כהן וגרושה

shayCn

New member
אני כבר הסכמתי שאני שמרן

לפי ההגדרות של הנ"ל
 
אני דווקא רואה אותכם כמו ילדודס

שמספרים אחד לשני סיפורים ומסכימים סתם על אקסיומות מקובלות כמו אהבה, סתם כי זה נשמע אצילי ולבבי

אבל בין מה שאתם חושבים שהיא אהבה לבין מה היא באמת ההבדל שמיים וארץ
בגלל זה רובכם אחרי ים מערכות יחסים שורטות, גרושים, ומה לא

אני יודע שיש אהבה ומאמין שיש אהבה
אם אני חושב שאהבה זה הדבר המצומצם והמכוער והדימיוני הזה שאתם מציעים שהיא....
זה כבר סיפור אחר

אנשים שאומרים לי לך אחרי הלב שלך, לדעתי פשוט לא מבינים מה הם אומרים
הלב שלהם הכניס אותם להכי הרבה צרות בחיים
לא שהוא רע, הוא פשוט צריך הנהגה

ולמה אתה חושב שנשים בשבילי זה כלי לגמור לתוכו ?
אני בכלל לא חושב ככה
איך הגעת לכזה רעיון ?
 

KUK NICK

New member
סוף סוף מישהו פה אומר את זה

אהבה זה אוברייטד.

אנשים פה חיים בהולייווד, הסרטים שהם ראו נצרבו להם בזיכרון ויצרו להם מודל איך אהבה נראת.

עצוב... ולפעמים גם אני קצת שבוי בזה, הלוואי ואזכה להתנער מזה קצת.
 

shayCn

New member
יש כאלו שלפחות חיים בסרט טוב


ויש להם תקווה ואמונה.
בא לך להיות זה שיקח להם את זה?בוא תנסה..

אתה רשאי לנהוג כמו תמיד ולא להגיב להודעה שלי,
אבל ביננו קוקניק, דיי התקלקלת,
גם אם אחרים רואים אותך באור של 'ירא שמים' או קדוש,
עם חוכמות ותבנות,
אני רואה אותך בהשוואה לאיך שראיתי אותך בהתחלה
כשהגעת אלינו לפורום - היית צנוע ופשוט יותר וקיבלת את כולם כשווים.
לא זילזלת באנשים אחרים,באמונות אחרות,בעדות או תרבויות.
הבאת את הצד האופטימי שבך כמו שכל אחד אחר כאן הביא משלו
וזה התחבר לפוסטים מעניינים שהיה מה ללמוד מהם.

ממה אתה רוצה להתנער? מהתקווה שתמצא מישהי?מהתקווה שתמצא אהבה?..
שולח גם אותך לבדוק את האהבה העצמית שלך.
 
כרטיס צהוב שני

אתה יכול שלא להסכים עימו, אבל בתור חבר לברית אסטרטגית הייתי מצפה ליותר עדינות.
 

shayCn

New member
אני מצפה ממך

שתחזור להיות דניאל - זה שעומד לצד העקרונות שלו
גם אם זה מול חבריך לברית.
אל תדאג,הם לא ישנאו אותך בגלל שיש לך דיעות שונות משלהם.
 
אני לא בוגד בעקרונות שלי

ההסכם ביננו היה שלא חייבים תמיד להסכים, אך אם יש חילוקי דיעות, צריך להגיד בעדינות.
 

shayCn

New member
זה היה בעדינות..


ותכלס,היו שם דברים שכתבתי
שאם לא הייתי כותב אותם,הוא לא היה מגיב בכלל.
אני חושב שלהצהיר 'אנשים פה חיים בהולייווד' דיי היה מכוון אליי
בצורה עקיפה, ומעניין שאת זה פיספסת

אתה מתחיל להזכיר לי מנהלי..שרות לקוחות.
 

shayCn

New member
מה זה בכלל 'אנשים פה חיים בהוליווד'??

אני הזכרתי אהבה מהסרטים?
האם מישהו שהוא כהן,אז זה כזה מופרך שיתחתן עם גרושה?..זה כזו פנטזיה??

בעולם שבו מצמצמים אופציות כל הזמן: לא יוצאים עם מישהו מתחת לגובה X,
לא יוצאים עם תימנים,לא יוצאים עם מבוגרים בהפרש של X שנים ועכשיו
גם לא יוצאים עם כהנים..אז ברור שאין לכם תקווה למצוא אהבה.
סגרתם את עצמכם בתוך כלא נפשי.הפכתם את עצמכם לפסיכו-בררנים.
איך תיפתחו למישהי,איך תמצאו את החופש שלכם לאהוב כשאתם מחפשים משהו מאוד מסויים?
תפתחו את השער שלכם ותנו לאהבה להכנס מעצמה.
איך?
 

shayCn

New member
רגע

אז אם אני לא כהן,
מה איכפת לי בכלל מה יקרה בשרשור הזה?
למה אני חייב לדחוף ת'צמי לשרשור שלא נוגע אליי?

איזה יום גשום היום,נכון?
 
