חצי |א-ת|

PIonit

New member
חצי |א-ת|

אני חייבת להוציא קצת קיטור- נמאסססססססססססס ללמוד למבחנים!!! אני רוצה כבר חופש
* נכון, זה לא באמת עוזר, אבל לפחות אני אווכח שאני לא לבד במערכה
!
 
אההההההההההההההה

מצטרפת לכל מילה. די. די. די. שיגמרו כבר. לא מאמינה שהמבחן האחרון עוד 3 שבועות, ואחרי זה אולי גם יהיו מועדי ב'...
 
למעלה