לבחורות יותר קל לטפח מאגר ידידים.
לא לכולן, לפחות שתיים מהאקסיות שלי שלא היה להן ידיד אחד, או אחד יחיד כחריגה ולא האמינו במוסד הידידות כקונספט.
וחוקי הידידות היו ברורים, ללא תאוות בשרים מכיוונן.
מצד שני תלוי איזה בחורות אתה פוגש...
לי לא מפריע שלחברה יש ידידים - שתאגור ותצבור, כל עוד מדובר בידידים פשוטו כמשמעו.