ידידות....

צלשלספק

New member
שלחתי לך דרך ממשק האדמין

נסי לשלוח לי באופן ישיר מכאן ולא ב"השב" ונראה לי שיעבוד.
 
אז שמע קטע

אני לא מעוניין בהן
והן לא מעוניינות בי
אבל מצד שני הן אחלה חברה, שלא לדבר על זה שכל אחת מזמינה אותי אליה לאכול
ושניצלים ופאסטות עפות באויר
והכל רגיל

שתבין, גם לי זה לא ברור
כי איך יתכן ?
בבסיסי שלי אני יודע שזה לא יכול להתקיים
אבל הינה
יש לי ידידות ואין לי שום כוונה לשכב איתן
 

צלשלספק

New member
תראה.

אם אתה מסתובב עם בחורה, לפחות כאן אצלנו בבירה - יש מצב שאתה "נשרף", בחורות אחרות יחשדו שזו החברה שלך, כך גם הגברים שלא ינסו להתחיל איתה, ואז גם היא נשרפה.
ייתכן ובמרכז, יבדקו את הפרטים הקטנים, אולי הוא הומו ואולי הן רק ידידות, חיבוק ידידותי או נשיקה צרפתית? אין לי ממש מידע מה כל גבר ואישה יחשבו שהם רואים ידיד וידידה, אבל הסתובבות יתר עם ידידות מהמגדר השני, יכול להיות שיפגע בך לטווח הארוך אם אתה מעוניין בקשר זוגי עם בחורה אחת, ואם היא מהסוג החשדן - אז חבל לך וליוגב על הזמן


מה שאני יכול להבטיח לך, שאתה יוצא לפאב לבירה עם חבר או שניים, אין מצב שאתה "נשרף" כשאתה מתחיל עם מישהי שמוצאת בעיניך כ"חשוד" בקשר זוגי
 
פעם גם חשבתי שאתה שורף את עצמך אם....

אתה מסתובב עם מישהי

היום אני חושב בדיוק את ההפך
דווקא אם ניכנס למקום מלא נשים, אז אני אחבק את ידידה ואכנס (היא כבר מכירה את המהלך)

ומאיזה סיבה בעולם אני אצא עם מישהי חשדנית?
 

dori78

New member
הלו סוק


אני קוראת בעניין את הדיון שהתפתח פה ואני לא בטוחה שיש לי מה לתרום.
יש לי לא מעט ידידים, אני לרוב מסתדרת טוב יותר עם גברים (אם כי לא פגשתי את הבחורות פה, שחלקן נראות לי בחורות לעניין [מה שנקרא
]).
אני די בטוחה שלפחות חלקם נמשכים אלי ברמה מסויימת, אבל למעט אחד לא היה לי כלום עם אף אחד (וגם עם ההוא היתה רק נשיקה לא משמעותית). מכיוון שאני מאמינה ביכולת לשלוט ביצר, זה לא מפריע לי וכמובן שגם אני נמשכת לחלקם. מה גם שמשיכה פיזית היא לא הפרמטר היחיד שאני צריכה כדי באמת להמשך למישהו ושיהיה איתו משהו.

מעולם לא קרה לי ש"נסחפתי" עם מי מהם, לרובם גם יש חברות רוב הזמן וזה turn off מטורף מבחינתי.
וגם אני - כשאני במערכת יחסים - לא רואה אף אחד.

בגדול - אם גילית שיש לך ידידות למרות שאתה לא מאמין בקונספט - אני מסכימה עם לירי, כנראה שאתה מתבגר.
תתחדש!
 
איך אפשר להיות ידיד של מישהי שאתה נמשך אליה?

אם אתה נמשך אליה, אז כל מהלך או כל מילה חבויה בה אינטרס קטן
רצון לא ממוש, לא?

איך זה יכול להיות חברות כנה?
הרי למי מהצדדים יש אינטרס שנוגד את כל הקונספט, לא?
 

dori78

New member
עובדה.

משיכה פיזית היא לא הכל בחיים.
גבר יכול להיות חתיך הורס ואני אגעל ממנו עד עמקי נשמתי כי הוא מעשן, לדוגמה.
או שאני יודעת שהוא נצלן פרזיט ושכל הבחורות שהיו לו סבלו ממנו.

מעבר לזה, אני מאוד קשובה להיגיון שלי, שאומר דבר פשוט:
אם אני נמשכת למישהו אבל אני לא יכולה להיות איתו - אין בשביל מה לחפור בזה.
יש לי ידיד כזה, שלפני המון שנים הייתי מאוהבת בו בהיסטריה (3 שנים בחטיבת הביניים).
לפני 3 שנים נתקלתי בו במקרה איפשהו, חידשנו קשר וזהו.
יש לו חברה כבר 6 שנים, הם גרים יחד ויום אחד הוא גם יעשה לה ילדים. הוא לא יהיה איתי.
כל זה לא משנה את העובדה, שהוא בחור אינטליגנט שכיף לשבת איתו על איזו בירה ולקשקש, אני מעריכה את הדעות שלו במגוון נושאים, וגם באלה שאני לא מסכימה איתו נעים לפתח דיון. אני לא רואה בזה בעיה.
 
לבחורה יותר קל למשול את תאוות הבשרים, לא?

אבל אם זה היה הפוך
את רואה את הגברים עומדים בפיתוי?
 

dori78

New member
לא.

יצר מיני לא קשור למגדר או למין. יש אנשים מיניים יותר ומיניים פחות.
מעבר לזה - היכולת לשלוט על היצר גם היא לא קשורה למגדר או למין.
יש נשים שלא שולטות על היצר בדיוק כמו שיש גברים שלא שולטים עלי היצר.

