כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
בלעדיכם, קשישים שנאלצים לעמוד בנסיעות, יכלו לשבת עכשיו.

מזל שיש ועדי שכונות
בלעדינו כלום לא היה זז.
נחכה ונראה אם השינוי הזה יישאר כפי שהוא.
בלעדיכם, קשישים שנאלצים לעמוד בנסיעות, יכלו לשבת עכשיו.
אבל מזה חשוב... אתה הרי מכיר את כל המערכת ויודע את כל הביקושים וכו' וכו'...
 

rans778

New member
זה כבר באמת דמגוגיה

בלעדיכם, קשישים שנאלצים לעמוד בנסיעות, יכלו לשבת עכשיו.
אבל מזה חשוב... אתה הרי מכיר את כל המערכת ויודע את כל הביקושים וכו' וכו'...
זה כבר באמת דמגוגיה
אפשר להפסיק את כל חגיגות חנוכה את כל מופעי יום העצמאות ואת כל טקסי חיל האוויר ולתת את כל הכסף לעניים.
יש קווים שלמים שבשעות מסויימות נוסעים ריקים. תיטפל אליהם.
אולי תתחיל גם לטפל בחיילים שנוסעים חינם ברכבות, ובפירוש לוקחים מקום ישיבה לקשישים?
וכן, אני מכיר את הביקושים בשכונה שלנו כי עשינו סקר מקיף שענו עליו 550 איש בשיתוף עם 15 דקות.
משרד התחבורה בחיים לא עשה סקר כה מקיף ב-3 שכונות תוך חודשיים.
אני לא ממשיך בוויכוח הזה מכיוון שאתה לוקח אותו לכיוונים דמוגוגיים ולא עניינים.
יום טוב.
 

olli3

New member
מנהל
עזוב דמגוגיה, בוא נהיה ענייניים קצת.

זה כבר באמת דמגוגיה
אפשר להפסיק את כל חגיגות חנוכה את כל מופעי יום העצמאות ואת כל טקסי חיל האוויר ולתת את כל הכסף לעניים.
יש קווים שלמים שבשעות מסויימות נוסעים ריקים. תיטפל אליהם.
אולי תתחיל גם לטפל בחיילים שנוסעים חינם ברכבות, ובפירוש לוקחים מקום ישיבה לקשישים?
וכן, אני מכיר את הביקושים בשכונה שלנו כי עשינו סקר מקיף שענו עליו 550 איש בשיתוף עם 15 דקות.
משרד התחבורה בחיים לא עשה סקר כה מקיף ב-3 שכונות תוך חודשיים.
אני לא ממשיך בוויכוח הזה מכיוון שאתה לוקח אותו לכיוונים דמוגוגיים ולא עניינים.
יום טוב.
עזוב דמגוגיה, בוא נהיה ענייניים קצת.
לגבי הקשישים, כיום בקו 25 וגם בקווים אחרים כל האוטובוס מלא בקשישים יושבים ויש עדיין קשישים שעומדים. רשמת שוועדי השכונות מתערבים וזה טוב אז רשמתי מדוע זה טוב לתושבים שהם מייצגים אותם אבל פחות טוב למערכת כולה. לשכונות רבות אין פה, אין מי שידבר בשבילם. ככה זה, זו עובדה. כך שזה לא פייר שלשכונה עם פה יקשיבו ולשכונה בלי פה, יתעלמו מהאילם מה שנקרא...
&nbsp
זו כל הכוונה שלי כשאמרתי שצריך מישהו שכל תפקידו או חלק מתפקידו הוא לרכז את הפניות שמגיעות מהוועדים השונים בכל רחבי העיר + מתושבים שפונים עצמאית או מרכזים קהילתיים וכו' ואותו אדם יפעל בשיתוף פעולה מול משרד התחבורה כדי לנתב את הדברים הכי חשובים קודם כל.
&nbsp
רשמת שיש לך ראיה מערכתית, בנתיים הוכחת לי שזה לא המצב. שיש לך ראיה שמתבססת על פי הסקרים שביצעתם בשכונה (שדר"א, לא באמת יקחו אותם ברצינות או יקחו אותם בכלל).
&nbsp
משרד התחבורה לא חייב לעשות סקר פיזי כדי לדעת מה הדרישות והביקושים. יש אמצעים יורתר מתקדמים לבצע את זה ועושים את זה בשוטף.
&nbsp
יש עוד לא מעט קווים שנוסעים ריקים אבל חובת המדינה לתת את השירות הזה גם אם הוא פעם בשעה.
&nbsp
החיילים לא נוסעים חינם ברכבות, מאיפה הבאת את השטות הזאת? הם לא משלמים מכיסם אבל הכסף עובר פר כל נסיעה מתקציב משרד הביטחון לרכבת ישראל.
&nbsp
אני בכל אופן לא השתכנעתי שאתה מכיר את המערכת כולה ואת הצרכים של כולם אלא רק של אלו שענו על הסקר (שזה מספר מכובד אבל עדיין לא מייצג) שגם לא מייצג ראיה מערכתית אלא בעיקר אם לא רק את תושבי השכונה. מה עם אנשים המבקשים להגיע לאם המושבות? למוסדות הלימוד? לעבודה וכו'...
 
