~חולצות לפורום~

לבנדר א

New member
~חולצות לפורום~

נכון שזה יכול להיות אדיר אם לפורום יהיה חולצות מיוחדות שיעוצבו על ידינו, יודפסו במרוכז ויחולקו במפגש הקרוב? אני מוכנה לקחת את האירגון על עצמי, אפילו יש לי כבר רעיון מגניב למשפט. בינתיים אני רוצה לשמוע הצעות, בקשות, טענות והאם אתם רוצים בזה בכלל?
 

Don Nirtin

New member
באחד השיחות שלי עם יעל הטובה../images/Emo87.gif

היא אמרה מפליצות במקום מפלצות. וככה נולדה החתימה הקודמת שלי- גם אני מפליץ (מספר הפורום) פעמים ביום
. לכו על הכיוון הזה.
 

Don Nirtin

New member
אפשר לטרייד את הפורום אבל.../images/Emo87.gif

זה בזיכיון של תפוזבל.
 

Guid

New member
/tapuzforum/images/Emo6.gif

המשפט חזק, אהבתי. אבל אני לא טיפוס של חולצות כאלו, כל החולצות סיום שלי סתם שוכבות בארון. מעולם לא לבשתי אחת מהן... /tapuzforum/images/Emo3.gif אז לא יודע, אני כנראה אצביע /tapuzforum/images/Emo31.gif, אלא אם אני אהיה הקול המחליט...
 

yonVata

New member
אני מאוד מקוה שכן..

אחרת אני נשוי הרבה לפני שהגעתי לשלב הזה בחיים /tapuzforum/images/Emo3.gif
 

deisy

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

יון, נראה לי יהיו לך צרות עם ואל בסופ"ש הזה
תבוא מוכן כבר עם זר ורדים אדומים
מראש....
 

yonVata

New member
לא נראה לי :p

היא יודעת אתזה, כל פעם שאני רואה אנשים בגילי מתחתנים אני שואל אותה ``למה? לאן הם ממהרים?!`` אבל להביא פרח זה אףפעם לא דבר רע :)
 

yonVata

New member
קוץ`...

אני ארשה לך רק כי את חדשה... :p אני לא יכול לראות אייקונים אם הם מהסעיפים בנושא כשאני גולש בפלפון..
 

deisy

New member
חחחחחח...

עשתה לך עיניים מאוהבות! ואני, כמו אהבלה קראת "קוץ" , לקח לי רגע לקלוט את הצ'יופצ'יק שם ליד
וישר באתי להגיד לך שלא יפה
מזל שיש לי ילדים פה ליד שמנעו ממני פדיחה ....
 

Hasselblad

New member
אוף שירשור גרוע....

זה עונש על זה שצחקתי עליך ואמרתי לך שלרוב אני משרשרת נכון.... אז כנראה שהפעם הזאת זה לא היה חלק מהרוב...
 
למעלה