טרום התמחות...

babar the king

New member
טרום התמחות...

יש לי אפשרות להתחיל, באופן די מיידי, טרום התמחות במשרד די טוב וגדול (ואולי אף להתמחות בו בהמשך). השאלה היא אם זה לא מוקדם מידי (אני מתחיל שנה ב')?
 

flutter girl

New member
כדאי לך מאוד

רק תברר איתם שהם לא מצפים שתעבוד את 3 השנים הבאות (ב'-ג'-ד') אצלהם, עד ההתמחות עצמה, כי זה בדר"כ מה שיצא לי לראות בטרום התמחות, שמתחילים ועובדים עד ההתמחות. רק תברר את זה, אם זה רלוונטי מבחינתך.
 

babar the king

New member
תאמיני לי...

אם יום אחד ייצא לי תואר מהדבר הזה, אני אדע למי להודות
 
למעלה