חוץ מ-25, על חשבון אילו עוד קווים מתבצעים השינויים הללו?

בלעדיכם, קשישים שנאלצים לעמוד בנסיעות, יכלו לשבת עכשיו.
אבל מזה חשוב... אתה הרי מכיר את כל המערכת ויודע את כל הביקושים וכו' וכו'...
חוץ מ-25, על חשבון אילו עוד קווים מתבצעים השינויים הללו?
האם לקחו תשומות שיועדו לקווים 98, 99, 16?
האם לקחו תשומות שיועדו לתגבור (לא הארכה) של 25?
הארכת 25 הרי לא הייתה עוזרת לקשישים שאתה כותב עליהם. סביר להניח שלהיפך.
אם אתה יודע, בא תספר בבקשה, תשומות לקשישים באילו קווים לקחו.

ואם אנחנו מדברים על הבטחות - אתה ודאי זוכר שדרור גנון הבטיח כבר במרץ 2014 את הארכת 53 לתחנת הרכבת. ההארכה הזו כעת (באיחור קל הייתי אומר) היא בסך הכל מימוש ההבטחה של דרור גנון.
 

olli3

New member
מנהל
53 - אכן הבטחה לוועד כפר גנים ג'.

חוץ מ-25, על חשבון אילו עוד קווים מתבצעים השינויים הללו?
האם לקחו תשומות שיועדו לקווים 98, 99, 16?
האם לקחו תשומות שיועדו לתגבור (לא הארכה) של 25?
הארכת 25 הרי לא הייתה עוזרת לקשישים שאתה כותב עליהם. סביר להניח שלהיפך.
אם אתה יודע, בא תספר בבקשה, תשומות לקשישים באילו קווים לקחו.

ואם אנחנו מדברים על הבטחות - אתה ודאי זוכר שדרור גנון הבטיח כבר במרץ 2014 את הארכת 53 לתחנת הרכבת. ההארכה הזו כעת (באיחור קל הייתי אומר) היא בסך הכל מימוש ההבטחה של דרור גנון.
53 - אכן הבטחה לוועד כפר גנים ג'.
אמרתי לך שזה יבוצע, אבל מתי זו הייתה השאלה הגדולה יותר.
&nbsp
השינוי ב25 כולל בתוכו תוספת נסיעות והארכת המסלול - זה מה שידוע לי. גם יצירת קו ממרכז פתח תקווה לתחנת הרכבת - זה ידוע לי באוויר, לא ידעתי איך זה יבוצע אבל ידעתי שיש כוונה לביצוע של דבר כזה.
&nbsp
לגבי שינויים בקווים נוספים - אין לי מידע. אל תשכח שעיקר הפעילות שלי היא בדרום.
 
סליחה, ההבטחה של דרור גנון לא הייתה לועד כפר גנים ג'

53 - אכן הבטחה לוועד כפר גנים ג'.
אמרתי לך שזה יבוצע, אבל מתי זו הייתה השאלה הגדולה יותר.
&nbsp
השינוי ב25 כולל בתוכו תוספת נסיעות והארכת המסלול - זה מה שידוע לי. גם יצירת קו ממרכז פתח תקווה לתחנת הרכבת - זה ידוע לי באוויר, לא ידעתי איך זה יבוצע אבל ידעתי שיש כוונה לביצוע של דבר כזה.
&nbsp
לגבי שינויים בקווים נוספים - אין לי מידע. אל תשכח שעיקר הפעילות שלי היא בדרום.
סליחה, ההבטחה של דרור גנון לא הייתה לועד כפר גנים ג'
ההבטחה הייתה לשותפנו לדיון הנוכחי, רן, בתוכנית בגלי צה"ל.
הפעיל בנושא מטעם ועד כפר גנים ג', צביקה שטרן, אם זכור לך, אפילו לא ידע באותו זמן מי זה דרור גנון, כי הוא עבד תמיד רק מול אסי סוזנה.

