חוקי היזיז

atlantis13

New member
ואת, משום מה, עדיין עונה.

להודעותינו. המשיכי הלאה.. הלאה - לכינוי אחר.. זה הלאה.. והמשמעות שלו.
 

atlantis13

New member
ואל תקראי לי נשמה.

זה עילבון לנשמה אמיתית לשמוע את המילים האלה - אך מצאתי שיר -שיעביר לך את היום בכיף :


http://www.youtube.com/watch?v=RWRQUGatYAY


נשמה - תקראי לחברות שלך - לא לאדם שאת לא מכירה - ולעולם לא תכירי.

 

dori78

New member
תשמע

1. בשפה העברית יש סימני פיסוק.
אם אתה רוצה שמישהו יבין מה אתה רוצה להגיד - כדאי שתלמד להשתמש בהם.
ובאופן כללי תעבוד על התחביר, זה יעשה לך רק טוב.

2. אחרי מה שכתבת בפורום ביומיים האחרונים - אני בספק אם מישהו פה ירצה להכיר אותך.
 

atlantis13

New member
אני לא נמצא בפורומים כדי לרכוש חברים..

אחרת הייתי נאלץ לשמועמממכם דברים כאלה גם במציאות - מה שלא יקרה כ"כ מהר - מה שכן נחמד לדעת שזה מה שאנשים 30+ מחשיבים כחברות או הכרות - מעבר לכך - אני יעבוד על תחביר - תודה לך.

אחרי מה שכתבת גם בחזרה - ביומיים האלה - התחושה הדדית - זה טבעי.
 
תלוי בך

לא סתם בחרתי את הבחור הזה. הוא מסוגל להמשיך שעתיים שלוש ברצף. 4-5 פעמים בלילה זה נורמה אצלו (בפעם הראשונה עשינו יותר).

נשאל ככה - כמה טוב אתה יודע לענג אישה?
 

atlantis13

New member
אולי גם מיכאלה נימפומנית? מי יודע..

"
תוכן: לא סתם בחרתי את הבחור הזה. הוא מסוגל להמשיך שעתיים שלוש ברצף. 4-5 פעמים בלילה זה נורמה אצלו (בפעם הראשונה עשינו יותר).

נשאל ככה - כמה טוב אתה יודע לענג אישה? "


כן - עד כמה טוב אתה יודע לזהות אישה שטובה רק לסקס?

=
 
למעלה