשות. ג: ההתרשמות שלי ממך, היא, שאתה רחוק מהדת יותר ממה שאני רחוק מפסגת האוורסט... לא כדאי שתתחזה לאדם דתי ותעשה בושות לעצמך. זה שיש לך קצת ידע בדת לא הופך אותך לדתי. בא נאמר ככה, מצוות אתה בטח לא מקיים. וגם אם כן, אז מאוד מאוד מאוד חפיף!! תחשוב על זה קצת.
במילים שלך אנחנו יכולים לסיים את הויכוח הזה. כמו שאמרת, הענין הזה הוא בין אדם למקום, הטעות שלך תתברר לך כנראה רק למעלה אחרי ה 120 שלך. אני רק רוצה לומר לך כמה דברים. א: אני מקוה שאתה לא בא להשוות בינך ובין הלל שהיה תנא והיה לו את הסמכות לשנות. ב: הוא לא שינה שום דבר קיים אלא הוא הוסיף ותיקן תקנה לטובת הציבור, שלא נגדה שום דין שקדם לה. ג: היהדות לעולם לא הקילה בדיני ממונות יותר מדיני נפשות. חוסר הידע שלך מחריד!! להזכירך, בי"ד שהוציאה אדם להורג יותר מפעם אחת היתה נקראת בי"ד קטלנית! ועוד עיין בגמ` מסכת מכות אני חושב בדף ד` או ג` לגבי ההשואה בין ממון לנפשות. ג: ההתרשמות שלי ממך, היא, שאתה רחוק מהדת יותר ממה שאני רחוק מפסגת האוורסט... לא כדאי שתתחזה לאדם דתי ותעשה בושות לעצמך. זה שיש לך קצת ידע בדת לא הופך אותך לדתי. בא נאמר ככה, מצוות אתה בטח לא מקיים. וגם אם כן, אז מאוד מאוד מאוד חפיף!! תחשוב על זה קצת.