אם כבר, אז ההבטחה הייתה לועד הדר המושבות החדשה, שמיוצג על ידי רן.
 

olli3

New member
מנהל
בסדר, טעות שלי. לא מתמצא בענייני וועדים.

סליחה, ההבטחה של דרור גנון לא הייתה לועד כפר גנים ג'
ההבטחה הייתה לשותפנו לדיון הנוכחי, רן, בתוכנית בגלי צה"ל.
הפעיל בנושא מטעם ועד כפר גנים ג', צביקה שטרן, אם זכור לך, אפילו לא ידע באותו זמן מי זה דרור גנון, כי הוא עבד תמיד רק מול אסי סוזנה.

אם כבר, אז ההבטחה הייתה לועד הדר המושבות החדשה, שמיוצג על ידי רן.
בסדר, טעות שלי. לא מתמצא בענייני וועדים.
אבל זה לא באמת משנה, השינוי הובטח לבקשת וועד כלשהו והוא יבוצע, אותו הדבר עם הארכת 25, רק שיצטרכו לחכות קצת או קצת הרבה.
 

olli3

New member
מנהל
נחמד בעיר שלכם, כל אחד מושך לכיוון אחר ורואה רק את עצמו.

התכוונת ששום דבר לא ישמש את אם המושבות
נראה לך שמישהו יסע עם 44 למרכז העיר שעה, דרך יצחק שדה?
עד היום הגענו למרכזית ב-10 דק'.
אם כבר ניסע עם 67 ממתחם תנובה בנסיעות המועטות שלו.
פשוט שינוי שלחלוטין לא תואם את צרכינו, תושבי אם המושבות ואנו מתכוונים לעשות הכל כדי לשנותו.
התכנית המקורית היתה להאריך את קו 25, על גבי המסלול של 44.
זה הובטל לנו רק לפני חודש וחצי במסגרת המכרז ע"י אסי סוזנה, ולדעתי לא יקר בהרבה לקילומטר נסועה מהשינוי הלא רצוי שנעשה כאן.
נחמד בעיר שלכם, כל אחד מושך לכיוון אחר ורואה רק את עצמו.
בדיוק בגלל זה - ככה לא מנהלים תחבורה ציבורית בעיר! הרצונות שלך ושל תושבי אם המושבות בהחלט ראויים והרצונות של כפר גנים ג' ושל שכונות אחרות גם ראויים.
&nbsp
אבל וזה אבל ענק! צריך להסתכל על פתח תקווה כעיר מחוז, לא רק שירות פנימי עירוני ולא רק להעדיף שכונה על פני שכונה אחרת.
&nbsp
מצטער, אין שום גורם בעיריית פתח תקווה שמבין תחבורה ציבורית, ובמקום שלמשרד התחבורה יהיה עם מי לדבר בעיריה, שהעיריה תרכז את כל הבקשות, תבחן בעצמה את החיוניות ואת ההשפעות על תושבים אחרים - כל וועד עושה מה שטוב לתושבי שכונתו ולא רואה ממטר את טובת שאר שכונות העיר + משתמשים שאינם תושבי העיר.
 
