דניאל12319
New member
אוקיי, הרשתי לעצמי.
וזה מכיוון שראשית זה לא כוון לאף אחד פה באופן אישי, ושנית אני צוחק על עצמי בדיוק באותו המטבע.
וזה מכיוון שראשית זה לא כוון לאף אחד פה באופן אישי, ושנית אני צוחק על עצמי בדיוק באותו המטבע.