Piece Of Mind
New member
אז?
גם אני בן 12, ואני קורא ספרים באנגלית חופשי.וגם אני הייתי ב16 ביולי במסיבת ההשקה הבלתי נשכחת בסטימצקי. אוי, הנוסטלגיה... זכרונות.... טוב לא משנה, מה שאת צריכה לעשות זה לקחת מורה פרטי לשנה הקרובה. אם תוכלי כמובן, כיתה ז' זו לא חתיכת עוגה.
גם אני בן 12, ואני קורא ספרים באנגלית חופשי.וגם אני הייתי ב16 ביולי במסיבת ההשקה הבלתי נשכחת בסטימצקי. אוי, הנוסטלגיה... זכרונות.... טוב לא משנה, מה שאת צריכה לעשות זה לקחת מורה פרטי לשנה הקרובה. אם תוכלי כמובן, כיתה ז' זו לא חתיכת עוגה.