חוקי היזיז

atlantis13

New member
בהחלט כן.

בהחלט ביזיון - ולא רק ברשת מסתבר - אנשים כאלה להכיר במציאות - ואבדנו.
 
תקשיב חומץ

אני מגיבה לך עכשיו כי ראיתי שאף אחד אחר לא רצה להתלכלך איתך כי אתה נקרא כחולה נפש מהסוג הטרוליסטי.

אתה ממש ממש טיפש ולא ברור ולא נהיר ולא מבינים מה אתה רוצה בייחוד בגלל שאין לך מושג איך לקרוא את התגובות פה.

אז לפני שאתה מגיב בצורה שאתה מגיב תהייה נהיר קודם ותבין על מה אנשים מדברים.

ביזיון ברשת זו דוגמא לאנשים כמוך.
אנשים ביזיוניים שמבזים את עצמם בתגובות מטופשות עד מחרידות שמוציאות אותך טיפש אבל מלך הטיפשים.
אין לי מושג היכן היית שחילקו מעט בינה, אבל לך תשיג קצת.
ובדרך תשיג קצת מושג.

טיפש.
 

puma141

New member
חומץ?! גם חמוצי את אומרת?!

אפילו לא ביקשת רשות ממני...מה הולך פה?????
 
בא לך

לומר על מה את מדברת?

כי חומץ זה משהו מהצבא ויותר מזה לירי משתמשת בזה כל הזמן.

אם לגנוב ממך משהו זה "זוזי".
 

puma141

New member
חחחח סבבה!

זוזי!


אני כל הזמן עם חומץ...או עם חמוצי במקום חמודי........:)

וזה לא חשוב כרגע, כי השתמשת ב"חומץ" מאוד במקום הנכון עם החומץ ההוא........
 

puma141

New member
אז גלי נו!

זה מה שמבאס בדברים האלו...שאין לך שמץ מי הבן אדם אפילו
באופן יחסי לכאן..

לכן פתחתי פוסט 1, קראתי קצת, סגרתי וזהו:) לא קראתי יותר..
אבל מי זה לדעתך? תני רמז! שנדע........
 

puma141

New member
אמממ....האמת שלא!

אבל צאי מזה וזהו...חבל על האנרגיה ביזי.........

אחת שיודעת. לא במקרה הזה-באופן כללי.......
 

atlantis13

New member
אוקיי.

את/ה מוכרת? ואך תדאגי "הייחוד" שלך יגיע.. ואיתו השיעור החביב שאת תלמדי על אנשים. CHEERS.

:)
 
נשמה

אני לא דוברת מורס.

דבר ב -ר-ו-ר!

אף אחד כאן לא מבין מה אתה רוצה.
בא ונוחת כאן על אנשים עם תגובות גועל באיזה קוד לא ברור שנהיר רק לך.
מה נסגר איתך?
 

atlantis13

New member
מורס? נהיר? נאור? זאת את? האם את הצלחת שוב...

להתחבר לאיטנרנט על שם משתמש חסוי -עוד פעם? באמת?

בכל מקרה אני לא מדבר ביזיון. ולצכן המילים הבאות לא הגיעו ללקסיקון שלי עם אנשיםן (ואת לא אנשים) :

"מש ממש טיפש ולא ברור ולא נהיר ולא מבינים מה אתה רוצה בייחוד בגלל שאין לך מושג איך לקרוא את התגובות פה."

"ביזיון ברשת זו דוגמא לאנשים כמוך."

"אנשים ביזיוניים שמבזים את עצמם בתגובות מטופשות עד מחרידות שמוציאות אותך טיפש אבל מלך הטיפשים."

"אין לי מושג היכן היית שחילקו מעט בינה, אבל לך תשיג קצת."

"טיפש"


את ככל הנראה בגילאי 7-15 - ולא מעבר לכך - רמת הIQ שלך היא של ציפור קטנה מאוד - אך פיה צורח בטונים מאוד גבוהים..
לא ברור אם אין לך חיי חברה - או שלמדת להשתמש במחשב של אבא ואימא בגיל מוןקדם - כי הגננת נגעלה מרק להחליף לך חיתול - אך אצ עדיין תינוקת - זה ביזיון - שלאנשים כמוך יש גישה לאיטרנט - רק כדי לנסות, גרוע, לקבל ולקרוא הודעות - וגם לקבל אחרכך "ייחוד" עם אדגם אנושי - כאשר את והטרולים הטוקבקיסטים הממוצעים - לא ממש חולקים מוח שונה אחדג מהשני - רק שאת נוטה להיות מטומטמת יותר מהטוקבקיסט הממוצע - היודע להסתיר את טיפשותו תחת "מילים מנוסחות יפה" - חישבי על כך בפעם הבאה - או שתצרי עוד שם משתמש חדש לתפוז- ואל תשכחי ללטף את החתול שלך - אליו תתייחסי כאדם בטח חלק נכבד מחייך - כאשר חברייך ישתו איתך אלכוהול - ואת ככל הנראה - תהיי אדם מאוד - אבל מאוד נבוב.

בהצלחה גם עם זה.
 
חחח ישמרני!

בהצלחה לך,
אני ממש מקווה שהסבב הבא של הכדורים אכן ישפיע עליך ותהייה מאוזן.

להתראות.
 

atlantis13

New member
תקראי לרופא הפסיכולוג שלך בשם שכרגע כינית...

אותי.

קחי את המושג הזה ותגידי לו בפרצוף -

" אתה מכאבי לי,
כל כך ציפיתי להכיר מקרוב סכיזופרן פראנואיד."


אני רוצה לראות מה יקרה לך והאם נשמע ממך הודעה בקרוב.

מעבר לכך -את משוחררת - קפצי משם המשתמש שלנו -לכינוי אחר- ותגיבי לו.

"נשמה" שאוהבת לקלל.
 
למעלה