טוב, תשמעו,
אני מאד אוהבת את ספרי הארי פוטר, באמת. קראתי כל ספר יותר מפעם אחד, ואני תמיד נהנת מחדש. אבל פאק, אני לא מבינה את כל הקטע סביב דמבלדור, זאת אומרת, הוא אמור להיות כל כך חזק, אחד שוולדמורט מפחד ממנו, אז איך לעזעזל הוא נתן לדברים כאלה טיפשיים לקרות? למשל עם קווירל, אני מבינה שוולדמורט "השתכן" במאחורה של הראש של קווירל רק באותו שנה, והוא לא היה שם תמיד, אגבל בכל זאת, לא הייתם מצפים מדמבלדור לחשוד טיפה בהתנהגות של קווירל? אבל מילא, זה עוד היה בתקופה שהרוב חשבו שוולדי דיי מת. אוקי, נדלג על זה, אבל כשקווירל בא לגנוב את אבן החכמים, למה לעזאזל חבורה של 3 ילדים בני 11 היו צריכים למנוע זאת?! דמבי לא שם לב שמשהו קורה..? בשנה השניה, אותו דבר, ילד בן 11, טוב, 12, היה צריך להציל ילדה בת 11 מהבסיליסק, דמבלדור איפה היית?! ואיך נתת לזה לקרות מלכתחילה? שנה שלישית, כל הקטע עם סיריוס, אני מוותרת, כי לא הייתי מצפה ממנו לדעת את זה מההתחלה. שנה רביעית זה הכי עצבן אותי, הוא הרי מכיר את מודי, הוא לא ראה שמשהו שונה? הוא מכיר את קראוץ', הוא לא הרגיש כלווום? זה תמיד נראה כאילו הוא מגלה את הדברים החשובים לראת הסוף.. ועוד פעםן, ילד בן 14 נלחם בוולדי. שנה חמישית, אני כבר לא זוכרת, אני רק זוכרת שסיריוס מת
. שנה שישית, כל הקטע עם סנייפ, שכל כך לא הייתי מצפה מדמבלדור לא לא לדעת, אבל בסוף הוא הרג אותו. וגם הדברים "הקטנים" כמו דראקו מאלפוי, הוא אחרי למעבר של כל אוכלי המוות לבית ספר, ודמבלדור חשד בו כל הזמן, למה הוא לא עשה כלום?!? אז הוא חזק, אוקי, אבל להחזיק בית ספר, בלי וולדמורט מדרך זו או אחרת בתוכו במשך 6 שנים הוא לא יכול. היה ברור שימות, הוא דמות מגניבה, אבל מה לעשות.. אני מהמקווים שהארי ימות מוות קשה ביסורים בספר השישי, ו-וולדי יעלה לשלטון
אני מאד אוהבת את ספרי הארי פוטר, באמת. קראתי כל ספר יותר מפעם אחד, ואני תמיד נהנת מחדש. אבל פאק, אני לא מבינה את כל הקטע סביב דמבלדור, זאת אומרת, הוא אמור להיות כל כך חזק, אחד שוולדמורט מפחד ממנו, אז איך לעזעזל הוא נתן לדברים כאלה טיפשיים לקרות? למשל עם קווירל, אני מבינה שוולדמורט "השתכן" במאחורה של הראש של קווירל רק באותו שנה, והוא לא היה שם תמיד, אגבל בכל זאת, לא הייתם מצפים מדמבלדור לחשוד טיפה בהתנהגות של קווירל? אבל מילא, זה עוד היה בתקופה שהרוב חשבו שוולדי דיי מת. אוקי, נדלג על זה, אבל כשקווירל בא לגנוב את אבן החכמים, למה לעזאזל חבורה של 3 ילדים בני 11 היו צריכים למנוע זאת?! דמבי לא שם לב שמשהו קורה..? בשנה השניה, אותו דבר, ילד בן 11, טוב, 12, היה צריך להציל ילדה בת 11 מהבסיליסק, דמבלדור איפה היית?! ואיך נתת לזה לקרות מלכתחילה? שנה שלישית, כל הקטע עם סיריוס, אני מוותרת, כי לא הייתי מצפה ממנו לדעת את זה מההתחלה. שנה רביעית זה הכי עצבן אותי, הוא הרי מכיר את מודי, הוא לא ראה שמשהו שונה? הוא מכיר את קראוץ', הוא לא הרגיש כלווום? זה תמיד נראה כאילו הוא מגלה את הדברים החשובים לראת הסוף.. ועוד פעםן, ילד בן 14 נלחם בוולדי. שנה חמישית, אני כבר לא זוכרת, אני רק זוכרת שסיריוס מת