כמה זמן

אין מצב שתצליחי לתרגם כל יום פרק

אלא אם כן תחליטי שאת מקדישה לזה את כל זמנך ומאמצך וגם אז תתייאשי אחרי יומיים..
 

PigmyPuff

New member
מממ..

אם לא הייתי חושבת שאני יכולה לתרגם כל יום פרק, לא הייתי מציעה... אבל אם אתם אומרים עבירה על החוק, עניינים וכל זה, אז.. אממ.. עזבו אותי באמש'כם... :)
 
אכן כך../images/Emo70.gif../images/Emo9.gif

אבי עובר חוק מרושע..
 

Marth Darunia

New member
בטח שיש מצב

אני תרגמתי את השישי תוך איזה חודש. אפשר לגמור פרק ביום - יום וחצי... אבל לא היה ביקוש, אז אני לא אעשה את זה שוב עם השביעי
 
למעלה