כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ

מצב
הנושא נעול.
רגע, רגע - אם אני מבין נכון עכשיו, אז 44 גם לא יסע בתוך

רשום בוודאות גם ביררתי את זה. (מצ"ב)
רגע, רגע - אם אני מבין נכון עכשיו, אז 44 גם לא יסע בתוך
השכונה הותיקה, אלא בדרך אם המושבות ישר לראשון לציון וללודאייב.
מודה שקודם חשבתי שבאם המושבות הכוונה גם לסבוב בתוך השכונות, כעת אני מבין שהכוונה לדרך אם המושבות.
זו באמת פגיעה קשה וזה שינוי די אידיוטי. מה שעומד מאחוריו זה שתשתמשו ב-53 בתוך השכונה ותחליפו ל-44, אבל אנשים לא יעשו את זה, לא בכוון לרכבת ולא בכוון למרכז העיר. אין הגיון בהחלפה כאשר זמן נסיעה עד ההחלפה קצר בהרבה מזמן ההמתנה לאוטובוס הבא וזה יהיה המצב.
רק אם התדירות של 44 תועלה לרמה של פעם ב-10 דקות (וזה לא יקרה) יהיה הגיון בסידור הזה.

אם באמת זה השינוי, המשמעות היא שלקחו לכם את 44.
תילחמו לפחות שיעשה את הסבוב בתוך השכונות. להחזיר אותו למסלול של גיסין - המכבים כנראה לא תצליחו.
 

rans778

New member
אתה עדיין רק בחצי ההבנה

רגע, רגע - אם אני מבין נכון עכשיו, אז 44 גם לא יסע בתוך
השכונה הותיקה, אלא בדרך אם המושבות ישר לראשון לציון וללודאייב.
מודה שקודם חשבתי שבאם המושבות הכוונה גם לסבוב בתוך השכונות, כעת אני מבין שהכוונה לדרך אם המושבות.
זו באמת פגיעה קשה וזה שינוי די אידיוטי. מה שעומד מאחוריו זה שתשתמשו ב-53 בתוך השכונה ותחליפו ל-44, אבל אנשים לא יעשו את זה, לא בכוון לרכבת ולא בכוון למרכז העיר. אין הגיון בהחלפה כאשר זמן נסיעה עד ההחלפה קצר בהרבה מזמן ההמתנה לאוטובוס הבא וזה יהיה המצב.
רק אם התדירות של 44 תועלה לרמה של פעם ב-10 דקות (וזה לא יקרה) יהיה הגיון בסידור הזה.

אם באמת זה השינוי, המשמעות היא שלקחו לכם את 44.
תילחמו לפחות שיעשה את הסבוב בתוך השכונות. להחזיר אותו למסלול של גיסין - המכבים כנראה לא תצליחו.
אתה עדיין רק בחצי ההבנה
לא רק שהרחיקו לנו את 44. האריכו לו את המסלול לת. מרכזית משמעותית, מה שהופך אותו ללא אפקטיבי.
החדשה עוד איכשהוא יכולים ללכת ברגל וגם זה בספק (10-20 דק' הליכה).
לוותיקהזה כבר מאוד רחוק.
 
את הארכת הדרך לתחנה המרכזית הבנתי מלכתחילה

אתה עדיין רק בחצי ההבנה
לא רק שהרחיקו לנו את 44. האריכו לו את המסלול לת. מרכזית משמעותית, מה שהופך אותו ללא אפקטיבי.
החדשה עוד איכשהוא יכולים ללכת ברגל וגם זה בספק (10-20 דק' הליכה).
לוותיקהזה כבר מאוד רחוק.
את הארכת הדרך לתחנה המרכזית הבנתי מלכתחילה
זו הרעה, אבל בעיני ההרעה הזו ביחס להטבה עם תושבים אחרים בעיר ולקישור הישיר עם מרכז העיר (שלא היה קודם) לא חסרת הגיון.
לעומת זאת, להוציא את הקו לגמרי מתוך השכונות, זה דבר אחר לגמרי שגם מבטל בעצם את יצירת הקישור הישיר למרכז העיר, כי שוב זה לא יהיה קישור ישיר.
לדעתי לא תצליחו להחזיר את הקו לגיסין והמכבים (גם לאור השינוי בקו 67), אבל לתוך השכונות יש לכם סיכוי להצליח.
אם תלכו על תפסת מרובה, לא תתפסו שום דבר, כי אמנם אתם תושבים מכובדים בעיר, אבל אתם לא היחידים.
 

