ידידות....

mri10

New member
אני בעד ידידות....

רק שלא פעם ולא פעמיים עמדתי במצב בו הגבול מטשטש,ואז זה לא נעים בכלל.

נראה לי שעם הסתכלות קדימה,זהירות וחכמה.אפשר לנטרל את המוקשים שצצים בקו בתפר שבין ידידות ליותר מכך.
 

ebi83

New member
ידידות יש לי הרבה...

יש האומרים שיותר מדי


אבל ככה זה שאתה נמצא בסביבה שיש בה רוב נשי, אתה מכיר (א)נשים שמשדרים איתך על ווייב טוב ולא תמיד יש משיכה.

לא אשקר, יש ידידות שלי שהייתי רוצה משהו איתן- לחלקן גם אמרתי את זה. אבל אם מדובר במישהי שטוב לי שהיא בחיי- אני יודע לעשות את הניתוק בין הרגש ורצונותיו לבין ההתנהלות שלי בעולם. צריך ללמוד לדחות סיפוקים
 
אצלי

שמרתי על הפרטיות מה שנקרא ,אני לא מאלו שמראה בכל מדיה הינה יש לי ידידות!
שמחתי לראות מי היה לצידי בכל הרגעים, ומי רצתה שנשלם עליה בספא ,ומי קינאה והכשילה וכו
אני עובד איתן אז אני נתקל ורואה !
אצלי יש הפרדה מה שנקרא ,דוקא עם החברים בפייסבוק לא רציתי שיצא משהו וטוב שכך ,הכל באך הדברים מתנהלים ושוב לא כיף תמיד להתקרצץ סביבן גם בעבודה ובחיים ולא בגללן אישית.
 

1Shir

New member
במקרה שלך, אתה בכלל לא בראש של לחפש מישהי

אני מאמינה בחברות בין גבר לאשה בדיוק כמו שאני מאמינה בחברות בין אשה לאשה
בשניהם קיימת אותה בעייתיות לדעתי - קרוב מאוד אבל לא קרוב מספיק כמו זוגיות
חוויתי קשיים כאלה בחברויות גם עם נשים וגם עם גברים, לא קשור לג'נדר
דווקא החבר הכי טוב אצלי הוא גבר ונראה לי שאנחנו כבר כמו משפחה/אחים
 
למעלה