כהן וגרושה

חוץ מזה,איפה השירשורים שהייתה פותח

שהיינו מדברים ברומו של עולם ?

תן לנו איזה נושא להתדיין עליו
 
אתה שמרן בעיקר בדיבורים.

נראה שאתה מנסה להיות שמרן גם במעשים (מתוך איזו תחושה שזו דרך פעולה "נכונה" יותר מהנוכחית, שזו דרך אגב תחושה נכונה לדעתי, פשוט כי הדרך הנוכחית, או זו שפעלת בה בעבר, הזיקה לך ולסביבה), אבל לא ממש הולך לך.

זו רק מראית העין.
 
למה אתה חושב שזו תחושה?

אני חייב להיות מדען אטום עם מעבדה בשביל לבחון כל דבר שאני רואה לנכון ?

ולמה לא הולך לי?
אני בעצמי לא יודע מה אמור ללכת כי אין לי מושג לאין הנסיעה הזו הולכת מאז שעזבתי את עמודי היהדות

היום זה סתם ימים שמזמינים לעצמם כל מיני דברים עם או בלי משמעות
סתם להיות מוצף באנרגיה, בלי באמת כיוון או דרך
זה דומה לתאוות בצע, רק שזה תאוות הסיפוקים

ימי המשמעות היו הרבה יותר מלאים ממה שיש לי היום
לא שרע לי חס ושלום, טוב לי מאוד
אבל אני מבין את ההפסדים והמחיר של הדברים

אני מבין שהיהדות היא הדרך הנכונה גם אם אני לא מבין מה רוצים ממני
מהסיבה שקיבלתי הצצה עליונה על משמעות החיים עם או בלי דת, ובידי מי אנחנו מופקרים אם נגדע את שורשינו

לכן יש דברים שאני מעדיף ללכת אחריהם כי אבותי הציעו, כי אני מבין את המסלול המסוכן לאבדון אם אחשוב שבכוחי ועוצם ידי אלך בשרירות ליבי
 
אתה לא אמור ללכת בשרירות ליבך

אתה פשוט אמור לבחון את המסקנות של מחקרים מדעיים שאנשים אחרים עשו, ואז להחליט איך ללכת. אפשר בהחלט גם להתייעץ עם מומחה, כמו שדתיים מתייעצים עם רב.

אם היו לוקחים את הדת, משאירים את מצוות בין אדם לחברו, ומפשיטים את מצוות בין אדם למקום, היה מתקבל קוד מוסרי ברמה מאוד גבוהה. שלדעתי חלקים נרחבים ממנו הוכחו כיעילים גם במחקרים מדעיים רציניים. הבעיה היחידה היא מצוות שבין אדם למקום. אצל החילונים הבעיה היא שאין מנהג לחנך לקוד מוסרי, למעשה הקוד המוסרי הוא החוקים של המדינה, שיכולים לענות רק על מצבי קיצון מסוימים (כמו איסור לרצוח או לגנוב). יש תלות מאוד חזקה בהורה האינדיבידואלי, ויש המון אנשים בישראל שאין להם שום יכולת לחנך לקוד מוסרי, כי אין להם שום קוד מוסרי בעצמם.
 
"אתה פשוט אמור לבחון את המסקנות של מחקרים

מדעיים שאנשים אחרים עשו "

זה לא בדיוק מה שאני עושה?
רק שאתה רואה מדע בצורה כזו, ואני רואה מדע בצורה אחרת

לדעתי אתה יותר נשען על "רבנים" ממני או מרוב הדתיים

שים לב טוב למה כתבת "תה פשוט אמור לבחון את המסקנות של מחקרים מדעיים שאנשים אחרים עשו

אבותי נראים לי הרבה יותר אמינים מה"מדענים" שאתה "בוחן" את מסקנותיהם

זה בשבילי הכי זריקת מוח הצידה ונתינה חד משמעית לאחרים לנהל את חייך

אתה לא חושב?

אם ניחק את המדע ונוריד ממנו את הכסף והאינטרסים והשאיפות הכלכליות שהוא רודף אחריו
נוכל לקבל אחלה של תרבות וקיום, והצלחה וקידום לכל איש ואיש אינדבידואלית
כסף/עוני/מחלות וכו' יהיו נחלת העבר

כך שבעיניי הרוצחים האמיתיים הם אלו שכותבים לך בשם המדע
 
המדענים שאני בוחן את מסקנותיהם

מאפשרים את החיים שאנחנו חיים (טכנולוגיה, רפואה, מזון וכו'). אנחנו חיים את אמיתות המסקנות שלהם יום יום.
 