rans778

New member
זה ועוד איך חסרת הגיון

את הארכת הדרך לתחנה המרכזית הבנתי מלכתחילה
זו הרעה, אבל בעיני ההרעה הזו ביחס להטבה עם תושבים אחרים בעיר ולקישור הישיר עם מרכז העיר (שלא היה קודם) לא חסרת הגיון.
לעומת זאת, להוציא את הקו לגמרי מתוך השכונות, זה דבר אחר לגמרי שגם מבטל בעצם את יצירת הקישור הישיר למרכז העיר, כי שוב זה לא יהיה קישור ישיר.
לדעתי לא תצליחו להחזיר את הקו לגיסין והמכבים (גם לאור השינוי בקו 67), אבל לתוך השכונות יש לכם סיכוי להצליח.
אם תלכו על תפסת מרובה, לא תתפסו שום דבר, כי אמנם אתם תושבים מכובדים בעיר, אבל אתם לא היחידים.
זה ועוד איך חסרת הגיון
עבורנו זה הקישור היחיד הסביר לתחנה המרכזית שמנצל את המיקום הקרוב שלנו.
תאמין או לא, התחנה המרכזית היתה אחת הסיבות שקניתי דירה ביעל רום (האמת שאני הולך ברגל אבל מי שיותר רחוק, לא בהכרח)
שכונות אחרות בעיר מלאות באפשרויות להגיע למרכז העיר.
 
נראה לך הגיוני שלמרכז העיר אין קישור ישיר לתחנת רכבת של

זה ועוד איך חסרת הגיון
עבורנו זה הקישור היחיד הסביר לתחנה המרכזית שמנצל את המיקום הקרוב שלנו.
תאמין או לא, התחנה המרכזית היתה אחת הסיבות שקניתי דירה ביעל רום (האמת שאני הולך ברגל אבל מי שיותר רחוק, לא בהכרח)
שכונות אחרות בעיר מלאות באפשרויות להגיע למרכז העיר.
נראה לך הגיוני שלמרכז העיר אין קישור ישיר לתחנת רכבת של
העיר?
אתם רציתם חיבור של 25 ו-44, אבל לא הייתם מקבלים חיבור כזה (גם אם הבטיחו לכם משהו דומה), כי קו 25 זה אחד הקווים הכי תדירים והכי עמוסים בעיר, שהכנסתו לתוך רחובות הדר המושבות החדשה והותיקה הייתה בודאות פוגעת בו. גם אם היו מאריכים עבורכם את קו 25, רוב הסיכויים שהיו עושים זאת עד גיסין או לכל היותר עד ראשון לציון והקו לא היה נכנס לתוך השכונות.
הנה, כנראה עשו את זה גם עם 44, שהוא לא קו עמוס (אולי עמוס למיניבוסים, אבל לא לאוטובוסים).
השינויים שעושים הם שינויים של פשרה. אף אחד לא מקבל באמת את מה שהוא רוצה ולכן צריך לבחון את סבירות הפשרה ולא את האידיאל.

אני למשל הייתי רוצה קו ישיר לרכבת שנוסע בדרך מלכה, המר, אם המושבות לתחנת הרכבת ללא כניסה לנוה גן והדר המושבות וללא סיבוב בהן. אז הייתי רוצה...
אבל אני מבין שאני צריך להתפשר על סבוב גדול בהדר המושבות החדשה והותיקה.
 

