המשפחה שלו כבר אמרה לו
לא בטוח שמה שתגיד ישנה בהחלטה שלו לכאן או לכאן, אבל נראה לי שאתה עושה את זה "קצת" יותר בשבילך מאשר בשבילו, לא?
מצד אחד ברור שאתה דואג לו כחבר אבל מצד שני אתה לא רוצה להיות בהרגשה שישבת בצד ולא עשית כלום, אם משהו יסתבך בהמשך עם הקשר הזה...
תחשוב על זה ותחשוב על מה אתה הולך להגיד לו. אתה גם לא הולך לחדש לו שום דבר שהוא לא שמע מבני משפחתו עוד מקודם...
אני בטח לא אגיד לך מה לומר, אבל אם תציג את הנושאים לחיוב ולשלילה בקשר שכזה במקום להביע דעה נחרצת שמן הסתם בניגוד לדעתו - יש מצב שהוא יעריך אותך, לא משנה מה יחליט ולאן זה יתקדם, הוא יזכור שהצגת לו את התרחישים האפשריים.
אתה יכול לקחת את דניאל איתך כיועץ, הוא יכול לצפות מראש כל סצנריו בסיטואציה הזו
לא הייתי אומר שהכל לשלילה חלילה, ת'כלס הוא אוהב אותה לא? גם אם מיסוד הקשר שלהם מנוגד להלכה, זה לא שהוא בעניין של אחותו או משהו פסול מוסרית שכזה.