אני פשוט לא מצליחה. וזה גם תלוי ברמה של האנגלית שלך.. אני למשל מדברת די שוטף, אבל בדקדוק וקריאה אני טובה.. לא מעולה או משהו כמו בדיבור.. יכול להיות שאצלך זה ההיפך ולכן יותר קל לך..
ההתחלה של הראשון באמת קשה, גם בעברית לפעמים אני מדלגת על זה... צריך רק "להגיע להוגוורטס" ואז זה הרבה יותר קל. האמת שזה ככה בכל הספרים (אלא אם כן הוא הולך למחילה