טוב, אז הנה אני

סידארתא

New member
טוב, אז הנה אני

לא שיש לי משהו חשוב לומר, אבל אני מרגיש שהגיע הזמן שאני אכתוב משהו אז הנה. לא בדיוק חדש בפורום, נקרא לזה ניסיון שני, מקווה שהפעם (בעזרתכם האדיבה) ילך יותר טוב.
 
../images/Emo124.gif בכיף!

השתלב בתנועה בחכמה ! תתרווח, ספר קצת, אתה יודע איך זה, הסקרנות, הסקרנות. (עוד אחד מהדברים שאנחנו סוחבים מהחרדיות...)
כל כך רציתי עוד משהו חכם להגיד....
 
סתם לידיעתך...

את הסקרנות, אנחנו סוחבים לא מהחרדיות - אלא ממשהוא הרבה יותר קדום, האבות הקדמונים שלנו - הקופים.(אולי לכן הם טיפסו על עצים - כדי לראות יותר רחוק...
)
 
זה הכל? ../images/Emo12.gif

תכתוב משהוא יותר אמוציונלי, תחשוף את עצמך ערום ועריה, רק כך תוכל לקבל יחס... וגם, תן קודם אזהרה, כדי שנספיק להכין את הממחטות...
 

סידארתא

New member
מזל שהגעתי בזמן

בקצב המטורף של הפורום הזה, הייתי מגיע עוד חצי שעה והשרשור הזה כבר היה בארכיון. ובקשר ל´הא´ מה שקרה הוא ככה - נסיתי להכנס למערכת תפוז ושוב ושוב נתקלתי בתגובה "השם שבחרת שייך כבר למשתמש אחר", וכמעט שהתיאשתי. אבל אז יצאה בת קול מהשמים ואמרה: "לא עוד סידהארתא יקרא שמך כי אם סידארתא (אני פשוט קצר בהאים, וחסר לי ´הא´ לאיזה אברם, והוא היה פה לפניך)" והבעיה נפתרה!
 

Le Fay

New member
יופי. את הנשמה היתרה ממילא יש לך

ביו"ד, אף פעם לא הבנתי למה יהווה מתעקש להדביק אותה לריצפה ולתקוע אותה בתוך מסגרת (אני במקום שרי הייתי שולחת אותו לחפש את´חברים שלו).
 
ברוך הבא! ../images/Emo185.gif וגם |עוגה|

"הנה אני" זה אחד הדברים הכי חשובים שיש לנו לומר עלי אדמות. אני עדיין לא למדתי להגיד את זה כמו שצריך אז ילמדנו רבנו... שיהיה לך חורף חמים ונעים בפורום!
 
ברוך הבא :))))

סידהארתא :)))) האם זה אומר שהגעת להארה ? או הערה ? שם מסקרן ... בכל אופן אם תרצה יש עוגת גבינה במקרר שוקו ומים חמים במדף השני והכי חשוב קבלת פנים חמה :)))))
אייל <דמעה אוהבת את השם סידהרתא שם מיוחד>
 

סיטרא

New member
ולמה אין לך משהו חשוב לומר?

האם יציאתך לשאלה לא לוותה בקשיים כל שהם ? האם אתה חושב כי היוצאים מסתדרים / לא מסתדרים בעולם הרחב ? האם הזוגיות לא קשה היא בתור יוצא ? האם אתה לא מתגעגע לאותם ימים, ואם כן, ספר לנו. במה אנחנו שונים מסביבתינו ? מאיזה זרם אתה ? ועוד שאלות למכביר !! ואתה עוד אומר שאין לך מה לכתוב ? נושא כ"כ טעון ואין לך מה לכתוב ? חפיף אחי, ברוך הבא, שב בנחת בטרקלין, הורד נעליים ותרגיש בנוח,
 

סידארתא

New member
תשובות:

- יציאתי לשאלה עדיין מלווה בהמון קשיים (נפשיים בעיקר) למרות שמדובר בתהליך של כבר יותר מארבע שנים. - אני לא יכול לענות לגביי יוצאים אחרים, אבל לגביי כל מה שיש לי לומר זה שאני מקווה שבעתיד הענינים ילכו יותר טוב מבחינת ´השתלבות בעולם הרחב´ ממה שהלך עד עכשיו. - בקשר לזוגיות, לצערי, עדיין אין לי שום ידע ושום נסיון בשביל לענות לשאלה כזו. - געגוע - יש והמון, אבל לא מספיק בשביל להחזיר אותי. - אני "סרוגניק" במקור, ממשפחה שנמצאת באמצע הדרך בין המזרוחניקים לבין החרד"לניקים. מקווה שסקרנותך באה על סיפוקה (לפחות בנתיים).
 

סיטרא

New member
הנה, סוף סוף

אתה אחד משלנו, ברוך בואך אל פורומם של מבקשי פניך ! < סקרנותו של סיטרא לעולם לא באה על סיפוקה >
 
ברוך הבא לפורומינו

אקווה לראותך פה הרבה , גם מעבר לים (בארה"ב ) תכתוב המון ! ובכייף!
 

בן הרב

New member
ברוך הבא

אולי תנדב קצת יותר פרטים ותספר לנו מי נגד מי ואת מי "סידרת"?
 
../images/Emo39.gif

לא שיש לי משהו חשוב לומר, אבל אני מרגישה צורך להגיב, אז הנה. [...] מקווה שהפעם שילך יותר טוב בעזרתך האדיבה. ואגב, לכל המחדשים המתבכיינים (סליחה שאני מתעלקת על השירשור שלך, זה לא אישי): אני נחשבת מוותיקי הפורום, וכשהגעתי (ב-25/1/2002 אוטוטו שנה...) והצגתי את עצמי, קיבלתי בדיוק 3 תגובות להודעה שלי. וזה בערך הממוצע של התגובות שאני מקבלת על כל השירשורים שאני פותחת. אני נראת לך מתבכיינת? אם יש לי מה לומר אני אומרת כי אני רוצה לומר אותו - לא בגלל כמות ותוכן התגובות שאני מחליטה שאני רוצה לקבל מאחרים. ומי שרוצה יותר תגובות מוזמן להחליף ניקים ולהגיב לעצמו... כך שאני לא חושבת שמהלך העניינים תלוי ´בכם´, הוא תלוי בך, או יותר נכון - בנו.
>ספל חמאה בברכת ברוך הנמצא<
 
למעלה