עד עכשיו העולם לא התקיים ?

ואיזה טכנולוגיה יש לך ?
מקסימום סמארט פון

אל תצרף את עצמך עם ביליונרים , שידיהם משגת מכל טוב
ואל תקרא לך ולהם אנחנו, הם בהחלט לא מצרפים אותך לאנחנו שלהם

אז אני לא רוצה לשמוע סיפורים על אנחנו
ספר לי על החיים שלך, והמסע שלך
ואיך הנחיתה על היריח שינתה את החיים שלך
אל תספר לי את סיפורי הקיום האירויים שמספרים לך בעלי האינטרס
על טכנולוגיות ופריצות דרך
ואז תראה לי תרבות שכולם מתים ממחלות מוזרות, וחיים חיי פשרות וצימצום

אופן יור אייזס
 
מה קשור ביליונרים ונחיתה על הירח?

רכב יש לך?
אור בבית יש לך?
מעלית יש לך?
שירותי רפואה מתקדמים יש לך?
אינטרנט יש לך?

חסר דוגמאות לדברים שלא היו פה לפני רק מה שנה והיום יש?
 
לרוב הצי-בור אין רכבים

מאחר ובעלי הרכבים הציבו מיגבלה לאלו שהם לא בעלי הרכבים
מעבר לכך שתמורת הרכב נתת חצי מהחיים שלך
אלה אם כן קיבלת גורטאה

אור בבית גם יש לי, אור שאני דואג לכבות שחס ושלום לא נקבל עוד אפס בחשבון על האור "שלי"

בטח גם שמזגן יש, וזה בכלל קורע את הכיס,
שלי זה נראה בכלל מעין שכירות על המוצרים שאני קונה
כאילו זה התשלום הראשוני שהולך למערכת, אבל זה מתלווה עם עוד תשלומים ותחייבויות
לא מרגיש שלי בכלל
ואם אני לא אעבוד כמו עבד נערץ אני גם לא אוכל להרשות לעצמי

שירותי רפואה מתקדמים ???
אתה צוחק עלי?
אני הולך לרופא ואני קולט שהוא פקידה, זה שרותי רפואה
שכל התשובות זה כדורים שקורעים לך את המערכת הפנימית?
שלא לדבר שמאז שרותי הרפואה פתאום כולם מלאים במחלות
זה בכלל לא נשמע מנת חלקי המילים "שרותי רפואה מתקדמים"


זה לא מה יש פה שלא היה לפני 1000 שנה
גם לפני אלף שנה למלכים ולבני אצולה ועשירים מאוד היה טכנולוגיה דאז שלא היתה מנת חלקם של פשוטי העם

אותו דבר כמו היום בדיוק

זה שיש טיסות ליריח, לא שינה כלום בחיים שלך, רק הוסיף עוד משהו שאתה לא תגיע אליו
אז מה שלי פה?
איפה אנחנו ?
אתה יודע שאם הייתה אומר לביליונר "אנחנו" באמצע השיחה, הוא היה מקיא עליך

אין אנחנו
דבר איתי מה יש לך באופן אישי שהוא שלך והטכנולוגיה העניקה אותו לך ושינת את חייך
אל תדבר מה יש בעולם, אתה לא מהאנשים שנהנים מהעולם הזה
זה שיש ארמון לא עושה אותו שלך
 
בצורה הפשוטה ביותר

ללא הטכנולוגיה, סביר שכבר מזמן היית בקבר. אתה מנותק לגמרי מכל אינפורמציה רלוונטית לגבי איך בני האדם חיו רק לפני כמה מאות שנים, שלא נדבר אלפי שנים.
 
נקודה חשובה בנושא השמרנות

היא שאין שום הוכחה מספקת מדעית שמדובר בדרך פעולה נכונה. אנשים עושים פשוט כי ככה עשו, כי ככה מישהו אמר בעבר, בלי להפעיל שיקול דעת עצמאי ששוקל את העובדות כפי שהן, ומנסה למצוא את דרך הפעולה היעילה ביותר.
 
כי זו הדרך היחידה שבוחנת

את היעילות של חלופות שונות.

הדת לא בוחנת שום חלופה. זה מה יש, ועם זה חיים. צריך פשוט להניח שהאינפורמציה נמסרה ע"י ישות עם תבונה עליונה, ואז אין בכלל צורך לבחון שום חלופה.
 
ודרך אגב

יש דברים נהדרים בדת, למשל חינוך לערכים של כיבוד הזולת, ההורים, וצניעות. במערכת החילונית אין חלופה לכך, ומסתמכים רק על יכולות ההורים, שלא תמיד יכולים לשמש דוגמא או לחנך נכון. אבל מכאן ועד לקבל דברים כמו איסור חתונה בין שני אנשים כי היא גרושה והוא כהן, יש מרחק רב.
 
אבל זה המכלול

הם אומרים לך שזה מחזיק את זה

כמו שאתה רואה עזבו את המצוות, נעזב גם המוסר והחינוך והכיבוד

זה מכלול אחד

אתה רוצה להיות החכם שאומר לא זה לא אחד ולקחת רק את הדברים שנראים לך רלונטים ?
ככה לשחק עם החיים שלך והילדים שלך ?
תסתכל מה בנות בנות 15 עושות
נראה לך שאבא שלהם לא חשב שהחינוך שלו ירחיק אותם מזה ?

זה המערכת בר קיימא שיצרו לנו אבותינו, עד היום היא שימשה אותנו מצוין במשחק האכזרי של ההישרדות

אי אפשר לגרוע ממנה ואי אפשר להוסיף לה
זו מערכת שעובדת מעצה ותמשיך לעבוד לנצח כנגד כל מלכות רישעה או יאוש הזמן

ותסתכל סביבך בכנות ותראה שאנחנו עם שיורד לטימיון
למה, כי עזבנו את תורתינו
אז שוב נמכרנו לעבדים ונשינו ובנותינו לזנות

אם אתה לא מבין את הקדושה של העם, בטח שלא תבין את הקדושה של כהן
כל דת ומלכות מבינה את הקדושה של כהן הדת שלהם
אנחנו לא היחידים שרואים עין בעין עם קדושת המכלול
כל מלכות שומרת על קדושת המכלול שלה

מלך שמוחל על כבודו, אין כבודו מחול
 

KUK NICK

New member
אתה לא רואה את כל התמונה

לא ניתן להגיע לצניעות אמיתית ללא אמונה, מאחר והפלוסים שיש לאדם לא מאמין בתוך תוכו תמיד הוא ישייך אותן לעצמו, בעוד המאמין, מאמין כי הכול מאלוקות וכלום לא באמת שלך ו/או בזכותך.

לא ניתן להגיע לכיבוד אמיתי של ההורים/הזוגי/הזולת ללא אמונה - מאחר והמחשבה שבסופו של דבר שנשמות ישראל אחד הן, יוצרת תפיסה שאתה לא פוגע באמת במישהו אחר/זר אלא אתה פוגע בסוג של עצמך. "ואהבת לרעך כמוך"... ההמשך הוא... "אני ה' ". ביהדות הבורא הוא אחד, אבל לא אחד ולא שתיים אלא אחד מלשון אחדות, ולכן ואהבת לרעך כמוך, אני ה' " , אני ה' כלומר אתה פוגע באלוקות כי רעך הוא בעצם השם.

וכן כל נושא...
 
למה לא ניתן?

יש לנו איזורים במוח שקשורים להזדהות עם הזולת. בעזרת האיזורים הללו וחינוך נכון, אפשר להגיע להתנהלות עפ קוד מוסרי לא ירוד מזה של אדם דתי מאמין ממוצע.
 

KUK NICK

New member
אם ככה..

אז למה "אפשר להגיע.." למה לא מגיעים לזה ?

תקרא ביוגרפיות על צדיקי ישראל [יש בשפע, שלא נכתבו ע"י דתיים] ותגיד לי אם אתה מכיר דמויות חילוניות יותר מוסריות מהן.


---------------------------

"אפשר להגיע להתנהלות עפ קוד מוסרי לא ירוד מזה של אדם דתי מאמין ממוצע" - ואם החילוני לא יקיים את זה, האם נעניש אותו ? כי הדתי חושב שזאת הסיבה שבגללה הוא הגיע לעולם, מי ינצח בתחרות הזו אתה חושב ?
 
אני לתומי חשבתי שגם

העילוי מוטי אילון הוא צדיק
והרב הראשי לשעבר מצגר הוא צדיק

אל תאמין לכל מה שאתה קורא. כולנו בני אדם.

אני מאמין הרבה יותר לאדם כמו יוסי שריד (גם אם לא מסכים עם דיעותיו בכל תחום).
 

KUK NICK

New member
"לא להאמין לכל מה שאני קורא" ?

אז על סמך מה אני אבסס את הדעות שלי, מה אתה רוצה שאני אלך לגור איתם ? אי אפשר, הם נפטרו.

ומה גרם לך להאמין ליוסי שריד ? אתה בן משפחת שריד או שאתה מאמין לטלויזיה ?
 
למעלה