זה שבעיריה לא מתפקדים כמו שצריך לא פוטר את משרד התחבורה

נחמד בעיר שלכם, כל אחד מושך לכיוון אחר ורואה רק את עצמו.
בדיוק בגלל זה - ככה לא מנהלים תחבורה ציבורית בעיר! הרצונות שלך ושל תושבי אם המושבות בהחלט ראויים והרצונות של כפר גנים ג' ושל שכונות אחרות גם ראויים.
&nbsp
אבל וזה אבל ענק! צריך להסתכל על פתח תקווה כעיר מחוז, לא רק שירות פנימי עירוני ולא רק להעדיף שכונה על פני שכונה אחרת.
&nbsp
מצטער, אין שום גורם בעיריית פתח תקווה שמבין תחבורה ציבורית, ובמקום שלמשרד התחבורה יהיה עם מי לדבר בעיריה, שהעיריה תרכז את כל הבקשות, תבחן בעצמה את החיוניות ואת ההשפעות על תושבים אחרים - כל וועד עושה מה שטוב לתושבי שכונתו ולא רואה ממטר את טובת שאר שכונות העיר + משתמשים שאינם תושבי העיר.
זה שבעיריה לא מתפקדים כמו שצריך לא פוטר את משרד התחבורה
מלדאוג גם לפתח תקוה ולא לומר כל הזמן במכרז, במכרז, במכרז שבינתיים עוד לא פורסם ויבוצע מי יודע מתי.
ראינו את התשובות של מקצועני משרד התחבורה בועדות הכנסת בקשר למת"צ. בושה לאינטילגנציה.
 

rans778

New member
אוי באמת, תעשה לי טובה

נחמד בעיר שלכם, כל אחד מושך לכיוון אחר ורואה רק את עצמו.
בדיוק בגלל זה - ככה לא מנהלים תחבורה ציבורית בעיר! הרצונות שלך ושל תושבי אם המושבות בהחלט ראויים והרצונות של כפר גנים ג' ושל שכונות אחרות גם ראויים.
&nbsp
אבל וזה אבל ענק! צריך להסתכל על פתח תקווה כעיר מחוז, לא רק שירות פנימי עירוני ולא רק להעדיף שכונה על פני שכונה אחרת.
&nbsp
מצטער, אין שום גורם בעיריית פתח תקווה שמבין תחבורה ציבורית, ובמקום שלמשרד התחבורה יהיה עם מי לדבר בעיריה, שהעיריה תרכז את כל הבקשות, תבחן בעצמה את החיוניות ואת ההשפעות על תושבים אחרים - כל וועד עושה מה שטוב לתושבי שכונתו ולא רואה ממטר את טובת שאר שכונות העיר + משתמשים שאינם תושבי העיר.
אוי באמת, תעשה לי טובה
יש לי ראייה מערכתית רחבה.
אני יושב עם צביקה מכפר גנים ג' אצל אסי במשרד התחבורה.
בשום מקרה צביקה לא ביקש את השינוי הזה של 44, ולא התכוון לפגוע באם המושבות.
וגם ההיפך נכון.
הבעיה שתמיד אומרים לנו - אל תיתן את הפתרון, רק תיתן את הבעיה, את הצורך.
הגדרנו צורך - הגעה לעירייה ללא החלפת אוטובוסים. בואו נגיד שזה היה צורך ה-3 בחשיבותו.
איך סיפקו את הצורך?
במקום כמו היום - 10 דק' נסיעה, החלפה, עוד 5 דק' למרכז העיר - שינו לנו לקו של 30-35 נסיעה. באמת תודה רבה.
זה ממש לא בא על חשבון שכונות הדרום, הם קיבלו את 53 לרכבת, שיהיה להם לבריאות.
לבוא ולעשות לנו כזה קרקס מקו 44?
למה? רק כדי שרח' יצחק שדה יוכל להגיע לרכבת? כמה נוסעים יש שם לרכבת?
ואתה יודע מה? שיקבלו, על הכיפק, אבל ככה להוריד לנו תעבורה כ"כ חשובה?
 

olli3

New member
מנהל
ללא החלפה - זו בדיחה טובה. לא עובד יותר.

אוי באמת, תעשה לי טובה
יש לי ראייה מערכתית רחבה.
אני יושב עם צביקה מכפר גנים ג' אצל אסי במשרד התחבורה.
בשום מקרה צביקה לא ביקש את השינוי הזה של 44, ולא התכוון לפגוע באם המושבות.
וגם ההיפך נכון.
הבעיה שתמיד אומרים לנו - אל תיתן את הפתרון, רק תיתן את הבעיה, את הצורך.
הגדרנו צורך - הגעה לעירייה ללא החלפת אוטובוסים. בואו נגיד שזה היה צורך ה-3 בחשיבותו.
איך סיפקו את הצורך?
במקום כמו היום - 10 דק' נסיעה, החלפה, עוד 5 דק' למרכז העיר - שינו לנו לקו של 30-35 נסיעה. באמת תודה רבה.
זה ממש לא בא על חשבון שכונות הדרום, הם קיבלו את 53 לרכבת, שיהיה להם לבריאות.
לבוא ולעשות לנו כזה קרקס מקו 44?
למה? רק כדי שרח' יצחק שדה יוכל להגיע לרכבת? כמה נוסעים יש שם לרכבת?
ואתה יודע מה? שיקבלו, על הכיפק, אבל ככה להוריד לנו תעבורה כ"כ חשובה?
ללא החלפה - זו בדיחה טובה. לא עובד יותר.
תח"צ מטרתה לשרת את הציבור הרחב ולא את חלק מהציבור ולכן מקדמים החפלות בצירים מרכזיים ובנקודות מרכזיות.
&nbsp
סטודנטים רבים גרים בפלורנטין ולומדים באונ' ת"א ומתעקשים לנסוע עם קו 25 המתפתל מפלורנטין לאונ' ת"א במקום באמצעות החלפה כאשר התדירות של אינספור הקווים בהחלפה הזאת פנומנאלית.
&nbsp
הציבור בישראל לא סובל מעברים, אבל אי אפשר לרצות את כולם ושואפים לייצר תחבורה ללא מעברים לביקושים גבוהים וזהו. כל השאר החלפות.
&nbsp
אומרים לכם לתת את הצורך, כי לרוב הפיתרונות שאנשים מציעים הם פתרונות שלא רואים את כל המערכת ואם אתה אומר שאתה מכיר את כל המערכת הגוש דנית שקשורה לפתח תקווה - שאפו.
&nbsp
למה, הפתרון שלכם הוא אך ורק לנסוע עם 44 החדש ולסבול זמן נסיעה רב או שאין פתרון החלפה ראוי? לא תוכלו להחליף לקווים אחרים למרכזית ולשוק ומרכז העיר של דרך הסיבוב של 44? כי זה מה שאתה מציג, למרות שגם לטעמי חשוב קישור ישיר יותר בין אם המושבות למרכזית אבל לא כקו מיניבוסים.
 

rans778

New member
תשובה

ללא החלפה - זו בדיחה טובה. לא עובד יותר.
תח"צ מטרתה לשרת את הציבור הרחב ולא את חלק מהציבור ולכן מקדמים החפלות בצירים מרכזיים ובנקודות מרכזיות.
&nbsp
סטודנטים רבים גרים בפלורנטין ולומדים באונ' ת"א ומתעקשים לנסוע עם קו 25 המתפתל מפלורנטין לאונ' ת"א במקום באמצעות החלפה כאשר התדירות של אינספור הקווים בהחלפה הזאת פנומנאלית.
&nbsp
הציבור בישראל לא סובל מעברים, אבל אי אפשר לרצות את כולם ושואפים לייצר תחבורה ללא מעברים לביקושים גבוהים וזהו. כל השאר החלפות.
&nbsp
אומרים לכם לתת את הצורך, כי לרוב הפיתרונות שאנשים מציעים הם פתרונות שלא רואים את כל המערכת ואם אתה אומר שאתה מכיר את כל המערכת הגוש דנית שקשורה לפתח תקווה - שאפו.
&nbsp
למה, הפתרון שלכם הוא אך ורק לנסוע עם 44 החדש ולסבול זמן נסיעה רב או שאין פתרון החלפה ראוי? לא תוכלו להחליף לקווים אחרים למרכזית ולשוק ומרכז העיר של דרך הסיבוב של 44? כי זה מה שאתה מציג, למרות שגם לטעמי חשוב קישור ישיר יותר בין אם המושבות למרכזית אבל לא כקו מיניבוסים.
תשובה
לא חשוב כרגע עניין המיניבוסים או לא.
היה לנו קו שיוצא מת. רכבת ק. אריה. תוך 5-10 דק' מגיע לאם המושבות הוותיקה, תוך 5 דק' מגיע מאם המושבות הוותיקה לאם המושבות החדשה, ותוך 10 דק' מגיע מהחדשה לת. מרכזית.
הבטיחו לנו הארכה של קו 25 במקם הקו הזה - הארכה סבירה וראויה.
במקום זאת, הוציאו קו זה לפאתי השכונה (= 10 דק' הליכה בממוצע, אבוי למתקשים בהליכה), במקום שתושבי החדשה יגיעו תוך 10 דק' למרכזית - לאחר 10 דק' הליכה ו-10 דק' נסיעה במקרה הטוב יחצו את ז'בוטינסקי. פה אם ירצו יחליפו תוך 5 דק' ויסעו 10 דק' נוספות למרכזית.
כלומר - לתושבי אם המושבות החדשה ייקח 35 דק' להגיע לתחנה המרכזית במקום 10 דק' קודם לכן אפילו אם יחליפו אוטובוס. ללא החלפה ייקח 50 דק' לפחות.
לעירייה - ההפרש מתקצר אולי ב-10 דק', אבל עדיין ייקח להערכתי רבע שעה יותר, כלומר גם כאן יש נזק.
לתושבי אם המושבות הוותיקה ייקח בדומה 35 דק' להגיע לתחנה המרכזית במקום 15 דק' קודם לכן אפילו אם יחליפו אוטובוס. ללא החלפה ייקח 50 דק' לפחות.
אם המושבות החדשה == 7000 יח' דיור - שכונת המגורים הקרובה ביותר לתחנה המרכזית.
אם המושבות החדשה - אחת השכונות הקרובות ביותר לת. המרכזית - מרחק הליכה ממוצע מהתחנה - 15 דק'. (ישנם חלקים שניתן להגיע ב-7 דק', ישנם כאלה רחוקים מאוד שייקח גם 20-25 הליכה).
נוצר מצב לא הגיוני, בו השכונה הכי קרובה לת. מרכזית מקבלת אליה את השירות מהגרועים שיש.
 

olli3

New member
מנהל
חשוב, בטח שחשוב. המיניבוסים היו מדלגים על תחנות?

תשובה
לא חשוב כרגע עניין המיניבוסים או לא.
היה לנו קו שיוצא מת. רכבת ק. אריה. תוך 5-10 דק' מגיע לאם המושבות הוותיקה, תוך 5 דק' מגיע מאם המושבות הוותיקה לאם המושבות החדשה, ותוך 10 דק' מגיע מהחדשה לת. מרכזית.
הבטיחו לנו הארכה של קו 25 במקם הקו הזה - הארכה סבירה וראויה.
במקום זאת, הוציאו קו זה לפאתי השכונה (= 10 דק' הליכה בממוצע, אבוי למתקשים בהליכה), במקום שתושבי החדשה יגיעו תוך 10 דק' למרכזית - לאחר 10 דק' הליכה ו-10 דק' נסיעה במקרה הטוב יחצו את ז'בוטינסקי. פה אם ירצו יחליפו תוך 5 דק' ויסעו 10 דק' נוספות למרכזית.
כלומר - לתושבי אם המושבות החדשה ייקח 35 דק' להגיע לתחנה המרכזית במקום 10 דק' קודם לכן אפילו אם יחליפו אוטובוס. ללא החלפה ייקח 50 דק' לפחות.
לעירייה - ההפרש מתקצר אולי ב-10 דק', אבל עדיין ייקח להערכתי רבע שעה יותר, כלומר גם כאן יש נזק.
לתושבי אם המושבות הוותיקה ייקח בדומה 35 דק' להגיע לתחנה המרכזית במקום 15 דק' קודם לכן אפילו אם יחליפו אוטובוס. ללא החלפה ייקח 50 דק' לפחות.
אם המושבות החדשה == 7000 יח' דיור - שכונת המגורים הקרובה ביותר לתחנה המרכזית.
אם המושבות החדשה - אחת השכונות הקרובות ביותר לת. המרכזית - מרחק הליכה ממוצע מהתחנה - 15 דק'. (ישנם חלקים שניתן להגיע ב-7 דק', ישנם כאלה רחוקים מאוד שייקח גם 20-25 הליכה).
נוצר מצב לא הגיוני, בו השכונה הכי קרובה לת. מרכזית מקבלת אליה את השירות מהגרועים שיש.
חשוב, בטח שחשוב. המיניבוסים היו מדלגים על תחנות?
כי היה עליהם עומס מטורף של נוסעים? לא.
&nbsp
התושבים לא השתמשו בשירות שהיה להם בהמוניהם, אז משרד התחבורה הסיט את השירות לאנשים שכן ישתמשו בו - זו השורה התחתונה. להטיב עם הרבה יותר אנשים על חשבון מעט אנשים, זה שיש 7000 נפשות, לא אומר דבר וחצי דבר לאור מצוקת החניה האדירה בשכונה וכמות כלי הרכב שנוסעים בה. אתה רוצה להגיד לי שמתוך ה7000 נפשות 10% נסעו יום יום בקו 44? לא.
&nbsp
ההארכה של 25 - סביר שנדחתה לתשומות הבאות עקב לחצים גדולים יותר שהופעלו מצד גורמים אחרים. קישור 53 לרכבת למשל זה עוד אחד מהםם, קישור דיי דפוק ומיותר אם אתה שואל אותי מכיוון שתושבי כפר גנים ג' לא יסעו איתו בהמוניהם לרכבת דרך כל הסיבוב הזה.
 