rans778

New member
אתה מערבב

נראה לך הגיוני שלמרכז העיר אין קישור ישיר לתחנת רכבת של
העיר?
אתם רציתם חיבור של 25 ו-44, אבל לא הייתם מקבלים חיבור כזה (גם אם הבטיחו לכם משהו דומה), כי קו 25 זה אחד הקווים הכי תדירים והכי עמוסים בעיר, שהכנסתו לתוך רחובות הדר המושבות החדשה והותיקה הייתה בודאות פוגעת בו. גם אם היו מאריכים עבורכם את קו 25, רוב הסיכויים שהיו עושים זאת עד גיסין או לכל היותר עד ראשון לציון והקו לא היה נכנס לתוך השכונות.
הנה, כנראה עשו את זה גם עם 44, שהוא לא קו עמוס (אולי עמוס למיניבוסים, אבל לא לאוטובוסים).
השינויים שעושים הם שינויים של פשרה. אף אחד לא מקבל באמת את מה שהוא רוצה ולכן צריך לבחון את סבירות הפשרה ולא את האידיאל.

אני למשל הייתי רוצה קו ישיר לרכבת שנוסע בדרך מלכה, המר, אם המושבות לתחנת הרכבת ללא כניסה לנוה גן והדר המושבות וללא סיבוב בהן. אז הייתי רוצה...
אבל אני מבין שאני צריך להתפשר על סבוב גדול בהדר המושבות החדשה והותיקה.
אתה מערבב
מה זאת אומרת הייתי רוצה קו ישיר מכפר גנים לרכבת.
אתה נמצא בקצה השני של העיר.
מה כבר ביקשנו?
קו לקניון, וקו מהרכבת קרית אריה לעירייה דרכנו. שני קווים סופר קצרים. בקשות צנועות ביותר שהיו משרתות את כל שכונות צפון העיר - 35 אלף תושבים.
 

olli3

New member
מנהל
קווים סופר קצרים = לא רווחיים ולא כדאיים תפעולית.

אתה מערבב
מה זאת אומרת הייתי רוצה קו ישיר מכפר גנים לרכבת.
אתה נמצא בקצה השני של העיר.
מה כבר ביקשנו?
קו לקניון, וקו מהרכבת קרית אריה לעירייה דרכנו. שני קווים סופר קצרים. בקשות צנועות ביותר שהיו משרתות את כל שכונות צפון העיר - 35 אלף תושבים.
קווים סופר קצרים = לא רווחיים ולא כדאיים תפעולית.
 
אבל קו 46 הוא כזה קו. היה אפשר לנצל אותו באופן הרבה יותר

קווים סופר קצרים = לא רווחיים ולא כדאיים תפעולית.
אבל קו 46 הוא כזה קו. היה אפשר לנצל אותו באופן הרבה יותר
יעיל. ואם היו מנצלים את 46 כפי שצריך, כולל הפעלתו בתדירות סבירה במהלך כל היום, אולי היה אפשר להימנע מההארכה של 53 לתחנת הרכבת.
זה קו עם פוטנציאל לא מנוצל.
למשל, אפשרות אחת לניצול הקו: להפוך אותו לקו סבובי דו-כיווני (או שני קווים עם מספור שונה) הנוסע בין תחנת הרכבת, קרית אריה, רמת סיב, בילינסון, תחנת הרכבת ובכוון ההפוך בין תחנת הרכבת, בילינסון, רמת סיב, קרית אריה, תחנת הרכבת.
קו כזה היה משרת טוב גם את רמת סיב המתפתחת שאין אליה כמעט תחבורה ציבורית והיה מאפשר לבטל את קו 96 המטופש ואת השלוחה של 41 לרמת סיב.
אפשר לחשוב גם על יצירת ממשק בין קו 46 של פ"ת לקו 8 של גבעת שמואל באזור ה-Holmes Place ואז יווצר קישור תחצ"י פנימי בין גבעת שמואל לאזורי התעסוקה של פ"ת ולאזור בילינסון והקניון הגדול.
 

olli3

New member
מנהל
ו...? מה הנקודה שלך? ברור ש46 זה לא קו יעיל במיוחד.

