למה ?
להתווכח עם אלוהים זה אסור, ברור
אבל אסור להתווכח או לפקפק בבני אדם ? זה מהות היהדות
היה רב, שהחליט על חוק מסוים, כנראה שהחוק התאים לתקופה ולמצב בה הוא חי
בהחלט אפשר להחליט שהוא טעה אז, או שהחוק התאים ללפני 2000 שנה ולא מתאים להיום
כמו אותו חוק כל כהנים וגרושות
אבל בהחלט אפשר להיות יהודי הכי טוב שיש, על ידי זה שנולדת לאם יהודיה, ואתה שומר על עשרת הדברות כפי ראות עיניך
אפשר לאכול ציזבורגר מחזיר ביום כיפור ולהיות יהודי צדיק יותר מכל רבני ישראל.
להתווכח עם אלוהים זה אסור, ברור
אבל אסור להתווכח או לפקפק בבני אדם ? זה מהות היהדות
היה רב, שהחליט על חוק מסוים, כנראה שהחוק התאים לתקופה ולמצב בה הוא חי
בהחלט אפשר להחליט שהוא טעה אז, או שהחוק התאים ללפני 2000 שנה ולא מתאים להיום
כמו אותו חוק כל כהנים וגרושות
אבל בהחלט אפשר להיות יהודי הכי טוב שיש, על ידי זה שנולדת לאם יהודיה, ואתה שומר על עשרת הדברות כפי ראות עיניך
אפשר לאכול ציזבורגר מחזיר ביום כיפור ולהיות יהודי צדיק יותר מכל רבני ישראל.