טוב, אז הנה אני

ככה...

אני פסדר אח-שלי. מנצלת את ההזדמנות להתנצל - ברגע שאהיה ממונעת תפוצה פיצוי הולם. >ספל חמאה עושה כמו פולנייה טובה -(לא מתבכיינת)- הולכת לצד לסבול בשקט!<
 
זה הניק האמיתי שלי!

מים זה מה שגנן מגדל בים? >ספל חמאה מתקשה להתאפק<
 
חחחחחחח התכוונתי מים גנובים

רק הניק הזה כבר תפוס אז לכן בחרתי ב- מים גנובים.
 

plato

New member
ואני...

אמנם לא מהכבדים של הפורום, אבל בא נאמר שיש לי קשרים במקומות הנכונים. וכשאני כתבתי בהתחלה היחידה שהגיבה לי היתה - ספל חמאה. (וזה היה רק במסר) אז אני אומר, כל אחד יכתוב כי יש לו מה לומר, ואם אין לו מה לומר שלא יכתוב. ואם את\ה כותב בשביל צומי - למה אני חייב לתת אותו? מישהו העיר לי במסר שאני מתיחס שונה לוותיקים שאני מכיר, מאשר לחדשים. ואני עניתי לו - נכון. מה לעשות. אני לא קורא את כל ההודעות ואת כל השרשורים. אין לי לא זמן לזה, ולא כח. אני קורא את מה שמעניין אותי. ואם אני "עולה" על מישהו שמעניין אותי אני קורא ולפעמים מגיב. יכול להיות שאני אדלג על מישהו כי לא פגשתי אותו מעולם, ואני לא יודע מה יש לו להציע לי. אז מה, התחייבתי לקרוא הכל? לתת תשומת לב לכולם? זה לא קשור ל-להיות נחמד או לא. מי שיכתוב הודעות מעניינות, יקבל תגובות, אני ערב לו. ומי שלא קיבל 100 תגובות על הודעתו הראשונה - בסדר, מה קרה, נגמרו החיים? כל אחד שיהיה עצמו, ולא יסתכל כל הזמן איך אחרים מתיחסים אליו. בקיצור, אני מסכים עם ספל חמאה, ולא יודע למה קדחתי לכולם בראש (במקום לחפש חומר למבחן, מה שאני אמור לעשות עכשיו)
 

Le Fay

New member
כי זה יותר קל מלחפש חומר למבחן.

אולי. נוווווו - אז ספר סופסוף שנדע: מי "המקומות הנכונים"? ואיפה אצלם?
 

טוב

New member
בא נגיד שהמקומות הנכונים

דיסקסו איתך ביום חמישי בלילה. ואיפה אצלהם? בבית,במיטה,במטבח, בכל מקום.
 

Le Fay

New member
´תכוונתי לאנטומיה, לא לגיאוגרפיה../images/Emo3.gif

בניווט אני דווקא לגמרי בסדר...
 

Le Fay

New member
בכולופן הורשמתי ממיקבץ האינטליגנציה

אצלכם!
 

Le Fay

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif ומי מאזן את הענווה?

 

טוב

New member
לא הבנת חמודה.

אז נסביר שוב: אם אנחנו מאזנים אחד את השני, ואפלטון(plato) הוא אינטיליגנטי, אז זה אומר שאני, איך לומר, אפעאס....
 
ברוך הבא!!! ../images/Emo140.gif../images/Emo140.gif../images/Emo140.gif../images/Emo140.gif

עוד אחד לכוחותנו! <מיכלי משתדלת להיות נחמדה>
 
למעלה