rans778

New member
ועוד איך השתמשו

חשוב, בטח שחשוב. המיניבוסים היו מדלגים על תחנות?
כי היה עליהם עומס מטורף של נוסעים? לא.
&nbsp
התושבים לא השתמשו בשירות שהיה להם בהמוניהם, אז משרד התחבורה הסיט את השירות לאנשים שכן ישתמשו בו - זו השורה התחתונה. להטיב עם הרבה יותר אנשים על חשבון מעט אנשים, זה שיש 7000 נפשות, לא אומר דבר וחצי דבר לאור מצוקת החניה האדירה בשכונה וכמות כלי הרכב שנוסעים בה. אתה רוצה להגיד לי שמתוך ה7000 נפשות 10% נסעו יום יום בקו 44? לא.
&nbsp
ההארכה של 25 - סביר שנדחתה לתשומות הבאות עקב לחצים גדולים יותר שהופעלו מצד גורמים אחרים. קישור 53 לרכבת למשל זה עוד אחד מהםם, קישור דיי דפוק ומיותר אם אתה שואל אותי מכיוון שתושבי כפר גנים ג' לא יסעו איתו בהמוניהם לרכבת דרך כל הסיבוב הזה.
ועוד איך השתמשו
על מה אתה מדבר?
המיניבוסים של 44 היו מלאים ברוב שעות היום.
 

olli3

New member
מנהל
מיניבוסים מלאים זה אחד, מיניבוסים משאירים נוסעים בתחנות זה 2

ועוד איך השתמשו
על מה אתה מדבר?
המיניבוסים של 44 היו מלאים ברוב שעות היום.
מיניבוסים מלאים זה אחד, מיניבוסים משאירים נוסעים בתחנות זה 2
מיניבוסים מלאים זה בעצם שמינית מהעומס שיש בקו 25 למשל - לא כוחות.
 
ואולי בגלל העומס שיש בקו 25 החליטו לא להאריך אותו?

מיניבוסים מלאים זה אחד, מיניבוסים משאירים נוסעים בתחנות זה 2
מיניבוסים מלאים זה בעצם שמינית מהעומס שיש בקו 25 למשל - לא כוחות.
ואולי בגלל העומס שיש בקו 25 החליטו לא להאריך אותו?
 
אם רן ואני מבינים נכון את השינוי בקו 44

חשוב, בטח שחשוב. המיניבוסים היו מדלגים על תחנות?
כי היה עליהם עומס מטורף של נוסעים? לא.
&nbsp
התושבים לא השתמשו בשירות שהיה להם בהמוניהם, אז משרד התחבורה הסיט את השירות לאנשים שכן ישתמשו בו - זו השורה התחתונה. להטיב עם הרבה יותר אנשים על חשבון מעט אנשים, זה שיש 7000 נפשות, לא אומר דבר וחצי דבר לאור מצוקת החניה האדירה בשכונה וכמות כלי הרכב שנוסעים בה. אתה רוצה להגיד לי שמתוך ה7000 נפשות 10% נסעו יום יום בקו 44? לא.
&nbsp
ההארכה של 25 - סביר שנדחתה לתשומות הבאות עקב לחצים גדולים יותר שהופעלו מצד גורמים אחרים. קישור 53 לרכבת למשל זה עוד אחד מהםם, קישור דיי דפוק ומיותר אם אתה שואל אותי מכיוון שתושבי כפר גנים ג' לא יסעו איתו בהמוניהם לרכבת דרך כל הסיבוב הזה.
אם רן ואני מבינים נכון את השינוי בקו 44
והמשמעות היא שהקו לא יסע בתוך השכונות הותיקה והחדשה, אז הארכת קו 53 לרכבת מקבלת משמעות נוספת - הקו הזה ישמש לקישור הישיר בין השכונות הותיקה והחדשה לרכבת ו-44 כבר לא יעשה את זה.
אז זו לא הארכה כל כך מיותרת, כי תושבי הדר המושבות הותיקה והחדשה לא יסעו ב-53 על מנת להגיע ל-44 על מנת ליסוע 5 דקות לרכבת.
כלומר: ההארכה של 53 לא מתבצעת רק עבור תושבי כפר גנים, אלא גם ואולי בעיקר עבור תושבי הדר המושבות החדשה והותיקה.
 
