ולמה אין לך משהו חשוב לומר?
האם יציאתך לשאלה לא לוותה בקשיים כל שהם ? האם אתה חושב כי היוצאים מסתדרים / לא מסתדרים בעולם הרחב ? האם הזוגיות לא קשה היא בתור יוצא ? האם אתה לא מתגעגע לאותם ימים, ואם כן, ספר לנו. במה אנחנו שונים מסביבתינו ? מאיזה זרם אתה ? ועוד שאלות למכביר !! ואתה עוד אומר שאין לך מה לכתוב ? נושא כ"כ טעון ואין לך מה לכתוב ? חפיף אחי, ברוך הבא, שב בנחת בטרקלין, הורד נעליים ותרגיש בנוח,