זו בדיוק הבעיה, וועדי שכונות מסתכלים על עצמם ומה עם כלל
המערכת?
 
טוב נו, לפחות זה לא כמו קו 29 הדפוק שהוקם בדיוק מיוזמות דומות כאלו.
 
לתושבי אם המושבות זה טוב ולא טוב. זה טוב עבור נוסעים פוטנציאלים ופחות טוב לנוסעים קיימים. גם האמינות של קו שיוצא מתוך השכונה לעומת קו שיוצא מתחנת הרכבת תיפגע משמעותית! לא רק בשעות השיא אלא בעיקר כשמגיעה רכבת לתחנת הרכבת. יכולים להגיע בקלות חור בלו"ז של פי שניים מהזמנים של הלו"ז כי האוטובוס תקוע בפקק של לצאת מתחנת הרכבת.
 
לתושבי כפר גנים, לא מאמין שהמוניהם יסעו ב53, מי שכל כך רוצה לנסוע לת"א במהירות שיחליף ל56/472 ולא יקרה כלום עם ההליכה של ה-4 דקות האלו בין התחנות אטו יסעו ב350 ויחליפו לקווים שונים בבר אילן לת"א.
 
לא מאמין שהרבה אנשים יסעו ברכבת וקו 53 יקרוס לגמרי וישאיר נוסעים בתחנות, זו הכוונה. אז יסעו יותר, אבל לא בהמוניהם. כי כמו שאתה אומר, זו זוועה של נסיעה, ארוכה וטיולית ומי שיש באפשרתו שרק יקפיצו אותו לרכבת, אולי ינסה את קו 53 פעם, אבל מיד יבין שזה לא זה. לא הכל עניין של חניה, הרבה מורידים מישהו וממשיכים עם הרכב ליום שלהם.
זו בדיוק הבעיה, וועדי שכונות מסתכלים על עצמם ומה עם כללדווקא בהדר (אם) המושבות לא מרוצים מהשינויים
בכפר גנים הרבה יותר מרוצים מהשינוי של 53.
אני, אגב, לא מת על מישמש של ליסוע בין כפר גנים לרכבת עם טיול שנתי ברחבי הדר המושבות באמצע, אבל זו עובדה שהרבה מתושבי כפר גנים ג' רצו את ההארכה הזו של 53.
אני אסביר לך מדוע כן יסעו ב-53. מכיוון שיש בעיה רצינית של חניה בתחנת קרית אריה. לי קורה הרבה פעמים שאני נוסע עד תחנת בני ברק בגלל שאין בקרית אריה חניה.
ברור שאם היה מכפר גנים ג' קו נורמלי לת"א, אז היו מעדיפים ליסוע ישר לת"א כולל מי שרוצה ליסוע ברכבת ליעד אחר, אבל אם צריך את 53 בשביל להגיע לקו אוטובוס לת"א ואם יש בעיית חניה בקרית אריה, אז כן ישתמשו ב-53 על מנת להגיע לרכבת (גם עם הסיבוב בהדר המושבות).
כך שבכל מקרה מדובר בשיפור עבור כפר גנים ג' לעומת המצב היום.
ובנוסף, זו גם אלטרנטיבה לחוויות נסיעה בז'בוטינסקי הקדוש על העבודות שבו.
המערכת?
 
טוב נו, לפחות זה לא כמו קו 29 הדפוק שהוקם בדיוק מיוזמות דומות כאלו.
 
לתושבי אם המושבות זה טוב ולא טוב. זה טוב עבור נוסעים פוטנציאלים ופחות טוב לנוסעים קיימים. גם האמינות של קו שיוצא מתוך השכונה לעומת קו שיוצא מתחנת הרכבת תיפגע משמעותית! לא רק בשעות השיא אלא בעיקר כשמגיעה רכבת לתחנת הרכבת. יכולים להגיע בקלות חור בלו"ז של פי שניים מהזמנים של הלו"ז כי האוטובוס תקוע בפקק של לצאת מתחנת הרכבת.
 
לתושבי כפר גנים, לא מאמין שהמוניהם יסעו ב53, מי שכל כך רוצה לנסוע לת"א במהירות שיחליף ל56/472 ולא יקרה כלום עם ההליכה של ה-4 דקות האלו בין התחנות אטו יסעו ב350 ויחליפו לקווים שונים בבר אילן לת"א.
 
לא מאמין שהרבה אנשים יסעו ברכבת וקו 53 יקרוס לגמרי וישאיר נוסעים בתחנות, זו הכוונה. אז יסעו יותר, אבל לא בהמוניהם. כי כמו שאתה אומר, זו זוועה של נסיעה, ארוכה וטיולית ומי שיש באפשרתו שרק יקפיצו אותו לרכבת, אולי ינסה את קו 53 פעם, אבל מיד יבין שזה לא זה. לא הכל עניין של חניה, הרבה מורידים מישהו וממשיכים עם הרכב ליום שלהם.