כמה זמן

זה עבירה על החוק, כן! ../images/Emo45.gif../images/Emo12.gif

 

ToryMaster

New member
אבל פורטוגל זה פורטוגזית

אז לגור שם זו לא ערובה לדעת ספרדית, זה פשוט ערובה לזה שאת גרה במדינה שכנה לספרד.
 
את יודעת לקרוא בספרדית?

אם התרגום הספרדי יצא לפני התרגום העברי, תוכלי לקרוא קודם
 
חחחח..

כן, גם לדבר.. אבל עברית שפה יותר יפה!
ולא נראה לי שהתרגום הספרדי ייצא לפני..
 

The Knight Girl

New member
אני יודעת בפורטוגל מדברים פורטוגזית

אני לא טיפשה אבל לא צריך להגזים! זה פשוט שהרבה מהאנשים שחיים שם מדברים ספרדית!
 

מה יא

New member
זה לא תירוץ../images/Emo96.gif

הגיל, הכוונה. אני גדולה ממך רק בשנה והתחלתי בשנה שעברה ניראה לי עם הספר הראשון. היה לי קשה אבל אני מתקדמת לעבר הספר הרביעי כרגע [לאט, אבל מתקדמת
]. ממש כדאי לך להתחיל לקרוא ^^
 
ניסיתי. את הספר הראשון.

אני פשוט לא מצליחה. וזה גם תלוי ברמה של האנגלית שלך.. אני למשל מדברת די שוטף, אבל בדקדוק וקריאה אני טובה.. לא מעולה או משהו כמו בדיבור.. יכול להיות שאצלך זה ההיפך ולכן יותר קל לך..
 

מה יא

New member
לא הייתי אומרת שאני מעולה באנגלית..

ההתחלה של הראשון באמת קשה, גם בעברית לפעמים אני מדלגת על זה... צריך רק "להגיע להוגוורטס" ואז זה הרבה יותר קל. האמת שזה ככה בכל הספרים (אלא אם כן הוא הולך למחילה
).
 
למעלה