אני רואה שאף אחד מהידידים שלי לא ניסה להתחיל איתי, אני בטוחה שלפחות חצי מהם חושבים שאני אישה מושכת.
מצד שני, כנראה שאני מלכתחילה מסתובבת עם אנשים שקצת יותר מסוגלים לשלוט בעצמם...
 
את יודעת....

זה אחד הדברים שהכי מציקים לי בנשים דעתניות

מאיפה את קובעת שיצר מיני שווה בין גברים לנשים ?
ושזה לא קשור למגדר
כל העולם עמוס בעובדות אמפיריות שאין הדבר נכון

ופשוט לך בא את הדימיון של ה"שיוויון" , ואת קובעת כאלו קביעות נחרצות ?
שכמעט ואין להם שום ביסוס אפילו בדימיון

מה כל כך חשוב שלך שכולנו ניהיה שווים ?
זה ממש לא הגיוני
 

dori78

New member
אני מסתכלת סביבי

ורואה נשים חרמניות כמו גברים חרמנים, רואה גברים עם יצר נמוך כמו נשים עם יצר נמוך.
אני לא מקבלת שום דבר כמובן מאליו רק כי כה חשבו עד כה.
למען הסר ספק - אני לא חושבת שגברים ונשים זה אותו דבר. יש הבדלים וזה עושה לנו עולם יפה ומעניין.
אני כן חושבת שיש תכונות שנהוג לייחס לנשים או לגברים וזה עושה עוול להרבה אנשים, שיש להם תכונות אחרות.
 
בואי נחזור על זה שוב

לנשים יותר קל למשול על תאוות הבשרים

לא רק מין
אפילו באוכל אתן בדיטות ותפריטים קפדנים לאורח חייכן

זה לא אומר שאתן פחות חרמניות או פחות רעבות
 

dori78

New member
בולשיט

אני מכירה לא מעט נשים, שיכולות לבכות שעה על הדיאטה ואז לאכול לזניית גבינות עשירת קלוריות וכולסטרול, או לבכות על מצב העו"ש ומיד אח"כ לספר שקנו 3 חולצות ב-250 ש"ח לאחת. בדיוק באותה מידה שאני מכירה כמה גברים, שיכולים להעביר שיעור באורח חיים נכון לכולנו. ולא, לפני שתשאל - הם לא גייז (ושוב - אין קשר).
 
את לא יורדת לסוף דעתי

שכחי מכל הסיפורים מסביב, זה לא קשור
אנחנו מדברים פה על דברים פנימיים באדם

לאישה יותר קל למשול על תאוות הבשרים
לא לכל אישה על כדור הארץ מול כל גבר על כדור הארץ
בגדול
לאישה יותר קל למשול על זה
כמו שלגבר יותר קל למשול על האמוציות שלו, לא?
 

dori78

New member
בגדול

אני יורדת רק כשמתחשק לי


סוקי, אני מבינה שיש דברים שהתרגלת להאמין בהם.
צר לי, אני לא יכולה להסכים איתך כי מה שאני רואה במציאות שונה.

אני מוכנה להסכים על זה שמלמדים את הנשים מגיל קטן להיות אחראיות יותר, כדי שיהיו מסוגלות "לתקתק" בית עם ילדים. זה לא אומר שום דבר על הנטיות הטבעיות של כל אחד ואחת מאיתנו. לך תבדוק בספרים שגדלנו עליהם - אבא בעבודה ואמא דואגת לכל השאר. זה קיים ב"הלו אבא", זה קיים במרבית הסיפורים ב"הנשיקה שהלכה לאיבוד" וזה קיים בעוד הרבה ספרים אחרים. זה לא אומר שאלה הנטיות הטבעיות שלנו. לדעתי - זו רק תוצאה של חינוך.
 
פה אנחנו חלוקים, כי אני חושב ש...

החינוך נבע משמירה על הטיבעיות
מאחר והאדם בקלות יכול ללכת לאיבוד עם עצמו
(ראי ערך "חרות בשנות ה2000")

למשל דעותיך בעיניי, הם בדיוק האויב של האדם למשוך אותו לתוך המשחק

ככה אפשר גם ליצור חוקים מסרסים למין הגברי, תוך כדי הצדקה
כי האקסיומה אומרת שכל אדם יכול בכל עת להשתלט על היצרים שלו
תוך כדי התעלמות מהעובדות שזה לא בנימצא באדם הכלי למשול על תאוותיו ויצריו
מאחר ואלו כלים שנרכשים על ידי חינוך (דתות)
אחר אם הכל חופש והכל טבע, אז כולנו חיות בג'ונגל

את לא חושבת?
 

dori78

New member
אני חושבת. אבל אחרת ממך


כמו שאני רואה את זה - יש אנשים שנולדים עם יכולת לשלוט על עצמם, עם מוסר פנימי ועם הבחנה בין רע לטוב.
ויש אנשים שנולדים בלי כל אלה. לטובת החברה, נכתבים חוקים שימנעו מאותם אנשים לעשות מעשים לא מוסריים: לאנוס, לגנוב, לרצוח. תבדוק את החוקים שבין אדם לחברו - רובם כאלה. אדם מוסרי לא זקוק להם. הבעיה מתחילה, כשבמקום להעניש את מי שיש לו חוסר מוסרי - שמים מגבלות על הקורבן הפוטנציאלי, סתם כי זה יותר קל. בגלל זה נשים אמורות לכסות את עצמן מכף רגל ועד ראש, שהרי גבר שיתפתה לתקוף אישה שהלכה ברחוב במיני ומחשוף הוא מסכן, הוא לא שולט ביצרו. זאת הטעות - גבר כזה הוא לא מסכן, הוא מסוכן.
 
למעלה