אני דווקא מבין את קוקניק שרואה בסמל האהבה

שנוצר והשיעבוד אליו, כעיצת היצר הרע

זה לא אומר שאין אהבה בעולם ולא צריך לכבד אותה ולהעריך אותה
אבל לתת לה מקום יותר גבוה בסולם הערכי של האדם זה לא החלטה נבונה

כמובן שזה תלוי
אם אתה רואה את עצמך כפשוט עם, אז אין נבון או לא, תעשה מה שאתה רוצה

אבל אם אתה רואה עצמך כקדוש, אז אתה לא נסחף אחר הכוחות הפנימיים
ועושה אותם אלוקיך

"וצבא השמיים לך (אלוקינו) משתחווים."
שצבא= כוכבים, כוח,כוחות
והשמיים הם לאו דווקא מעל האדם , הם בעצם בתוכו, שכן רק על עצמו הוא מסתכל בעולם
 

KUK NICK

New member
אני לא אומר שאין אהבה

אני רק אומר שהמודל ההוליוודי לאהבה הוא רק מודל אחד, ומה שבטוח הוא נכשל.
 
אני בטוח שיש אהבה

ובטוח שאין לבני דורינו קשר אליה
אולי נבחרי ה-ה' זוכים להציץ בה

אבל שאלו ידברו על אהבה?
 

shayCn

New member
אני מצפה ממך

שתפסיק לנסות לחרטט אותי ואת שאר חברי הפורום.
דבר אליי בגובה העיניים ולא כמו איזה יורש כתר.
אל תתן לי תיאורים מימי הביניים על 'פשוטי עם' ועל נסיכים,רוזנים
ודוכסים.
וגם תפסיק להכנס לדמות של מנטור רוחני.
גבר,כבר פגשתי אותך שם בחוץ.זה לא מי שאתה.

לא הצגתי את עולמי כאילו אני נוהר אחרי אהבה ורק אחריה.גם לי יש ימים שאני אני אומר כוסואומו המדינה הזאת.לעיתים רחוקות אני גם אומר יאללה קיבינימאט,אני כבר מבוגר ואף אחת לא תיקח אותי.אבל אני לא נשבר
ומשאיר לי תקווה בלב.
אם אנשים גרושים עם ילדים חוזרים ומתחתנים פעם שניה ושלישית,אז אין סיבה שאני לא אתחתן פעם אחת ויחידה בחיים שלי.שתהיה לי אהבת אמת.
וכן.אני מאמין שאני אמצא אהבה שתשטוף ממני את כל הליכלוך והזוהמה. שתתקן אותי ותחזיר אותי לנקודת ההתחלה שלי.
כי בהתחלה,כולנו היינו תמימים ואוהבים,רק הנסיבות בחיים שינו אותנו והביאו אותנו למקום שבו אנחנו נמצאים היום.
 
אני אוותר לך על הטון הזועם

כי אני יודע שאתה מתוקי
פשוט מעצבן אותך שאנחנו נוגעים באבות הבסיס של האמונה שלך ביקום, וזה לא נוח לך מהסיבה שאינך באמת יכול להצדיק את דבריך, מאחר ואיך בתיקיה הזו של "אהבה זיקוקים וחזרה למקור" אין באמת תוכן שמצדיק פתיחת קטגוריה כזו

ואני לא אומר שאין סיבה שלא תתחתן
אני רק חושב שאהבה ונשואים/משפחה מצריכים סט חוקים אחר
שלדעתי האישית אפשר לקרוא לו גם בוגר יותר

מה שאתה מציע זו אהבה שאינה קיימת
לא כי היא גדולה כמו שאתה מתאר אותה
אלה כי היא בכלל לא מגיע ככה, ואי אפשר גם להחזיק אותה רק ע"י רצון טוב
שלא לדבר שאתה מדבר על התאהבות
שזה בכלל סיבך את רוב האנשים
שלא לדבר שזה זמן שאתה פשוט מסומם
במצב כזה גבר מחליט החלטות ?

לא יודע אח שלנו
אני חושב שיש סיבה שרובכם לא מוצאים ולא מצליחים להשיג את האהבה שאתם מחפשים, מאחר והיא לא באמת שייכת למציאות שהיא לא בטלויזיה

בטח לא בימיינו שאין האדם יושב תחת גפנו, ויוצאים ממנו רק התכונות הטבעיות שלו
היום זה עולם מורכב מפחדים , איפה יש פה מקום לאהבה בכלל ?

לא יודע גבר, אני לא מאמין שמה שאתה אומר קיים, מצד שני אני כן מאמין באהבה

פעם היינו תמימים, וחטאנו וקילקלנו ורצינו לטעום את העולם הגדול
אני מקווה שנהנת כי אין ריפאן, אין חזרות
אי אפשר להשיב תמימות אחרי כל מה שראית וחוית ואתה יודע
אם אתה רוצה להמשיך לחפש אהבה לאותו אדם שאתה כבר לא, מי אני שיעצור אותך
 

KUK NICK

New member
למה אתה למקבל אותו כמו שהוא ?

איפה ה״ואהבת לרעך כמוך״ שאתה דוגל עליו ?
 

shayCn

New member
למה אתה עושה לי דה-לגיטימציה לתגובות?

איך קיבלת את הרושם שאני כותב תגובות משינאה?
 
למעלה