עובדה.
משיכה פיזית היא לא הכל בחיים.
גבר יכול להיות חתיך הורס ואני אגעל ממנו עד עמקי נשמתי כי הוא מעשן, לדוגמה.
או שאני יודעת שהוא נצלן פרזיט ושכל הבחורות שהיו לו סבלו ממנו.
מעבר לזה, אני מאוד קשובה להיגיון שלי, שאומר דבר פשוט:
אם אני נמשכת למישהו אבל אני לא יכולה להיות איתו - אין בשביל מה לחפור בזה.
יש לי ידיד כזה, שלפני המון שנים הייתי מאוהבת בו בהיסטריה (3 שנים בחטיבת הביניים).
לפני 3 שנים נתקלתי בו במקרה איפשהו, חידשנו קשר וזהו.
יש לו חברה כבר 6 שנים, הם גרים יחד ויום אחד הוא גם יעשה לה ילדים. הוא לא יהיה איתי.
כל זה לא משנה את העובדה, שהוא בחור אינטליגנט שכיף לשבת איתו על איזו בירה ולקשקש, אני מעריכה את הדעות שלו במגוון נושאים, וגם באלה שאני לא מסכימה איתו נעים לפתח דיון. אני לא רואה בזה בעיה.