עמוד השדרה
New member
רגע, רגע - אם אני מבין נכון עכשיו, אז 44 גם לא יסע בתוך
השכונה הותיקה, אלא בדרך אם המושבות ישר לראשון לציון וללודאייב.
מודה שקודם חשבתי שבאם המושבות הכוונה גם לסבוב בתוך השכונות, כעת אני מבין שהכוונה לדרך אם המושבות.
זו באמת פגיעה קשה וזה שינוי די אידיוטי. מה שעומד מאחוריו זה שתשתמשו ב-53 בתוך השכונה ותחליפו ל-44, אבל אנשים לא יעשו את זה, לא בכוון לרכבת ולא בכוון למרכז העיר. אין הגיון בהחלפה כאשר זמן נסיעה עד ההחלפה קצר בהרבה מזמן ההמתנה לאוטובוס הבא וזה יהיה המצב.
רק אם התדירות של 44 תועלה לרמה של פעם ב-10 דקות (וזה לא יקרה) יהיה הגיון בסידור הזה.
אם באמת זה השינוי, המשמעות היא שלקחו לכם את 44.
תילחמו לפחות שיעשה את הסבוב בתוך השכונות. להחזיר אותו למסלול של גיסין - המכבים כנראה לא תצליחו.
רגע, רגע - אם אני מבין נכון עכשיו, אז 44 גם לא יסע בתוךרשום בוודאות גם ביררתי את זה. (מצ"ב)
השכונה הותיקה, אלא בדרך אם המושבות ישר לראשון לציון וללודאייב.
מודה שקודם חשבתי שבאם המושבות הכוונה גם לסבוב בתוך השכונות, כעת אני מבין שהכוונה לדרך אם המושבות.
זו באמת פגיעה קשה וזה שינוי די אידיוטי. מה שעומד מאחוריו זה שתשתמשו ב-53 בתוך השכונה ותחליפו ל-44, אבל אנשים לא יעשו את זה, לא בכוון לרכבת ולא בכוון למרכז העיר. אין הגיון בהחלפה כאשר זמן נסיעה עד ההחלפה קצר בהרבה מזמן ההמתנה לאוטובוס הבא וזה יהיה המצב.
רק אם התדירות של 44 תועלה לרמה של פעם ב-10 דקות (וזה לא יקרה) יהיה הגיון בסידור הזה.
אם באמת זה השינוי, המשמעות היא שלקחו לכם את 44.
תילחמו לפחות שיעשה את הסבוב בתוך השכונות. להחזיר אותו למסלול של גיסין - המכבים כנראה לא תצליחו.