טוב, תשמעו,

BaGirl

New member
באמת שזה קשה להסביר..

בהתחלה הוא היה בסדר, אבל בזמן/אחרי הספר הרביעי הוא הפך להיות כזה.. איכס. לא יודעת... הוא גם מתעצבן הרבה, והוא פשוט רע לפעמים, ואני לא אוהבת אותו
 

InBaR 85

New member
טוב אני חייבת להסכים עם העובדה

שהארי מעצבן את רוב הקוראים..
אין מה לעשות מה?
 

RuNoOsH

New member
../images/Emo42.gifאמ..

הרבה לא מתעצבנים, אבל זה לא רק בגלל זה, הוא פשוט כזה.. בע.. אין דרך להסביר אני פשוט לא אוהבת אותו.
 

mikokikyo

New member
למה כולם שונאים את הארי ואת הרמיוני

? בין הדמויות היותר אהובות עלי, למען האמתD:
 
אממ

בכל הספרים עד הרביעי, דמבלדור ידע בדיוק מה קורה בבית-הספר. הוא ידע שהקרב בין הארי לוולדי יבוא בסופו של דבר אז הוא הקדים את המאוחר, הוא רצה לתת להארי את הניסיון להילחם בו אבל כשהגיע הרגע המכריע הוא בא להצלה. בקשר לרביעי והחמישי הוא פשוט היה טיפש, ובשישי- את חייבת להודות שסנייפי היה מתוחכם... תראי הוא מזדקן... האח הידד למשפט האחרון
 

MetaalSryus

New member
זה לא היה בדיוק ככה

בספר הראשון דמבלדור ידע מה הולך ורצה לתת להארי ניסיון. מה שהוא לא רצה זה לעזוב את הוגוורטס באותו לילה, זאת הייתה הטעות היחידה שלו. בספר השני- השעו אותו מהבית ספר, מה הוא יכול לעשות? ויותר מזה, הוא לא היה מסוגל לדעת פרטים על המפלצת כי הוא לא לחשנן, הוא לא היה מסוגל לשמוע אותה או לדבר אליה או לשלוט בה. הוא ידע מן הסתם שזה בסיסילק אבל לא הצליח להבין איך וולדמורט שאמור להיות באלבניה (או באירלנד? לא זוכרת, משהו עם א'...) מצליח להפעיל את המפלצת שלו משם. הוא לא ידע על היומן. בספר הרביעי זה באמת מוזר, אבל זה לא כאילו הוא לא חשד בכלום, לאורך כל הספר הוא אמר שהוא יודע שמשהו הולך לקרות, הוא קישר בין החטיפות. מה ששיחק לרעתו היה שמודי הוא כזה פרנואיד שמתאים לו להגיד שהוא שמע חוטפים בחצר וזה יהיה בעצם חתולים, ושהוא תמיד ישתה מבקבוק אישי... ושוב היו לו חשדות כל הזמן והוא קישר בין מלא דברים... אני לא הייתי יכולה לעשות כאלה קישורים... שנה חמישית זה הכל באשמת הארי. הוא חדע הכל- מה ולדמורט עושה, מה הוא מנסה להשיג, מה האינטרסים שלו. הוא עשה הכול כדי למנוע מהארי להרוס את התוכניות שלו, אבל הוא שכח להסביר להארי מה הוא עושה ולכן הארי התנגד והרס את התוכנית. בסופו של דבר הנזק היה יכול להיות יותר גרוע אלמלא דמבלדור תיקן הכול. ובספר השישי- המצב עדיין מאוד לא ברור. לא יודעים מה דמבלדור ידע ומה לא, מה הקטע עם סנייפ. עדיף לחכות לשביעי ואז הכל יתברר. בקיצור הטעויות של דמבלדור הם יותר קטנות ממה שנדמה- בהתחשב בזה שלך כקוראת יש יותר פרטים ממה שיש לו. רוב הטעויות שלו נובעות מזה שהוא יותר מידי מאמין בבני אדם.
 

Shiri from the block

Active member
היי היי, אני מתעקשת בקשר למה שכתבת על הספר החמישי, זה תודות לסנייפ שחברי מסדר עוף החול הגיעו לחדר המסתורין והביסו את אוכלי המוות.../images/Emo47.gif
 

MetaalSryus

New member
כמובן, גם בזכותו

אבל בכל זאת בלי דמבלדור הכל היה יכול ללכת קיבינמט. המסדר לא בדיוק עמד לנצח.
 
הרי זה ברור...לא?

קוראים לסדרה הזו ``הארי פוטר`` ולא ``אלבוס דמבלדור``. ולכן הארי הוא גיבור הסדרה עם כל הכבוד לדמבלדור. הארי אמור כל סוף שנה להילחם...ומצד שני דמבלדור מאוד חזק וחכם ולכן רולינג עושה שהוא יודע הכל בסוף, לאחר שהארי נלחם ושעושה מה שעושה. אם דמבלדור היה נלחם כל שנה ומגלה הכל ומונע מזה לקרות אז לא היה סוף וגם גיבורינו (הארי) לא היה גיבור...מקווה שהבנת.
 
אווו את אוכלת מוות לתפארת!!! ../images/Emo12.gif

תצטרפי אלינו, למשחק תפקידים של מע"ח נגד אוכלי המוות.....תצרפי למפקדה של אוכלי המוות! כי הטוב לא תמיד מנצח!! וזה נכון מה שאמרת....אה ובחמישי הוא ידע מה קורה רק לא עשה כלום בקשר לזה.....
 
למעלה