לא דיברי על חתונה בגיל 18
אבל אתה התבטאת פה בעבר שאם היית יכול היית מתחתן בגיל עשרים ומשהו, והיו לך כבר 4 ילדים עד עכשיו... אין בזה שום דבר פסול, אך זה משתלב עם גישה שמרנית של ערכי המשפחה. להתמסד בגיל צעיר, ולהביא הרבה ילדים. והיו עוד כל מיני ניואנסים קטנים, לא רק הדברים הללו. ושוב, אין עם זה שום בעיה.
הראת לי דרכים שיאפשרו הגדלת האוכלוסיה, אך בפועל לא עושים מספיק כיום כדי לדאוג לאוכלוסיה הקיימת, שקורסת תחת הנטל, אז בטח ובטח שלא עושים מספיק בשביל אילו שעוד יגיעו ויגדילו את מספרינו.