מורס? נהיר? נאור? זאת את? האם את הצלחת שוב...
להתחבר לאיטנרנט על שם משתמש חסוי -עוד פעם? באמת?
בכל מקרה אני לא מדבר ביזיון. ולצכן המילים הבאות לא הגיעו ללקסיקון שלי עם אנשיםן (ואת לא אנשים) :
"מש ממש טיפש ולא ברור ולא נהיר ולא מבינים מה אתה רוצה בייחוד בגלל שאין לך מושג איך לקרוא את התגובות פה."
"ביזיון ברשת זו דוגמא לאנשים כמוך."
"אנשים ביזיוניים שמבזים את עצמם בתגובות מטופשות עד מחרידות שמוציאות אותך טיפש אבל מלך הטיפשים."
"אין לי מושג היכן היית שחילקו מעט בינה, אבל לך תשיג קצת."
"טיפש"
את ככל הנראה בגילאי 7-15 - ולא מעבר לכך - רמת הIQ שלך היא של ציפור קטנה מאוד - אך פיה צורח בטונים מאוד גבוהים..
לא ברור אם אין לך חיי חברה - או שלמדת להשתמש במחשב של אבא ואימא בגיל מוןקדם - כי הגננת נגעלה מרק להחליף לך חיתול - אך אצ עדיין תינוקת - זה ביזיון - שלאנשים כמוך יש גישה לאיטרנט - רק כדי לנסות, גרוע, לקבל ולקרוא הודעות - וגם לקבל אחרכך "ייחוד" עם אדגם אנושי - כאשר את והטרולים הטוקבקיסטים הממוצעים - לא ממש חולקים מוח שונה אחדג מהשני - רק שאת נוטה להיות מטומטמת יותר מהטוקבקיסט הממוצע - היודע להסתיר את טיפשותו תחת "מילים מנוסחות יפה" - חישבי על כך בפעם הבאה - או שתצרי עוד שם משתמש חדש לתפוז- ואל תשכחי ללטף את החתול שלך - אליו תתייחסי כאדם בטח חלק נכבד מחייך - כאשר חברייך ישתו איתך אלכוהול - ואת ככל הנראה - תהיי אדם מאוד - אבל מאוד נבוב.
בהצלחה גם עם זה.