אבל קו 46 הוא כזה קו. היה אפשר לנצל אותו באופן הרבה יותר
יעיל. ואם היו מנצלים את 46 כפי שצריך, כולל הפעלתו בתדירות סבירה במהלך כל היום, אולי היה אפשר להימנע מההארכה של 53 לתחנת הרכבת.
זה קו עם פוטנציאל לא מנוצל.
למשל, אפשרות אחת לניצול הקו: להפוך אותו לקו סבובי דו-כיווני (או שני קווים עם מספור שונה) הנוסע בין תחנת הרכבת, קרית אריה, רמת סיב, בילינסון, תחנת הרכבת ובכוון ההפוך בין תחנת הרכבת, בילינסון, רמת סיב, קרית אריה, תחנת הרכבת.
קו כזה היה משרת טוב גם את רמת סיב המתפתחת שאין אליה כמעט תחבורה ציבורית והיה מאפשר לבטל את קו 96 המטופש ואת השלוחה של 41 לרמת סיב.
אפשר לחשוב גם על יצירת ממשק בין קו 46 של פ"ת לקו 8 של גבעת שמואל באזור ה-Holmes Place ואז יווצר קישור תחצ"י פנימי בין גבעת שמואל לאזורי התעסוקה של פ"ת ולאזור בילינסון והקניון הגדול.
ו...? מה הנקודה שלך? ברור ש46 זה לא קו יעיל במיוחד.
יש לו מטרה אחת עיקרית למרות שיכולות להיות לו גם מטרות משניות שלא פוגעות בשירות העיקרי שלו. אבל, מה לגבי הכסף? הכסף מוגבל, אי אפשר גם וגם וגם.
&nbsp
אם אני שם את קישור מרכז העיר אל תחנת הרכבת + שאר הקישורים ש44 החדש יתן אל מול השינויים שאתה מציע (שהם הגיוניים ויעילים לחלוטין) - קו 44 לוקח בחשיבות לטעמי.
 
האם הצעתי את השינוי ב-46 במקום השינוי ב-44?

ו...? מה הנקודה שלך? ברור ש46 זה לא קו יעיל במיוחד.
יש לו מטרה אחת עיקרית למרות שיכולות להיות לו גם מטרות משניות שלא פוגעות בשירות העיקרי שלו. אבל, מה לגבי הכסף? הכסף מוגבל, אי אפשר גם וגם וגם.
&nbsp
אם אני שם את קישור מרכז העיר אל תחנת הרכבת + שאר הקישורים ש44 החדש יתן אל מול השינויים שאתה מציע (שהם הגיוניים ויעילים לחלוטין) - קו 44 לוקח בחשיבות לטעמי.
האם הצעתי את השינוי ב-46 במקום השינוי ב-44?
או שלך היה נוח להתייחס למה שכתבתי כך, על מנת שתוכל לתקוף?
 

olli3

New member
מנהל
מצחיק, מאד. גם בוגר. רשמת "אבל קו 46 הוא כזה".

האם הצעתי את השינוי ב-46 במקום השינוי ב-44?
או שלך היה נוח להתייחס למה שכתבתי כך, על מנת שתוכל לתקוף?
מצחיק, מאד. גם בוגר. רשמת "אבל קו 46 הוא כזה".
אז מה הנקודה שלך בלהגיד דבר שכזה שגם קו 46 הוא קו כזה? עדיין לא ענית לי על זה ואני ארשום לך פשוט את מה שהבנתי מהמשפט הזה.
&nbsp
אותי לימדו שאומרים "אבל" כשרוצים להציג משהו שסותר את מה שנאמר לפני כן. אבל כאן אין שום סתירה, להגיד אבל זה בעצם להגיד, אז מה שאתה אומר צריך להשליך גם על קו 46, למה ב44 כן וב46 לא? רק שבהיעדר תנאים ראויים לא ניתן לבצע גם וגם, אז למה מלכתחילה לרשום "אבל"?
&nbsp
יכולת לוותר על האבל גם קו 46 הוא כזה ופשוט לרשום את הצעתך והיית מקבל ממני תגובה אחרת לגמרי. למה? כי כל מה שבא אחרי המשפט הקטן שכתבת, הופך להיות באור של "גם את זה היו צריכים לעשות" ולא באור של: "יש לי רעיון לשיפור 46 כך שגם הוא יהיה רווחי וכדאי תפעולית".
&nbsp
זה ההבדל.
 
