~חולצות לפורום~

yonVata

New member
חחח...

עד שאני אחזור הביתה את תחזירי את כל החובות שלך לחברה... או לפחות לזה שצחקת עלי :p
 

deisy

New member
הוא מוסיף ומוסיף ../images/Emo8.gif

ואלללל, אני במקומך לא הייתי מכניסה אותו בלי זר גדול מספיק
סתם, סתם, אל תתלה אותי יון
אתם אחלה זוג! ואני דווקא כן מסכימה עם לא להתחתן בגילך זה בסדר
אבל אנחנו רוצים לראות תמונה של הזר פרחים בסכמ"ש שלך השבוע
 

Don Nirtin

New member
אני גם מסכים עם זה../images/Emo70.gif../images/Emo87.gif

עם הנישואים מוקדם
זה ממש מוגזםםםםםםםםם בטירוף.
 

deisy

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo122.gif../images/Emo9.gif

סליחה
אבל אתה אמרת שפרחים זה תמיד טוב
 
תעשו לי חולצה מיוחדת, ../images/Emo219.gif

של הדמות של ניר בוכה. זה כזה שוווושי. *-* והמ אין לי הצעות כי אני לא מקורית, אבל מאוד אהבתי את הרעיון! :)
 
נכון|../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

חחחחחחחחחחחח
הוא כזה חמוד כשהוא F4 ^^(למה תפוזבל לא חשבו לעשות אייקון כזה
)
 
למעלה