אצלי
שמרתי על הפרטיות מה שנקרא ,אני לא מאלו שמראה בכל מדיה הינה יש לי ידידות!
שמחתי לראות מי היה לצידי בכל הרגעים, ומי רצתה שנשלם עליה בספא ,ומי קינאה והכשילה וכו
אני עובד איתן אז אני נתקל ורואה !
אצלי יש הפרדה מה שנקרא ,דוקא עם החברים בפייסבוק לא רציתי שיצא משהו וטוב שכך ,הכל באך הדברים מתנהלים ושוב לא כיף תמיד להתקרצץ סביבן גם בעבודה ובחיים ולא בגללן אישית.