יש כאלו שלפחות חיים בסרט טוב
ויש להם תקווה ואמונה.
בא לך להיות זה שיקח להם את זה?בוא תנסה..
אתה רשאי לנהוג כמו תמיד ולא להגיב להודעה שלי,
אבל ביננו קוקניק, דיי התקלקלת,
גם אם אחרים רואים אותך באור של 'ירא שמים' או קדוש,
עם חוכמות ותבנות,
אני רואה אותך בהשוואה לאיך שראיתי אותך בהתחלה
כשהגעת אלינו לפורום - היית צנוע ופשוט יותר וקיבלת את כולם כשווים.
לא זילזלת באנשים אחרים,באמונות אחרות,בעדות או תרבויות.
הבאת את הצד האופטימי שבך כמו שכל אחד אחר כאן הביא משלו
וזה התחבר לפוסטים מעניינים שהיה מה ללמוד מהם.
ממה אתה רוצה להתנער? מהתקווה שתמצא מישהי?מהתקווה שתמצא אהבה?..
שולח גם אותך לבדוק את האהבה העצמית שלך.