ישנו פורום אחד המתאים לזה
פורום שטניזם באתר האישי של הכומר לסטט ונטרו, כומר של כנסיית השטן. אבל אני לא חושב שחברי הפורומים שם יתייחסו להודעה שתגיד "Hello, I want to learn about satanism" במשפט שיותר מורכב מ"In that case, Read The Satanic Bible". שאלות כאלה כבר טחונות בפורומים וחברי הפורומים הוותיקים יותר לא יטרחו לחזור על עצמם יותר מדי - המקורות מול העיניים שלכם, The Satanic Bible והאתר של כנסיית השטן. אם מישהו שלא טורח לקרוא יותר מדי באתר עצמו ובספר שואל שאלה כמו "What Is Satanism", רוב הסיכויים שהוא בכלל לא יקבל תשובה (אמרו פעם אחת, אמרו פעמיים, אמרו שמונים ושלוש פעם - יש גבול לזמן שצריך להשקיע בשאלה שחוזרת על עצמה יותר מדי, שיכל להיות מושקע בדברים מועילים יותר) או שהתשובה שהוא יקבל תהיה "This is one of the most frequently asked questions and as such, you could find an answer in the CoS Site's FAQ". לכנסיית השטן אין חדרי צ'אט או פורומים רשמיים, הפורום שהצעתי נמצא באתר אישי. מי שרוצה לדעת יותר, את הSatanic Bible ניתן למצוא באמזון.