פ ט י ש ו ן
New member
אני רואה את כל הקונספט אחרת
אני חושב שעדיף לאכול ביום כיפור ולצום כל השנה כך לא נטריד את מחשבתנו בשאלה האם נסלח או לא נסלח תארי לעצמך איך כל אחת תיראה ......דוגמנית.
אני חושב שעדיף לאכול ביום כיפור ולצום כל השנה כך לא נטריד את מחשבתנו בשאלה האם נסלח או לא נסלח תארי לעצמך איך כל אחת תיראה ......דוגמנית.