ידידות....

puma141

New member
תקשיבו שניכם
יש כאן אהבה!

אם זו לא אהבה-לא יודעת מה כן...........

אתם שניכם כאילו לא מרגישים שמישהו אחר קיים כאן.....אתם עפים תוך כדי
חפירה אחד לשניה.......אני מבקשת שתבדקו את הנושא לעומק, תרתי-שצל יהיה מבסוט
שיצא מפה עוד זוג!!!
 

puma141

New member
תודה....:)
אבל

המח שלי במנוחה היום..........הוא חושב רדוד....*זה לא תלוי בי*
 
פומה, , את חושבת שנתאים ?

היא כזו רוצה לשמור על הפאלוס הטלגרפי של שנות ה2000
ואני הכי מתכוון להראות לה שרק אני לובש את המכנסים בבית הזה

זה לא קצת מתנגש?
 

puma141

New member
ועוד איך....

יש משיכה ביניכם.........תבלבלו אחד לשניה ת'שכל עד הסקס-וככה מחדש כל פעם.....

אם יוגב באמת כזה אגדי-היא תלבש שמלת שבת גם אם תבקש........אתה לא חושב?
 


אבל תארי לך באמצע היא פתאום תגיד לי "לא, זה משפיל נשים" ?
נשים דעתניות לא מוותרות כל כך מהר במלחמת הדומיננטיות
 

puma141

New member
מה לי-ולדעתניות?!!! חוץ מזה אתה תמיד יכול

להגיד לה-

"סתמית'פה,נסיכה"
 
ואם היא תתחיל לצעוק אלימות אלימות

ולהשתולל כאילו החרבתי את ציפור נפשה

להוריד לה תכף או ללכת הביתה ?
 
אני לא מסכים

לנשים אומרים לכסות את עצמן מאחר ויש כוח בעולם שניקרא תאוות הבשרים/זימה
וזה כוח שנמצא בכל אדם
אין לך כן ולהוא לא
זה כוח בעולם כמו גאווה, או אגו
וזה קיים בכל אדם
ובין הכוחות האלו אנחנו מתנהלים בחיינו
שום אדם לא נולד עם היכולת למשול עליהם
אנחנו נולדים בהמות
אפילו התורה מכניסה את הנשמה תחת חוקיה בגיל 13

עכשיו, אישה חשופה, פותחת שער לאותם כוחות/שדים וכו' (תבחרי איך לכנות אותם)
וכל מבט של בנאדם זה תודעה
ובכל תודעה נפתח פתאום השער הזה לאור מחשוף שדיה הנחשקים

האדם הקדמון הבין את זה ואת ההשלכות של זה
ובמהלך מאוחד כבשו את הפיסגה הזו בתיחכום
וסגרו את תיבת פנדורה

והינה עכשיו
כשתיבת פנדורה שוב נפתחה
רואים בברור את ההידרדרות של החברה לתהומות תאוותיהם
ודור החופש הולך לאיבוד
 

dori78

New member
אתה סוטה

מהדיון המקורי


אני לא דנה איתך בהאם יש או אין כוחות כאלה ואחרים בעולם, זה לא משנה.
השאלה שלי היא למה נשים צריכות להיענש על כך שלגברים יש יצרים.
 
זה בכלל לא עונש

זו אכן הקרבה
אבל בסך הכל כל האנושות מרויחה מזה
הגברים כבר לא יהיו מג'וננים, אז יהיה לכן גברים שפויים להתחתן איתם ולבטוח בהם

זה מהלך של כל בני האדם

נכון שמצד אחד היצר הוא אצלינו
אבל מצד שני הוא בידיים שלכן

ולזה התכוון האלוקים שברא לו עזר כנגדו
לכן אנחנו נקראים אחד
כי רק כאחד אנחנו יכולים לעשות מהלכים בעולם האמיתי אותו אנחנו חיים (בלי קשר לדת)

זה לא עונש
זו אחדות
ולכל אחד מהצדדים יש את האחריות שלו לשמור על הכלל
כי אם כל אחד חופש, אז האחדות נשברת והפריצות חוגג
ובפריצות הכוונה לפריצה ברשת
לפרוץ את התיבה (פנדורה)
 

dori78

New member
סוקי,

עד מה שידוע לי, פנדורה שייכת למיתולוגיה היוונית.
אתה מאמין במיתולוגיה היהודית, מה הקשר של פנדורה לעניין?
 
ומה זה המיתולוגיה אם לא ביטוי ל...

כוחות הפנימיים של האדם
גם זה תרגום למסעות הנשמע

רק שאצלינו האלוקים=טוב לכולם
ולהם הדרך הזו לא מתאימה
הם רוצים טוב רק לבודדים (לעצמם)

לכן הם טובים בלמשוך את האדם מהאף דרך יצריו הפנימיים ועוד לתת לו לקרוא לזה חופש

תיבת פנדורה זה מושג כדי שתביני
כי הרי לא תביני אם אדבר במושגים של יהדות
כי אין הרבה קשר בין היהדות למדינה שאת חיה בה
אולי סתם כזה משהו תרבותי
בטח גם ביוון היו עושים שעורים על היהדות
 

צלשלספק

New member
לבחורות יותר קל לטפח מאגר ידידים.

לא לכולן, לפחות שתיים מהאקסיות שלי שלא היה להן ידיד אחד, או אחד יחיד כחריגה ולא האמינו במוסד הידידות כקונספט.
וחוקי הידידות היו ברורים, ללא תאוות בשרים מכיוונן.

מצד שני תלוי איזה בחורות אתה פוגש...

לי לא מפריע שלחברה יש ידידים - שתאגור ותצבור, כל עוד מדובר בידידים פשוטו כמשמעו.
 

puma141

New member
ואם היא משנה

אות אחת במילה "ידידים". זה עדיין בסדר מבחינתך?
 

צלשלספק

New member
כל מה שמעבר לידידות

בהקשר של בחורות שאני נמשך אליהן - הולך, כאמור, לפי מה שמרגיש נכון לשני הצדדים.

מצאתי את עצמי גם נמשך לבחורות שהן לא בדפוס שלי, כך שזה בהחלט בר שינוי ותלוי במכלול שאני מכיר ופוגש כאדם.
 
נכון ברגע שיש רגשות הידידות נעלמת

זה הסיכון שאני הולך לקחת עם הקוסמטיקאית שלי ,היא יודעת שאני מעוניין לאחר שבדקתי היטב כרגע זה לא הזמן הטוב לחזר,במידה והיא תאמר לא אני אמשיך כרגיל להגיע!
אם זאת לא אשתף אותה בחיי ,יש ידידים שמה זה יתבעסו .

ידידיה טובה זה אומר שאתה אחלה וכו אבל לא נמשכת אלייך.
 
למעלה