כהן וגרושה

shayCn

New member
שתבין דניאל,אין לי בעיה עם החבר'ה

ששמת אותי איתם.הם כולם סבבה [מלבד כמה גילויי גזענות שלא אהבתי בעבר]..
מפריע לי יותר שהכללת אותי כשמרן.
האם אני באמת נתפס שמרן בעיניך או שהסתלבטת עליי?
ואם כן,מעניין אותי לדעת למה.
 
ברור שהיתה שם הסתלבטות

אבל אתה יודע איך אומרים, שבכל צחוק יש מידה קטנה של אמת.

אתה מביע דיעות יחסית שמרניות, של להתחתן בגיל צעיר, להביא הרבה ילדים, למלא את הארץ בפרו ורבו ועוד...
 

shayCn

New member
הפוך גוטה

תקרא שוב את הדיעה שלי לגבי חתונה בגיל צעיר.
לקחת את הדברים שכתבתי והפכת אותם ב180 מעלות.

לגבי איכלוס הארץ והבאת ילדים,הצגתי שאתה הוא השמרן שפוחד להביא ילדים שחלילה לא יהיה לך מקום לנשום.
אני הראתי לך דרכים למדיניות שאפשר להביא ילדים מבלי שרמת החיים תרד.
 
לא דיברי על חתונה בגיל 18

אבל אתה התבטאת פה בעבר שאם היית יכול היית מתחתן בגיל עשרים ומשהו, והיו לך כבר 4 ילדים עד עכשיו... אין בזה שום דבר פסול, אך זה משתלב עם גישה שמרנית של ערכי המשפחה. להתמסד בגיל צעיר, ולהביא הרבה ילדים. והיו עוד כל מיני ניואנסים קטנים, לא רק הדברים הללו. ושוב, אין עם זה שום בעיה.

הראת לי דרכים שיאפשרו הגדלת האוכלוסיה, אך בפועל לא עושים מספיק כיום כדי לדאוג לאוכלוסיה הקיימת, שקורסת תחת הנטל, אז בטח ובטח שלא עושים מספיק בשביל אילו שעוד יגיעו ויגדילו את מספרינו.
 

shayCn

New member
אני אשמח לראות לינק כזה

אף פעם לא רציתי 4 ילדים.תמיד רציתי 2 שזה האופטימלי מבחינתי.
חוץ מזה שאתה תקוע על סטיגמות ומחבר אותם לאנשים,רק שעכשיו זה תורי
ברשימה שלך לחבר לו סטיגמות של שמרנות בגלל שאני נגד בגידות וכל דרך החיים התל אביבית המופקרת והבליינית ובעד משפחה.
 

shayCn

New member
אז מההודעה הזאת יצרת סטטיסטיקה

שבגיל 25 הייתי מעוניין ב2 ילדים בגיל 35 4 ילדים..ובגיל 55 להיות עם 8 ילדים נכון?
 
לא

פשוט זכרתי מספר ילדים בגיל מאוד צעיר, אז בטעות הנחתי שתהיה לזה המשכיות בגילאים מתקדמים.

ובכל מקרה, גם 2 ילדים בגיל 25 זו תפיסה שמזוהה עם המגזר הדתי /מסורתי ולא החילוני.

בכל מקרה בוא לא נסחף, ונזכור שהגדרתך כשמרן היא בעיקר הסתלבטות, גם אם יש בה מעט אמת.
 

shayCn

New member
אם אתה חבר טוב שלו

אתה תגיד לו ללכת אחרי האהבה ולא אחרי השם..
שם משפחה אפשר לשנות.אהבה נשארת חקוקה בלב ולא מוותרים עליה.

מציקים לי דברים כאלה.אסור לו גם להכנס לבית קברות.
קשה לי להבין את זה.איך הוא לא יכול להפרד מקרוביו כמו אחרים?
לא יודע.לדעתי אם יש מקום שהרבנות תשנה חוקים,זה אחד מהם.
 
תפסיקו כבר להציע ללכת אחרי האהבה

אנחנו לא בדיסנילנד

ותפסיקו ליעץ לתורה וליהדות איך לפעול ומה לעשות
אתם דור של טימטום מוחלט
דור של גרושים גרושות
דור של בדידות וריחוק
איזה אהבה בראש שלכם ?
אתם בכלל מבינים מה זה?
אתם מבנים בכלל את המקום של אהבה בחייו של האדם?
אהבה זה לא הכל , ואהבה זה לא הכי חשוב בחיים
ברור שיש לה את הקרדיט שלה
אבל סתכלו על החיים של עצמכם ותראו לבד כמה צלקות השאירה האהבה

אהבה זה חלק ממכלול, זה לא הכל בחיים וגם לא הכל בזוגיות/נשואים

(זה לא אליך אישית)
 

shayCn

New member
בטח שאין לך אהבה

אם אתה רואה נשים באור כלכך חיוור כ'כלי להשפריץ לתוכו' וזה הכל
אז באמת החיים שלך הם לא דיסנילנד.
בחיים שלי אני מתרחק מאנשים אפורים כמוך וכמו דניאל שאין להם תקווה
ואהבה לא קיימת מבחינתם.
תאהב קודם את עצמך,אז תבין מה חסר בחיים שלך.
 
לא הבנתי מה קשורה אהבה

במקרה שלי (לא מכיר מספיק את המקרה של סוקרטס).

רק שמרנים יודעים לאהוב?
 

shayCn

New member
אני מאוד רגוע

משעשע אותי לראות אותך מנסה להדליק אותי ולא ממש מצליח.
חוץ מזה שאתה באמת שמרן.אבל באמת שמרן.. דניאל.
 

shayCn

New member
אהבתי מאוד

ששאלת אותי אתמול שאלות מנחות.

דוקא נחמד לי עם השאלות האלו.
 
כמו המילה

לשמור על אורחות חיים מקובלות מהעבר. בפועל זה בעיקר מתייחס למנהגים דתיים.
 
למעלה