חוקי היזיז

בהחלט אפשר לשרטט

קווים מאפיינים של בחורה שיותר תנטה לסטוצים (מהסוג הטוב) : יצר מיני גבוה, חינוך ליברלי, חשיבה עצמאית, ביטחון עצמי.
 
אתה לא מבין כמה אתה טועה

בכלל, וגם באשר לאנה בפרט.

מה אתה רוצה, שנסיים את הדיון ב"טוב דניאל, יש חוקיות?"

אתה חותר כל הזמן לשם, שבסוף נתייאש או מה?


קיצור,
לא מסכימה איתך, זהו.
אין לי מה להוסיף.

תם הטקס.
התקווה.
 
אני חושב שהבילבול שלך נובע מכך

שאת מתייחסת רק לאפשרות של חוקיות נוקשה. חוקיות לא חייבת להיות נוקשה.

להגיד שחינוך ליברלי, או יצר מיני, או סטטוס, לא משפיעים על הסיכוי לסטוצים זה פשוט לקבור את הראש בחול. לא מבין מה האינטרס שלך לאטום את עצמך לטיעונים הלגמרי טריוויאליים הללו, אבל שיהיה...
 
הבלבול שלי?

עכשיו קבעת שאני מבולבלת?

זה מצחיק שאתה אומר שאני אטומה כשבעצם זה אתה שלא מוכן לראות שום דבר מסביבך,
או להקשיב למה שיש לאחרים לומר


וכבר אמרתי שתם הטקס, ושרנו את התקווה..אחרי שכתבתי שאני פשוט לא מסכימה איתך ומבחינתי נגמר הנושא כי אין לי מה להוסיף.
אז בכל זאת אתה חייב להגיד את המילה האחרונה?

די!
 

puma141

New member
לכל הקטע הזה יש כ"כ הרבה פנים:)

כ"כ הרבה סוגים של חוקיו8ת, אתה צודק..

ומה שקורה כאן רוב הזמן- כל אחד מנסה להיות חכם יותר מששני, ונשאר עיקש חחחחחח
זה פאקינג בורינג........................

מה דעתכם לנהל ויכוח כדי שיהיה מעניין, ולא כדי...איך להגיד לצאת "חכמים"?
 
מי שעיקש, ולא באמת מנסה לרדת לעומק הדברים

אומר משפטים כמו "אתה טועה, אני צודק, ועכשיו נשיר התקווה".

לא חושב שזה סיגנון השיחה שלי. אני לא מוגן מטעויות, אך לפחות אני מנמק את דברי עד הסוף, כדי שיהיה אפשר להבין על מה אני מדבר.
 

puma141

New member
אני חושבת

שהראש שלך קצת שונה....חזרנו לקטע שאתה פחות "חושב" עם הרגש, יותר
עם השכל.
לכן הרבה פעמים הדיונים/ויכוחים נתקעים שם בקטע שלך, אלא אם מישהי אומרת לך
הרבה פעמים "אתה צודק".:)

בוא נגיד ככה דניאל-
אם היית בן זוגי-כבר היית עושה את מחצית הדרך להרחיב את דעתך כאדם חושב-
לא רק דרך השכל......
 
עכשיו בדיוק זה הזכיר לי

שבאמת לא סיפרת לי איך פיצית את בן זוגך מהסיפור "הקבצן וזר והפרחים"...
 
פשוט נוצרה אצלי תחושה...

שהפיצוי שנתת לו "הרחיב את דעתו" בצורה כזו, שמאותו ערב הוא רק היה קונה לך זרי פרחים, ומתפלל שתתני אותם לקבצנים...
 

puma141

New member
דווקא המקרה ההוא

הרחיב את...דעתי-יותר מאת דעתו.
אבל מה דעתך שדעתך ממש לוקה בחסר ריגשי? :)

בסך הכל אנחנו דנים ב.....הרחבה. של דעת. דעתך?
 
אם תתני לי דוגמא מפורטת

היכן לדעתך אני לוקה בחסר ריגשי, אשמח להתייחס.

אני לא חושב שהטענה שלי שאפשר לאתר גורמים שיעלו את הסיכוי של בחורה לסטוץ, מעידה על כך שאני לוקה בחסר רגשי. אם כבר אז להיפך, אולי מי שלא מצליח לראות את הדברים הללו, לא מספיק פתוח בערוץ בין הרגש להגיון.
 

puma141

New member
כבר נתתי לך מלא דוגמאות.

כשאני אבחין בזה בפעם הבאה אני אגיד לך מיד..

והאמת שעל פניו אני די מסכימה איתך בטענה הזו שאפשר לאתר גורמים שיעלו את הסיכוי-כמובן שלא בהכרח..

בכל מקרה אתה מתביית. אתה לא מסנכרן את החשיבה שלך עם הרגש, אלא בצורה שכלית בלבד..:)
דיברנו על זה פעם..
 

puma141

New member
אגב נשמה, עיניים, כפרה....אם נוח לך שכל

משפט שאתה כותב אני אצעק ככה סתם-אפילו בלי לקרוא "אתה צודק"-
אז אין לי בעיה...שלח לי במסר אם לא נעים לך פה.


 
מאוד ילדותי לדבר עליי בעקיפין

אחרי שאמרתי שאנחנו לא מסכימים ושנסגור את הנושא פה.
אז לא הגבת לי.. הגבת לפומה עליי.
באמת גן שולה. חייב לחפור.
 
זה לא שהשארת לי ברירה...

סיכמת את הדיון, שרת התקווה (פעמיים!) ועזבת. עם מי נותר לי לדבר בדיוק?
 

dori78

New member
רגע,

ואם שכבתי עם מישהו אבל לא חוויתי אורגזמה - אני "מחוסנת"?
 

atlantis13

New member
אז תותרי על קשרים עם האנושות.

ואל תאמיני לשום דבר - חיי ע חתולים - הרבה קשישות וחשיבה שכזו - מביאה אותם לחשוב שלחיות עם כלב - זה בערך לקבל אותו סנטימנטל כמו לחיות עם אדם - או הסינים שישנים עם כרית בצורה של גבר - קחו את זה - אין צורך שחס וחלילה - תלמדו ממערכות יחסים הכל סקס גם ככה אצלכם בראש.
 
למעלה