כמה שאלות

כמה שאלות

שלום יש לי כמה שאלות בבקשה אני מעוניין לקבל כוחות מיוחדים כמו תנועה של חפצים במחשבה וכאלה איך אני יכול להשיג את זה?
 
ועוד משו

כדי להשיג דברים כאלה צריך להשתמש בחומרים ו שזה מילים שאומרים? אני לא מבין בעניין בכלל אני רואה את הסדרה מיינד פריק בטלויזיה והעניין הזה מעניין אותי תודה מראש
 

mbinh

New member
זו דעתי והמלצתי

הדברים אפשרים במאגיה.אבל דורשים למידה של של שנים לרוב עשרות שנים. אני ממליץ לך קודם כל לבדוק ולהכיר מעט את המאגיה ורק אז לראות אם אתה רוצה לעסוק בה. אם אתה ניגש לעינין בגלל דבר אחד שמלהיב אותך זה לא הכי חכם. במפגש פאגאנים נאמרו כמה משפטים בעינין,בהתחלה אתה חושב שזה מגניב ואחר כך דעתך משתנה(לא מדויק אבל מעביר את העיקרון). אז קודם כל תבדוק מהי מאגיה,אחר כך תלמד מעט מהבסיס ואז תחליט אם אתה רוצה ללמוד אותה. מלבד זאת יש מספר מאמרים בנושא הטלקנזיס שתוכל למצוא במאמרים של הפורום.
 

gwizard

New member
הבהרה לגבי "מגניב"

הכוונה הייתה שלפני שאתה מתחיל ללמוד את המאגיה אתה חושב כמה זה קל ומגניב לזרוק כדורי אש וכ"ו. לאחר תקופה ארוכה של תרגול, קריאה, למידה והרבה סבלנות אתה מבין שכדורי אש אתה לא תזרוק וכל פעולה מאגית היא לא פשוטה כלל וכלל. לפעמים, יותר פשוט לעשות פעולה באופן לא מאגי.
 
זה לא מחשבה מעכשיו...

אני תמיד חשבתי על זה וניסיתי והתרכזתי ולא הלך פשוט אתמול ראיתי את הסדרה וזה הזכיר לי את זה ואז באתי לפה...
 

FateHunter

New member
תשובות

חברה, באמת, למה לסרב לכולם? בן אדם התעניין בטלקינז... זה לא סתם. אפילו אם הוא רוצה את זה בשביל הכיף זה לא סתם. אם לתת לו איניציאתיבה בדרך לטלקינז הוא יסוף חוכמה הכרחית זה בטוח. רק בן אדם שווה יכול לקבל לידו הכוח ברמת הטלקינז. צבי הנינגה בטירוף. חברים פה צודקים בזה שהדבר הזה יכול להיות קשה, אבל הרצון ומאמצים אפשר להגיע לטלקינז. אני מציע לך תכנון קטן לדברים שאתה חייב לדעת לעשות לפני שאתה תתיחס לטלקינז עצמו: 1. אנרגיה ושליטה על האנרגיה. זהו דבר ראשון. אתה צריך לדעת לכוון את האנרגיות שלך. 2. כמוכן אתה צריך לדעת איך לרכז את שני סוגים של תת-מציאות: הפוזיטיב והנגטיב. לפחות 10 דקות כל אחד על רמת השיא. 3. מדיטציאות... הרבה. ריכוז תודעתך על הדעות מסוימות. אני מציה להתחיל עם 4 האלמנטים בסיסיים ואחר כך להתקדם למורכבים יותר. 4.טלקינז עצמו. מתחיל עם הדברים קלים יחסית כמו תזוזה של החתיחות נייר, מחת על המים, וכו. ואחר כך מתקדם לדברים מורכבים יותר. כמובן שאפשר לכתוב ספרים שלמים על כל זה והרבה מדברים שכתבתי אתה לא הבנתה, אז תתחיל, תשאל שאלות. בהצלחה.
 

PurpleFilth

New member
מה?

פוזיטיב? נגטיב? הא? הסבר בבקשה. כוונותיך טובות, אבל נראה לי שקצת קשה לדבר עם בנאדם שלא יודע בכלל מה זה מאגיה על אנרגיות, תתי מציאות ואלמנטים של מדיטציות. אני הייתי מתחילה בתרגילי ריכוז, כח רצון וחישת אנרגיות (עוד לפני שמכוונים אותם).
 

FateHunter

New member
זאת הגישה

הראתי בעצם את הקושי של המעשה. אם בן אדם מעוניין להתאמץ, הוא ישאל, יחפס. אם לא אז הוא פשוט ישכח מכל זה :). לגבי האלמנתים, כוונתי ל 4 אלמנטים טבעים (אש,מים,אוויר ואדמה). מדיטציה זוהי בעצם מה שאת עשית כשהתחלת, רק עם התוספות מסויימות. מה שאת היית מתחילה כולל בסעיף 1.
 

PurpleFilth

New member
*יחפש *אלמנטים *כלול (אני חושבת)

לא ענית לי בנוגע לפוזיטיב/נגטיב. ולא פירטת בנוגע למדיטצית אלמנטים (לא, זה לא מובן מאליו), ולא למה היית מתחיל דווקא בה.
 

FateHunter

New member
תשובות :)

האמת היא שלבושתי העיברית שלי בעייתית ולהסביר את הדברים הללו מאוד קשה, אבל בשבילך אני אנסה. העולם בנוי ממרחבים שונים. אומרים שקיימים אינסוף מרחבים. אנחנו מתקיימים במרחב שנקראה המציאות. יחד עם זאת יש שני מרחבים שאנו יכולים לפנות. אחד הוא המרחב הפוזיתיבי. אנחנו קוראים לו אינפה ממילות Information flux זרם המידע עולמית. זרם המידע היא תת-מרחב למציאות. זהו מקור לאנרגיית המתים וזהו מקור לכל סוג של מידע. מרחב שני הוא מרחב הפוזיטיב. אנחנו קוראים לו מרחב הצבעים. המרחב כולל דעות חדשות, מה שמוביל את כל הייצרנים כמו מעצבים, כותבים, מוזיקאים. המרחב הוא מקור אנרגיית חיים כי הוא נוגע במרחב הנשמות שנמצע רחוק יותר מהמציאות שלנו. שאלה שנייה: מדיטציה היא ריכוז של תתי-המרחבים במציאות. הייתי בוחר במדיטציה על האלמנטים בגלל שהאלמנטים עצמם מקלים את הפעילות. קל יותר לגוון עם האלמנטים ולא עם הדעות המורכבים יותר. מדיטציה על האלמנטים כוללת: פנייה, החלפת אנרגיות, דו-שיח, אספת אנרגייה וו' עוד הרבה דברים. הדברים הללו חשובים לטלקינז כי הם מפתחים את הכוח של התלמיד ויכולתו להתרכז. מקווה שכך מובן יותר :)
 

PurpleFilth

New member
לא הבנתי

איזה מה"מרחבים" הוא פוזיטיבי ואיזה נגטיבי. מה הם המרחבים האלה? מעין "מישור" של האנרגיה הספציפית, כמו המישור האסטרלי? איזה עוד מרחבים קיימים? מדיטציה היא ריכוז של תתי המרחבים? תמיד חשבתי שזה שינוי מצב תודעה.
 

FateHunter

New member
עוד תשובות

רשום בתשובה: אינפה - נגטיב, מרחב הצבעים - פוזיטיב. מרחבים הם חלק מעולם. האנרגיות הם גם מעולם וממרחבים אחרים. מישור אסטראלי זה בדרך כלל האינפה. קיימים אינסוף מרחבים... רשום בתשובה הקודמת, אך הבסיסיים ביותר הם 10 מרחבים. מצטאר אבל לא אספר כאן את כולם. לגבי המדיטצייה מה שחשבת זה נכון, רק הגדרתי את זה ממבט אחרת.
 

gwizard

New member
שאלה לי אליך

לפי המאגיה המערבית ישנם 4 מישורי קיום ראשיים: פיסי, אסטראלי, מנטאלי ורוחני. מה שאתה מתאר נשמע לי יותר כמשהו שלקוח או מפיסיקה או מספר פנטזיה. השיטה שאתה מתאר (פוזיטיב / נגטיב) היא נגזרת של מה בדיוק ? אני לא תוקף את מה שאמרת, אני מנסה להבין.
 

FateHunter

New member
תשובות

חברה ממש בעייתי בשבילי לכתוב את זה בעיברית. אני לומד ומלמד ברוסית, אז יש סיכוי שאני לא מסביר מספיק נכון ומובן. מישורי (מירחבים) קיום שאמרתה כמובן שהם קיימים. לפי ההגדרות שלנו: אסטראלי - אינפה. - נגטיב של המציאות פיסי - מציאות מנטאלי- מרחב הצבעים - פוזיטיב למציאות רוחני - מרחב הרוחניות - פוזיטיב העליון למציאות פוזיטיב\נגטיב - נגזרת של האנרגיה. כל זה נכון, אך יש עוד מרחבים בסיסיים וריבוי שלהם עד אינסוף.
 

mbinh

New member
לא נראה לי לקוח מהפיסיקה

אם מדברים מבחינה פיסקלית אז יש 11 מימדים או 26 מימדים(25 מימדי מרחב ומימד זמן) [עפ"י תורת המיתרים(שאני די תומך בה)].עכשיו הוא טוען שיש אינספור ממדים כך שזה לא נראה לי לקוח מתורה פיסיקלית כלשהי. יש הבדל בין מישור למרחב[אפשר לראות במתמטיקה שמרחב מורכב מכמה מישורים(שלשה)]
 

gwizard

New member
מעניין

הבנתי את מה שאתה אומר. יש לשיטה הזו שם מקובל כלשהוא ? מאיפה זה לקוח ? אני דובר וקורא רוסית באופן שוטף, אגב.
 

FateHunter

New member
אין

לא ראיתי את זה מוגש. זה החומר של הבית ספר שלי ולא כל תלמיד מקבל אותו. זה קיבלתי אישית ממורה.
 

gwizard

New member
אם כך, שאלה נוספת

מה השם של בית הספר ואיפה הוא ממוקם ואיך ניתן ליצור קשר עם המורה ? אם אני לא יכול לקבל תשובות ממך, אז אני אלך ישר למקור.
 
למעלה