אברהם שטרן15
New member
מה עם 24,הוא לא יכול לשרת אתכם למרכז העיר ולת''מ?
בהנחה שהוא יפעל (כמו עד לפני 6 שנים) כל 20 דקות,ולא עם 2 נסיעות כל היום,והארכה למרכזית כמו פעם (דרך גיסין והמכבים).
ובכלל,למה לא לייצר מערכת של שני קווי אורך מבית רבקה לרכבת בקריית אריה דרך אם המושבות והתחנה המרכזית,עם מין סוג של מזלג בין אם המושבות לרכבת בקריית אריה ובתוך שעריה? הראשון יהיה 24,והשני יהיה 25.
טוב,אני מניח שאין תשומות,אבל זו בכל זאת נקודה למחשבה...
מה עם 24,הוא לא יכול לשרת אתכם למרכז העיר ולת''מ?סליחה, אני מאוד מצטער
ההסתדרות, חיים עוזר, כולם רוויים בתחבורה ציבורית.
אז אני מבין שרוצים קישור לרכבת מכל מקום, אבל אי אפשר לקחת את זה ממקום אחר.
אנחנו באם המושבות, אין לנו תחבורה נורמלית למרכז העיר, וגם לא לערי המרכז.
אנחנו לא אשמים שוויתרו על הרעיון של להקים ת. רכבת בת. המרכזית, ולא מקובל עלי שמורידים לנו את התשומות.
השינוי הזה פשוט הזוי ואנחנו נעמוד על קיום הבטחת מ. התחבורה לבצע אותו באמצעות קו 25 כפי שהובטח.
בהנחה שהוא יפעל (כמו עד לפני 6 שנים) כל 20 דקות,ולא עם 2 נסיעות כל היום,והארכה למרכזית כמו פעם (דרך גיסין והמכבים).
ובכלל,למה לא לייצר מערכת של שני קווי אורך מבית רבקה לרכבת בקריית אריה דרך אם המושבות והתחנה המרכזית,עם מין סוג של מזלג בין אם המושבות לרכבת בקריית אריה ובתוך שעריה? הראשון יהיה 24,והשני יהיה 25.
טוב,אני מניח שאין תשומות,אבל זו בכל זאת נקודה למחשבה...