חלום של זוגיות

crisRobin

New member
מה זאת אומרת?

היא זאת היא, לא צריכה להשתנות בשביל אף אחד, מי שרוצה וצריך לראות יראה. כל השאר פשוט לא מעניין. אם תתאמץ כדי להיות משהו שהיא לא, לא תחזיק מעמד יותר מדי עם המסכה על הפנים, צריכה לנשום מדי פעם.
 

SecondOpinion

New member
תקשיבי, ותקשיבי טוב טוב

את יכולה להשתמש בכמה נוסחאות שאת רוצה. אף אחת לא עובדת. זה לא 30% חמודה, 10% מתוקה ו-60% מוצצת. זה פשוט לא! המרכיבים שציינת הם נחמד שיהיו, אבל לא מבטיחים תוצאה חיובית וגם לא שלילית. תשאלי את אלו שאמרו לך למה הם לא לוקחים אותך אם את כל כך ככה. אותנו את יכולה לשאול מה עושה את זה לנו. הוא יגיד שרק מישהי מבשלת והאחר רק מישהי שיודעת להוציא מהגבר את המיטב, 3 פעמים ברצף. דרך אגב, שמתי לב, שאף אחד לא אמר לך שאת חכמה. אולי חמודה ומתוקה, אבל הגבר לא טלוויזיה. הוא רוצה שגם תעני לו.
 
תקשיב ותקשיב טוב טוב טוב

אם הייתי אומרת שאני חכמה מעניין מה אז היתה תגובתך הרי ברור שאני חכמה לא רציתי להיות האישה המושלמת לכן לא רשמתי את זה הבנת את זה ברוך?
 

sharon30v

New member
יום אחד../images/Emo24.gif

ביצוע: גלי עטרי מילים: מאיר גולדברג לחן: יצחק קלפטר יש לך זמן לגדול, כמה יפה את קחי את העולם כמו פרי קחי כל מה שאפשרי אין אחת כמוך, את כבר יודעת שתוכלי תמיד לבחור כל מה שתרצי לזכור. יום אחד יבוא מי שחיכית לו מי שאת רוצה יבוא עם מה שאת אוהבת בו. תעשי רק מה שאת אוהבת... סבלנות ....שרון
 

גנטי

New member
בטח לא כל הגברים

תמיד יש יוצאים מהכלל אבל התשובה נמצאת בך ושלך את זו שיודעת מתי העניין נופל אז את יכולה לשחזר ולהבין
 

crisRobin

New member
מה יש להבין

יש רוצה ויש לא רוצה, באמצע קוראים לזה סטוץ. אין לה מה לחשוב למה לא רוצים, אלא לזכור להיות עצמה ולא כל פעם שהיא שומעת את המשפט "את כל כך חמודה" לחשוב "הינה זה שוב מתחיל"
 

Taz39

New member
כל הגברים...

זה את צריכה לשאול את עצמך ...אחרי כל כך הרבה קומפלימנטים...את עדיין לבד...אומר דרשני תסתכלי בצציות שלך...אולי משהו שאת משדרת...רוצה... מי יודע... או שאת חלומו הרטוב של כל גבר מצוי...אבל חלום... טאז - חלומות באספניה...
 
זאת הבעיה

שהסתכלתי בציציות וניסתי להבין ולהסביר לעצמי את הסיבה ניסיתי לראות את הדברים השליליים ולא רק את החיובים אבל לא מצאתי לא ראיתי שטעיתי במשהו לכן שאלתי את השאלה חשבתי שאולי כאן אמצא משהו ולו סיבה אחת שאולי לא חשבתי עליה אבל עדיין לא מצאתי תודה
 

mars4

New member
את יכולה להיות רגועה

אם את באמת כזו, תמצאי משהוא שגם ידע להעריך את התכונות הנעלות הללו. וכן, מה לעשות . אנחנו הגזע ה"חזק" עלק המצאנו את המישפט "זה לא את זה אני"....
 
החלום

לדעתי בגלל שאת לא מאמינה שאת כזאת. אם תקבלי את עצמך כמו שהוא אני מאמין שאת בדרך לזוגיות חדשה. בהצלחה
 
למעלה