האבל לא בא בתגובה להודעה שהתייחסה לקו 44, אלא לאמירה כללית

מצחיק, מאד. גם בוגר. רשמת "אבל קו 46 הוא כזה".
אז מה הנקודה שלך בלהגיד דבר שכזה שגם קו 46 הוא קו כזה? עדיין לא ענית לי על זה ואני ארשום לך פשוט את מה שהבנתי מהמשפט הזה.
&nbsp
אותי לימדו שאומרים "אבל" כשרוצים להציג משהו שסותר את מה שנאמר לפני כן. אבל כאן אין שום סתירה, להגיד אבל זה בעצם להגיד, אז מה שאתה אומר צריך להשליך גם על קו 46, למה ב44 כן וב46 לא? רק שבהיעדר תנאים ראויים לא ניתן לבצע גם וגם, אז למה מלכתחילה לרשום "אבל"?
&nbsp
יכולת לוותר על האבל גם קו 46 הוא כזה ופשוט לרשום את הצעתך והיית מקבל ממני תגובה אחרת לגמרי. למה? כי כל מה שבא אחרי המשפט הקטן שכתבת, הופך להיות באור של "גם את זה היו צריכים לעשות" ולא באור של: "יש לי רעיון לשיפור 46 כך שגם הוא יהיה רווחי וכדאי תפעולית".
&nbsp
זה ההבדל.
האבל לא בא בתגובה להודעה שהתייחסה לקו 44, אלא לאמירה כללית
שלך על קווים סופר קצרים. שים לב שכתבתי "אבל" ולא "אבל גם". אם הייתי כותב "גם" הטיעון שלך היה מחזיק מים.
גם בהודעה שלי עצמה לא התייחסתי לקו 44, ושים לב של-53 דווקא כן התייחסתי.
להתפלפל ולהתפלסף, גם אני יודע (כן, ב"גם" הכוונה אליך, בניגוד לקודם שלא כתבתי גם ולכן לא הייתה התייחסות לקו 44, אלא לאמירה הכללית שלך).
זה מה שאני למדתי על ההבדל בין "אבל" ל"אבל גם".
 

olli3

New member
מנהל
רחצה בים יכולה להיות מהנה אבל מסוכנת VS

האבל לא בא בתגובה להודעה שהתייחסה לקו 44, אלא לאמירה כללית
שלך על קווים סופר קצרים. שים לב שכתבתי "אבל" ולא "אבל גם". אם הייתי כותב "גם" הטיעון שלך היה מחזיק מים.
גם בהודעה שלי עצמה לא התייחסתי לקו 44, ושים לב של-53 דווקא כן התייחסתי.
להתפלפל ולהתפלסף, גם אני יודע (כן, ב"גם" הכוונה אליך, בניגוד לקודם שלא כתבתי גם ולכן לא הייתה התייחסות לקו 44, אלא לאמירה הכללית שלך).
זה מה שאני למדתי על ההבדל בין "אבל" ל"אבל גם".
רחצה בים יכולה להיות מהנה אבל מסוכנת VS
רחצה בים יכולה להיות מהנה אבל גם מסוכנת.
&nbsp
שניהם אומרים את דבר דומה אך שונה. אחד מהם יותר חורץ ואחד פחות. ה"אבל" חורץ יותר מכיוון שזו ניתנת כעובדה - הרחצה יכולה להיות מהנה אבל הרחצה מסוכנת.
&nbsp
ב"אבל גם" הדבר נאמר בפחות נחרצות, הרחצה יכולה להיות מהנה אבל היא יכולה להיות גם מסוכנת. לא חובה שהא תהיה מסוכנת אבל היא יכולה להיות מסוכנת.
&nbsp
זה ההבדל בין אבל לאבל גם.
&nbsp
בנוגע להתייחסות שלך ל53, אין קשר בין הדברים. רן דיבר על קו 44 הקצר והיעיל, אמרתי שקווים קצרים אינם רווחיים ואינם כדאים תפעולית ואתה השבת שגם קו 46 הוא כזה. אז משתמע שכ"כזה" התכוונת ש46 הוא כמו 44 ולכך הגבתי. לזה שהצגת את אי הארכת 53 לרכבת על מנת לשפר את 46 - זה בלתי ישים מבחינת תשומות ואתה יודע את זה. הארכת 53 לרכבת לא משתווה בעלותה להפעלת 46 בתדירות טובה כל היום לעומת התדירות הקיימת. לכן, גם לא היה לי ממש מה להגיד על זה כי נמאס לי לדבר במה יכול לקרות, לא משהו אישי, פשוט אם אני יודע שזה קלוש ודיי תלוש מהמציאות, אין לי סיבה להיכנס לזה ממש ולכן רשמתי שזה רעיון בהחלט טוב וזהו (שיפור 46).
 