האם אתה יודע בוודאות מה יהיה המסלול של 44 אחרי השינוי?

תשובה
לא חשוב כרגע עניין המיניבוסים או לא.
היה לנו קו שיוצא מת. רכבת ק. אריה. תוך 5-10 דק' מגיע לאם המושבות הוותיקה, תוך 5 דק' מגיע מאם המושבות הוותיקה לאם המושבות החדשה, ותוך 10 דק' מגיע מהחדשה לת. מרכזית.
הבטיחו לנו הארכה של קו 25 במקם הקו הזה - הארכה סבירה וראויה.
במקום זאת, הוציאו קו זה לפאתי השכונה (= 10 דק' הליכה בממוצע, אבוי למתקשים בהליכה), במקום שתושבי החדשה יגיעו תוך 10 דק' למרכזית - לאחר 10 דק' הליכה ו-10 דק' נסיעה במקרה הטוב יחצו את ז'בוטינסקי. פה אם ירצו יחליפו תוך 5 דק' ויסעו 10 דק' נוספות למרכזית.
כלומר - לתושבי אם המושבות החדשה ייקח 35 דק' להגיע לתחנה המרכזית במקום 10 דק' קודם לכן אפילו אם יחליפו אוטובוס. ללא החלפה ייקח 50 דק' לפחות.
לעירייה - ההפרש מתקצר אולי ב-10 דק', אבל עדיין ייקח להערכתי רבע שעה יותר, כלומר גם כאן יש נזק.
לתושבי אם המושבות הוותיקה ייקח בדומה 35 דק' להגיע לתחנה המרכזית במקום 15 דק' קודם לכן אפילו אם יחליפו אוטובוס. ללא החלפה ייקח 50 דק' לפחות.
אם המושבות החדשה == 7000 יח' דיור - שכונת המגורים הקרובה ביותר לתחנה המרכזית.
אם המושבות החדשה - אחת השכונות הקרובות ביותר לת. המרכזית - מרחק הליכה ממוצע מהתחנה - 15 דק'. (ישנם חלקים שניתן להגיע ב-7 דק', ישנם כאלה רחוקים מאוד שייקח גם 20-25 הליכה).
נוצר מצב לא הגיוני, בו השכונה הכי קרובה לת. מרכזית מקבלת אליה את השירות מהגרועים שיש.
האם אתה יודע בוודאות מה יהיה המסלול של 44 אחרי השינוי?
אתה בטוח שקו 44 לא ימשיך ליסוע בתוך אם המושבות החדשה?
מהמסלול הכללי שפורסם אי אפשר להסיק את זה בודאות.
נכון שקו 44 יסע דרך נוה גן, יצחק שדה, טרומפלדור, פרנקפורטר וההסתדרות ולא מגיסין והמכבים ישר לתחנה המרכזית, אבל במסלול כתוב אם המושבות וראשון לציון. אולי הקו יעשה סבוב באם המושבות החדשה לפני שיצא דרך ראשון לציון לנוה גן?
בפרסום גם נכתב במפורש שהמסלולים אינם סופיים.
 

rans778

New member
רשום בוודאות גם ביררתי את זה. (מצ"ב)

האם אתה יודע בוודאות מה יהיה המסלול של 44 אחרי השינוי?
אתה בטוח שקו 44 לא ימשיך ליסוע בתוך אם המושבות החדשה?
מהמסלול הכללי שפורסם אי אפשר להסיק את זה בודאות.
נכון שקו 44 יסע דרך נוה גן, יצחק שדה, טרומפלדור, פרנקפורטר וההסתדרות ולא מגיסין והמכבים ישר לתחנה המרכזית, אבל במסלול כתוב אם המושבות וראשון לציון. אולי הקו יעשה סבוב באם המושבות החדשה לפני שיצא דרך ראשון לציון לנוה גן?
בפרסום גם נכתב במפורש שהמסלולים אינם סופיים.
רשום בוודאות גם ביררתי את זה. (מצ"ב)

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה