כמה שאלות

FateHunter

New member
אם אתה יודע רוסית, אז צור איתי קשר

אני יענה לך מה שאפשר. בית ספר נקראה מאלפו. www.melfo.h1.ru ברוכים הבאים אם אתם יודעים רוסית. מורה שלי בדרך כלל עסוק אבל תנשה לשלוח מאילים, אולי זה יצליח. באתר יש חומר בסיסי של הבית-ספר.
 

FateHunter

New member
בנוסף

ביחס לבית ספר - דברו איתי, כך זה יהיה יותר מהר. אם יש שאלה ספיציפית על החומר, תשאלו פרטית.
 

Elfon

New member
חבל ... :(

אני יודע רק לדבר רוסית,לקרוא ממש ממש קצת.
 

FateHunter

New member
עד איזה רמה?

עד איזו רמה עשיתה את שלב 1? מה אתה מסוגל לעשות? אם אתה רוצה, כתוב פרתית. זאת ועוד תספר מה בדיוק עשיתה וכמה.
 
אממ

לא הצלחתי להזיז כלום אבל אני יודע לנקות את הראש ולהתרכז רק במה שאני מנסה להזיז.. כל מה שאני צריך לעשות כדי להזיז דברים זה רק להתרכז? בלי שום טקסים או לחשים?
 

FateHunter

New member
לא הבנתה

או שאני לא הסברתי מובן. לפני בכלל להתחיל עם התזוזה, עם הטלכינז, יש להתפתח בדברים אחרים. כדי שיהיה לך כוח להזיז. אם אתה לא מוכן לטלכינז ומנסה אותו, אז זה כמו לנסות להרים את 100 קילו בחדר קושר ללא אימון קודם. מה הצלחתה בעבודה שלך עם האנרגיות? זהו העיניין.
 
אם הבנתי נכון אז לא הצלחתי כלום...

 

PurpleFilth

New member
זאת שאלה מצויינת, בדיוק התכוונתי

להעלות את הנקודה הזאת בפני כל הפורום: למישהו יש הסבר טוב לשאלה "מה זה אנרגיות"? כולנו יודעים להרגיש או לראות אותן, רובנו יודעים להזיז אותן ולעשות איתן מניפולציות. אבל למישהו יש הגדרה לזה?
 

FateHunter

New member
אנרגייה.

מה שיוצרת נשמה. האנרגייה כוללת אמוציאות, חושים. זאת בקצרה.
 

mbinh

New member
זו ההגדרה הפשוטה ביותר

אמת מידה ליכולתה של מערכת לעשות עבודה. אנו צריכים לזכור שאדם מכיל אנרגיה עצומה ולכן יכל להפיק ממנה הרבה.לא רק זאת אדם גם יכל לשאוב אנרגיה מהטבע ולהעזר בו ובכך האנרגיה שלו עולה וכך גם התפוקה שלו. אני רק רוצה להזכיר שאנו חיים במערכת כאוטית ,שאת אומרת שכל דבר קטן יכל לגרום לשינוים גדולים ולכן צריך להזהר כאשר אנו עוסקים בדברים שהם לא"טבע האדם".
 

gwizard

New member
יש לי הגדרה

ואני גם אנסה לפרוס אותה במילים. אנרגיה היא מה שמרכיב את מארג הקיום. בין אם זה חשמל, עננים, אדם או אנטי חומר - הכל מורכב מאנרגיה וניתן אף לומר כי הכל הינו אנרגיה. אנרגיה ניתן לתאר בעזרת פיסיקה ומתמטיקה ע"י תיעוד יחסי הגומלין הפנימיים שלה. לדוגמה, קרח הוא אנרגיה ממצב X ומים היא אנרגיה ממצב XY. במאגיה אנו עובדים עם האנרגיה במצב הכי גולמי, זאת אומרת לא מאוחד לחפצים פיסיים. קצת קשה לי לכתוב את ההסבר המלא למה שאני מתכוון אז אני מקווה כי מספיק ברור.
 

ljs

New member
../images/Emo188.gifאנטי חומר??../images/Emo2.gif

כאילו כמו ב"הצופן של דאנטה"? [לא אהבתי, העלילה מאבדת את טעמה בערך מאמצע הספר.] במציאות אנטי חומר הוא אולי תיאוריה. לא יותר.
 

mbinh

New member
למה לא ?

א.אנטי חומר הוא דבר קיים[יש מכונים ש"מיצרים" אנטי פרוטונים ופוזיטרונים בעולם (אם אני לא טועה בעל התפוקה הגבוה ביותר בעולם נמצא ברוסיה)].דע לך שראקציה בין חומר לאנטי חומר (הפיכת אנטי חומר לחומר) אפשר להפיק כמויות אנרגיה עצומות,גודלות בהרבה מעוצמתן של פצצות אטום(עם 100 גרם אנטי חומר אפשר להפיק הרבה יותר אנרגיה מפצצת האטום שהוטלה על ירושימה). ב.זה לא מדויק לומר שהכל מסתכם באנרגיה,יותר נכון לומר שהכל מסתכם באנרגיה ומסה. ג.ההגדרות משתנות כל הזמן בעקבות ההתפתחות ומשתנות בהקשרים שונים. אני הבאתי את ההגדרה הנ"ל בגלל פשטותה.
 

ljs

New member
../images/Emo188.gif לא יודע מה המקור שלך,

אבל לפי מה שידוע לי, ה'אנטי חומר' הוא תיאוריה. זה שיש סוגי חומרים שיוצרים ריאקציה חריפה כשהם באים במגע, עדיין לא אומר שמדובר ב'אנטי חומר'. אנטי חומר [במידה והוא קיים] אמור להיות לכאורה בכל מקום, ולא אמורה להיות לו צורה כלכל חומר אחר. איזו צורה כן? אין לי מושג. אם היה לי, כנראה שהייתי חתן פרס נובל..
זה נשמע כמו משהו רוחני, אולי כמו האנרגיה שאנו מדברים עליה כל היום.
 

ljs

New member
טעות שלי.

התכוונתי לאחד הספרים של דן בראון, "מלאכים ושדים" כמדומני. [החוו"ד שלי על "הצופן של דאנטה" לא השתנתה]
 
למעלה