babar the king
New member
טרום התמחות...
יש לי אפשרות להתחיל, באופן די מיידי, טרום התמחות במשרד די טוב וגדול (ואולי אף להתמחות בו בהמשך). השאלה היא אם זה לא מוקדם מידי (אני מתחיל שנה ב')?
יש לי אפשרות להתחיל, באופן די מיידי, טרום התמחות במשרד די טוב וגדול (ואולי אף להתמחות בו בהמשך). השאלה היא אם זה לא מוקדם מידי (אני מתחיל שנה ב')?