כהן וגרושה

בנאדם שמנהל 50 שנה מחייו

תחת עינה הפקוחה של התקשורת, וחי בצניעות, ולא דבק בו כלום, וכולם מעידים על יושרו (מכל קצוות הקשת הפוליטית), כן, אני מאמין לזה.

אתה לא יכול לבדוק את הנפטרים, אבל אין לך מושג איך הם באמת התנהלו בחייהם.
 
ללא פורום תקנה

הרב מוטי איילון היה היום הדמות הכי נערצת, דומיננטית, כריזמטית וקדושה במגזר הדתי לאומי. איזה פורום תקנה היה פעם לבדוק את הגדולים?
 
הדת באה ואומרת לך ש...

הדרך הכי בטוחה בשבילך זה לא לשנות את הדפוסים המקוריים שהגענו איתם לבריאה

מאחר וכל דפוס אחר הוא רק קילקול
אין שום ויכוח ושום נעלים
רוצה לצאת תצא, אל אנחנו אמרנו לך מה דעתינו
אנחנו לא צריכים לבדוק חלופות
אנחנו הכי קרובים לראשית הבריאה, ואנחנו אומרים לך שזו הדרך

מה יש לבדוק , מה זה מסע שיכנועים
המקוריים אמרו לך שככה המקוריות
מה אתה אחרי אלפי שנים מדמיין שאתה תדע יותר טוב?
 
ממה שאנחנו רואים סביבנו

אנשים רק מבינים יותר, ככל שעובר הזמן (בכל תחום, ללא יוצא מן הכלל). אז לחשוב שאנשים הבינו יותר בעבר, זה מוזר. מחייב איזושהי הוכחה, יותר מסתם "תאמין שכך היה".
 
כיום כולם יודעים לקרוא

כבר שיפור על מה שהיה בעבר. לכולם יש גישה לאיזה מידע שהם רוצים. השכלה או לא זה כבר עניין של בחירה.
 
תיקון* כולם היום יודעים לקרוא עיתון

וספרים חיצוניים
ולגשת למידע שבאופן ברור בילבל וטרף את חייהם

ושוב נמכרו לעבדים ושוב בנותיהן נמכרו לפריצות

גם בימיינו האפיקורסים ביותר מבינים שבשביל לחיות טוב לא צריך לדעת הכל ולחוות כל דבר ולהשיג כל מה שיש

שנאמר, מי הוא מאושר, השמח בחלקו

פעם הייתה יודע מעט ומזדקק למעט
כך הייתה שלם

היום אתה יודע מעט ומזדקק להמון
לכן אתה חסר
מי לא יגיד לך שהיום החיים זה ריצה במקום
פול גז בניוטרל
 
העולם היום קל יותר מפעם

אנשים סובלים פחות, פחות רעב, פחות עוני, פחות אלימות. בסולם שלי זו הצלחה מסחררת.
 
אחי, אתה לא אמיתי

אנשים היום מתפללים שמישהו יזרוק עלינו כבר פצצת אטום
על מה אתה מדבר?
איזה קלים

איפה אתה חי
 
אחי, לאנשים אין מה לאכול

אתה מבין מה אני אומר לך ?
כל הדור מסומם, וכל עיסוקם זה מין וליצנות

כל יום מישהו אחר מכר אותך
אין אמונה ותקווה אבדה מהעולם
אנשים בכלל לא יודעים איך לקוות או איזה טעם יש לאהבה

מי לעזעזל לא היה רוצה למות בדור כזה
 
סמים, סקס וליצנות

הם דברים שמי שמנצל אותם יתר על המידה, עלול לפגוע בחייו.

שוב, אין תחליף לחינוך בבית, ובבתים חילוניים רבים, אין מחנך.
 
