בשעות שאין 350, 187, 287, שאלה רוב שעות היום, אין החלפה
עדיין, נשמע לי מזוכיסטי לנסוע עם 53 לרכבת.
ועדיין נשמע לי הרבה יותר קל ויעיל להחליף במחלף אונו ויש שעושים את זה גם היום.
 
נוסעי התח"צ רגילים גם ככה לזה שההליכה בין התחנות אל נעימה, גם החלפה בין 53 לקווים אחרים בבלינסון לא נוחה ואנשים עושים את זה יום יום כי אין להם ברירה, נוסעי האוטובוסים השבויים, לא אלו שיש להם את הפריבלגיה לנסוע ברכב ולכן יש להם משקל במחשה על האם נאי מזג האוויר הולמים הליכה שכזאת או לא. גם להמתין בתחנה רבע שעה גורם לך להזיע לא מעט ולעמוד איפה שיש רק עמוד תחנה בגשם, לא ממש משנה לבן אדם אם זה בהליכה או בעמידה...
 
השינויים האלו באים על חשבון תוספת תשומות לקווים קורסים אחרים בפתח תקווה, זה בדיוק הדבר הגרוע בלחצים שמופעלים על ידי וועדי שכונות ולא על ידי עיריות שלמות שפועלות למען כל העיר ולא כדי לרצות את כל מי שרק פונה אליהן.
 
מדובר כאן בהפעלת לחצים של וועד כפר גנים ג' על העיריה ועל משרד התחבורה כדי למצוא פתרון של "הנה יש פתרון, אל תגידו שאין פתרון".
 
מצטער, אבל אם לא יהיו לפחות 80 איש שיסעו בקו 53 בין כפר גנים לרכבת ובחזרה ביום, זה לא יהיה יעיל כמו תגבור קווים קורסים בפתח תקווה שקשישים נאלצים לעמוד בהם כי כל המושבים כבר תפוסים על ידי קשישים אחרים.
בשעות שאין 350, 187, 287, שאלה רוב שעות היום, אין החלפה
קלה ויעילה במחלף אונו. ל 350, 187 ו-287 יש 6 נסיעות יומיות בכוון מערבה, כאשר 5 מתוכן מרוכזות בשעה אחת. יעיל וקל.
בכוון לפ"ת אפשר לומר שאין החלפה כלל, אלא אם כן מחכים ל-87 הסופר תדיר כדי ליסוע איתו כמה מאות מטרים, על מנת להחליף שוב ל-53. מה זה קל ויעיל...
לומר "קל ויעיל להחליף במחלף אונו" זה לעשות צחוק.
אם המטרה היא שתושבי כפר גנים ג' יחליפו במחלף אונו או בבר אילן, אז מן הראוי לסדר להם את ההחלפה הקלה והיעילה הזו, באמצעות קו תדיר שיפעל במהלך כל היום מהשכונה ויגיע למחלף אונו ולבר אילן.
אין היום דבר כזה.
המצג שאתה מציג כאילו מחלף אונו הוא הפתרון הקל והיעיל כיום לתושבי כפר גנים ג' הוא מצג שווא.
ואתה גם שוכח שגם על מנת להגיע ל-53 עצמו צריך ללכת ברגל, לחלק מתושבי השכונה הליכה של מספר דקות. אז ללכת ל-53, להמתין לו, ליסוע איתו שתי דקות, ללכת כמעט 10 דקות (כן כמעט 10 ולא 4), לתחנה במחלף אונו, לחכות ל-56 או 472 הידועים בתדירותם הנפלאה בתחנה מאוד מאוד נוחה, לעלות על 56 או 472. ממש דוגמה ל"הרבה יותר קל ויעיל".
"הרבה יותר קל ויעיל" כאשר מי שילך ברגל מכפר גנים ג' לאוניברסיטת בר אילן יגיע יותר מהר ממי שיסע ב-53 ויחליף במחלף אונו ל-56 או 472. אם כבר ללכת ברגל...
אני אגיד לך מה הפתרון הקל והיעיל כיום למי שצריך להגיע לתל אביב - ליסוע עם רכב פרטי עד לאוטובוס לתל אביב, בין עם זה 82 או 66 או 56 או 68 או 70.
הפתרון הקל והיעיל למי שצריך להגיע לבר אילן - ליסוע עם רכב פרטי עד היעד.
הפתרון הקל והיעיל למי שצריך להגיע לתחנת קרית אריה בשעות שהחניה שם מפוצצת - ליסוע עם רכב פרטי עד ליציאה המערבית משכונות הדר המושבות ומשם עם קו 44 (או להמשיך לתחנת בני ברק).
השילוב של הרכב הפרטי זה הפתרון הקל והיעיל, גם כאשר כן רוצים ליסוע בתחבורה הציבורית.
ההארכה של 53 לתחנת הרכבת לא אידיאלית, אבל זה הרע במיעוטו.
אני בשמחה אחליף את ההארכה הזו בקישור תדיר הפועל כל היום למחלף אונו, בר אילן ואלוף שדה. אבל אין קישור כזה, וכמה שלא תנסה להציג כאילו יש - אין.