אתה מתעקש על "גם קו 46" אבל אני לא כתבתי "גם"

רחצה בים יכולה להיות מהנה אבל מסוכנת VS
רחצה בים יכולה להיות מהנה אבל גם מסוכנת.
&nbsp
שניהם אומרים את דבר דומה אך שונה. אחד מהם יותר חורץ ואחד פחות. ה"אבל" חורץ יותר מכיוון שזו ניתנת כעובדה - הרחצה יכולה להיות מהנה אבל הרחצה מסוכנת.
&nbsp
ב"אבל גם" הדבר נאמר בפחות נחרצות, הרחצה יכולה להיות מהנה אבל היא יכולה להיות גם מסוכנת. לא חובה שהא תהיה מסוכנת אבל היא יכולה להיות מסוכנת.
&nbsp
זה ההבדל בין אבל לאבל גם.
&nbsp
בנוגע להתייחסות שלך ל53, אין קשר בין הדברים. רן דיבר על קו 44 הקצר והיעיל, אמרתי שקווים קצרים אינם רווחיים ואינם כדאים תפעולית ואתה השבת שגם קו 46 הוא כזה. אז משתמע שכ"כזה" התכוונת ש46 הוא כמו 44 ולכך הגבתי. לזה שהצגת את אי הארכת 53 לרכבת על מנת לשפר את 46 - זה בלתי ישים מבחינת תשומות ואתה יודע את זה. הארכת 53 לרכבת לא משתווה בעלותה להפעלת 46 בתדירות טובה כל היום לעומת התדירות הקיימת. לכן, גם לא היה לי ממש מה להגיד על זה כי נמאס לי לדבר במה יכול לקרות, לא משהו אישי, פשוט אם אני יודע שזה קלוש ודיי תלוש מהמציאות, אין לי סיבה להיכנס לזה ממש ולכן רשמתי שזה רעיון בהחלט טוב וזהו (שיפור 46).
אתה מתעקש על "גם קו 46" אבל אני לא כתבתי "גם"
אתה כתבת אמירה כללית שקווים סופר קצרים לא רווחיים ולא כדאיים תפעולית, אז כתבתי ש"אבל קו 46 הוא כזה".
פירוש: למרות האמירה שלך שקווים סופר קצרים לא רווחיים ולא כדאיים תפעולית, קיים קו 46 שהוא כזה.
אבל אתה עושה את הקישור לקו 44 כי נוח לך לעשות אותו.
 

olli3

New member
מנהל
נו ברור שיש קווים כאלו, אז מה הנקודה? מה?