אתה יוצא מנקודת הנחה אכזרית

והיא שהאדם ידע לשלוט ביצריו

זכמו שהפמניסטיות מצפות שהנשים ילכו כמו שהן רוצות ויהיו כמה מיניות שהן רוצות, ואנחנו פשוט צריכים ללמוד לסרס את עצמינו

כשברור לכל אדם שזו מסימה שמיועדת לכישלון מאחר והאדם הוא אדם ולא מחשב, ושהכוחות הפנימיים שלו נשלטים רק ע"י יחידי סגולה

עדין לא לטעום ולא להכיר את התאווה הזו

ויש תחליף לחינוך בבית, חינוך בבית היום זה כלום לעומת הכוחות של המחנכים "האחרים"
הרי החילונים ירדו מהחינוך הדתי ועברו לחינוך אחר, חינוך מכל אחד אחר
מה האבא יכול לחנך את הילדים שלו מול הכוח שיש לטלויזיה להפנט בני אדם ?
נראה לך שאבא או אמא יכולים לעמוד בפלצות ?
אם אתה לא עם ולא שייך לדת, אתה עוזב את העולם
זה החוקים על הקוסמוס שלנו
כל השאר זה רק דימיונות של בעלי האינטרס שרוצים להמשיך להיות למעלה

דת יוצרת קולקטיב קונצ'סנס
מוח אחד גדול וחיבור אחד קוסמי שאי אפשר להסביר במעבדה שלך
אבל הוכיח את עצמו אלפי שנים
 
ראיתי בדיוק מה הדת יצרה

אצל המוסלמים.

ואני רואה כמה הדת היהודית יכולה להיות אכזרית לעיתים למאמינים שלה, בגלל מצוות בין אדם למקום (חס וחלילה לא בגלל מצוות בין אדם לחברו).

יש בעיה שאין שום מקום פרט לבית, שבו החילוני מחונך למוסר. זה צריך להיות משהו שמחנכים לו בבית הספר. וגם ההורים צריכים לעבור השתלמויות. ההורים החילונים בהרבה מקרים נמצאים בתת תפקוד, ולכן אני חושב שקורס בהורות הוא דבר מאוד חשוב.
 
אחי, אני מכיר כמה מורות בביתי ספר

רוצה לשמוע על סיפורי האורגיות והסמים שאני שומע מהן ?

יש גם סיפורים על איזה חמודים או מטומטמים הילדים

איבדת איחזה בארץ שלך
אתה לא שם לב שאתה מתנגד להמון דברים שהממסד מציע ואין לך שום דבר לעשות, ושום יכולת לשנות
כי אתה מבין שזה מנותק ממך

מבחינתי אתה קודם צריך להבין את המקום שלך (האדם)
וזה עבד
אין שלי, אין מדינה שלי או חינוך שלי
במצא אומרים לך שאתה רכוש צבאי
אין שלי חמוד
אל תדמיין שמערכת החינות תשתנה בלי שאתם תעשו שינוי מערכת החינוך הפנימית שלכם

החיים ב"מציאות" הם רק תוצאה/התממשות של המציאות הפנימית
 
לא איבדנו שום אחיזה

זכותן של המורות לדבר על אורגיות בינן לבין עצמן. כל מי שמשתתף באורגיה הוא חרא של בנאדם ששונא את הזולת?
 
חס ושלום

שתעשה מה שבא לה
אני אפילו ממליץ לה לקרוא לי לבוא

אבל בין זה לבין הדמות שאני רוצה שתחנך את ילדיי..... שמים וארץ
 
החכמה זה לא להסתיר

מהילדים שלך את העולם. אלא לחנך אותם לבחירות הנכונות. ואורגיה פעם ב.. יכולה גם להיות בחירה חכמה לאנשים מסוימים.
 
להפך, עכשיו זה שיא הטיפשות

פעם זה היה שיא החוכמה

ואתה לא מבין יותר, אתה בקושי משתלט על החיים של עצמך

אתה רק יכול לחשוב שאתה חוד החנית, אבל זה ממש לא נכון
באופן ברור רואים היום שרוב האנושות זה רובוטים מהופנטים שאינם מצליחים לתפקד בלי בוס או מנהל

איזה חוכמה כבר יש היום ?

פעם לא היה את כל ההפרעות בין האדם לטבע
הכל היה ברור וגלוי
ואתה רוצה להגיד לי שהיום בעידן הכסף כולנו משכילים ?
 

shayCn

New member
מבחינת דניאל?

מספיק שאתה מאמין באלוהים,אז אתה שמרן.

ואם ככה,אז אין לי בעיה להשאר שמרן
 
למעלה