חצי |א-ת| אני חייבת להוציא קצת קיטור- נמאסססססססססססס ללמוד למבחנים!!! אני רוצה כבר חופש * נכון, זה לא באמת עוזר, אבל לפחות אני אווכח שאני לא לבד במערכה!