אתה מתעקש על "גם קו 46" אבל אני לא כתבתי "גם"
אתה כתבת אמירה כללית שקווים סופר קצרים לא רווחיים ולא כדאיים תפעולית, אז כתבתי ש"אבל קו 46 הוא כזה".
פירוש: למרות האמירה שלך שקווים סופר קצרים לא רווחיים ולא כדאיים תפעולית, קיים קו 46 שהוא כזה.
אבל אתה עושה את הקישור לקו 44 כי נוח לך לעשות אותו.
נו ברור שיש קווים כאלו, אז מה הנקודה? מה?
שיש קווים כאלו, יופי. יש אינספור קווים כאלו בכל רחבי מדינת ישראל מסיבות שונות. מה זה עוזר להביא אותם כדוגמא? אם אתה לא מסכים עם האמירה שלי, אפשר להגיד שאתה לא מסכים ולתת הסברים למה. אם אתה מסכים, אה יכול לרשום, אתה צודק, הנה גם 46 לא קו רווחי. אבל סתם לציין ש46 הוא קו כזה...
&nbsp
מה נוח לי לעשות? זה הקישור ההגיוני היחיד שאפשר לבצע. זה לא כי נוח לי, זה כי ככה השתלשלו הדברים, מדיבור על קו 44 לאמירה שלי שקווים קצרים באופן כללי אינם רווחים וכו' וההמשך שנתת עם 46. אז למרות האמירה שלי, יש קו 46, אז מה? חסרים קווים במדינת ישראל שהם קצרים ולא כדאים תפעולית? באופן מפתיע, רובם המוחלט נמצאים במכרזים ישנים או בקווים שנמצאים באגד כמו קו 12 בדימונה שהוא הקו הכי לא רווחי במדינת ישראל, נוסע ריק כבר כמה שנים עם הנהג לבד ואף נוסע.
&nbsp
לגבי האבל או אבל גם, טעיתי, מודה (הראש שלי לא נמצא רק בפורום). יחד עם זאת, להגיד הרחצה יכולה להיות מהנה אבל מסוכנת או להגיד הרחצה יכולה להיות מהנה אבל גם מסוכנת - גם כאן ל"אבל" יש יותר עוצמה מאשר ל"אבל גם". במשפט הראשון הרחצה יכולה להיות מהנה אבל היא מסוכנת (נאמר כעובדה) באבל גם, הרחצה יכולה להיות מהנה אבל היא גם יכולה להיות מסוכנת.
 
ולגבי קלוש ותלוש מהמציאות - רק לאחרונה הוסיפו לקו 46

רחצה בים יכולה להיות מהנה אבל מסוכנת VS
רחצה בים יכולה להיות מהנה אבל גם מסוכנת.
&nbsp
שניהם אומרים את דבר דומה אך שונה. אחד מהם יותר חורץ ואחד פחות. ה"אבל" חורץ יותר מכיוון שזו ניתנת כעובדה - הרחצה יכולה להיות מהנה אבל הרחצה מסוכנת.
&nbsp
ב"אבל גם" הדבר נאמר בפחות נחרצות, הרחצה יכולה להיות מהנה אבל היא יכולה להיות גם מסוכנת. לא חובה שהא תהיה מסוכנת אבל היא יכולה להיות מסוכנת.
&nbsp
זה ההבדל בין אבל לאבל גם.
&nbsp
בנוגע להתייחסות שלך ל53, אין קשר בין הדברים. רן דיבר על קו 44 הקצר והיעיל, אמרתי שקווים קצרים אינם רווחיים ואינם כדאים תפעולית ואתה השבת שגם קו 46 הוא כזה. אז משתמע שכ"כזה" התכוונת ש46 הוא כמו 44 ולכך הגבתי. לזה שהצגת את אי הארכת 53 לרכבת על מנת לשפר את 46 - זה בלתי ישים מבחינת תשומות ואתה יודע את זה. הארכת 53 לרכבת לא משתווה בעלותה להפעלת 46 בתדירות טובה כל היום לעומת התדירות הקיימת. לכן, גם לא היה לי ממש מה להגיד על זה כי נמאס לי לדבר במה יכול לקרות, לא משהו אישי, פשוט אם אני יודע שזה קלוש ודיי תלוש מהמציאות, אין לי סיבה להיכנס לזה ממש ולכן רשמתי שזה רעיון בהחלט טוב וזהו (שיפור 46).
ולגבי קלוש ותלוש מהמציאות - רק לאחרונה הוסיפו לקו 46
4 נסיעות בכל כיוון בשעות הצהריים.
 

