אצלנו מחפשים תימני שקורא יפה בתורה
כי הקוראים שלנו זקנים ואין להם כוח
ואותי חינך עשו, והשעורים שלו לא כללו מורי
אז אצלנו מוכנ ים לשלם למי שיבוא לקרוא לנו בתורה ולהיות חלק מהמיניין
עצוב
שתחשוב שאני גר ליד שנקין ואני שומע את האוהדים בבלומפילד ביפו כשיש משחק
שנאמר: כל יום יוצאת בת קול מהר חורב וזועקת "אוי להם לבריות מעלבונה של תורה"
כי הקוראים שלנו זקנים ואין להם כוח
ואותי חינך עשו, והשעורים שלו לא כללו מורי
אז אצלנו מוכנ ים לשלם למי שיבוא לקרוא לנו בתורה ולהיות חלק מהמיניין
עצוב
שתחשוב שאני גר ליד שנקין ואני שומע את האוהדים בבלומפילד ביפו כשיש משחק
שנאמר: כל יום יוצאת בת קול מהר חורב וזועקת "אוי להם לבריות מעלבונה של תורה"