olli3

New member
מנהל
מודע לכך, תלוש מהמציאות שיוסיפו לו עוד 10 נסיעות ויאריכו את

ולגבי קלוש ותלוש מהמציאות - רק לאחרונה הוסיפו לקו 46
4 נסיעות בכל כיוון בשעות הצהריים.
מודע לכך, תלוש מהמציאות שיוסיפו לו עוד 10 נסיעות ויאריכו את
המסלול שלו כפי שהצעת. לא כי ההצעה שלך לא טובה ולא כי כך לא צריך להיות, אלא כי זה לא יהיה רווחי כל כך.
&nbsp
סתם זרקתי 10 נסיעות, כהקבלה לשעות הרכבות לשני כיווני הנסיעה. יכול להיות שזה יוץר או פחות (פחות בקיא), אבל בקיצור, זה תלוש מהמציאות שישקיעו בכך כשיש קווים קורסים בפתח תקווה.
 
ב-moovit אפשר לראות את המסלולים החדשים

רשום בוודאות גם ביררתי את זה. (מצ"ב)
ב-moovit אפשר לראות את המסלולים החדשים
קו 53 יסע דרך אם המושבות הותיקה בלבד ובין הרכבת לשכונה יסע דרך דרך אם המושבות ויכנס לראשון לציון מצפון.
קו 44 יסע דרך שתי השכונות - הותיקה והחדשה ומהרכבת יכנס לשכונה דרך גיסין ומשה סנה.
כלומר:
א. 44 יכסה את שתי השכונות.
ב. המסלול של 53 בתוך אם המושבות יהיה הרבה יותר יעיל מאשר היום.
השפעה רעה נוספת (מלבד הרעת הקישור לתחנה המרכזית) מבחינת אם המושבות החדשה תהיה שלא יהיה קישור ישיר מתוך השכונה לאזור של בילינסון ושניידר, אבל תהיה חפיפה בין שני הקווים בשכונה הותיקה, וכן יהיה אפשר להחליף בז'בוטינסקי פינת קרול לקווים לכיוון הקניון הגדול ובילינסון.
 

rans778

New member
לדעתי יש שם בלאגן

ב-moovit אפשר לראות את המסלולים החדשים
קו 53 יסע דרך אם המושבות הותיקה בלבד ובין הרכבת לשכונה יסע דרך דרך אם המושבות ויכנס לראשון לציון מצפון.
קו 44 יסע דרך שתי השכונות - הותיקה והחדשה ומהרכבת יכנס לשכונה דרך גיסין ומשה סנה.
כלומר:
א. 44 יכסה את שתי השכונות.
ב. המסלול של 53 בתוך אם המושבות יהיה הרבה יותר יעיל מאשר היום.
השפעה רעה נוספת (מלבד הרעת הקישור לתחנה המרכזית) מבחינת אם המושבות החדשה תהיה שלא יהיה קישור ישיר מתוך השכונה לאזור של בילינסון ושניידר, אבל תהיה חפיפה בין שני הקווים בשכונה הותיקה, וכן יהיה אפשר להחליף בז'בוטינסקי פינת קרול לקווים לכיוון הקניון הגדול ובילינסון.
לדעתי יש שם בלאגן
זה ל מה שיקרה.
קו 44 לא יסע "דרך השכונות" אלא ביניהם. אני יודע את זה מידע אישי אחרי שיחה עם אבשלום שמחי ושיחה נוספת עם אסי סוזנה.
כרגע גם ב-moovit יש גם את התחנות הישנות וגם את החדשות כולל אלו שבוטלו.
קשה להבין מה קורה.
 
תסתכל על המסלולים בין תחנת הרכבת לתחנה המרכזית ב-4.1

לדעתי יש שם בלאגן
זה ל מה שיקרה.
קו 44 לא יסע "דרך השכונות" אלא ביניהם. אני יודע את זה מידע אישי אחרי שיחה עם אבשלום שמחי ושיחה נוספת עם אסי סוזנה.
כרגע גם ב-moovit יש גם את התחנות הישנות וגם את החדשות כולל אלו שבוטלו.
קשה להבין מה קורה.
תסתכל על המסלולים בין תחנת הרכבת לתחנה המרכזית ב-4.1
תקבל את המסלולים החדשים של 44 ושל 53.
moovit לא המציאו את זה, אלא קיבלו מידע על זה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה