חג שמח ושנה טובה

חג שמח ושנה טובה

רצה לבישולים. עדיין לא יודעת מה יוגש על שולחני הערב. מחכה לראות אם החובל יגיע. מקווה שנתקשקש הרבה בהמשך החג הארוך הבא עלינו לטובה. כואבת את הקושי של אילת, ים וגל, ואמא של המתגייס הטרי (מקווה שאני לא מבלבלת). עדיין לא יודעת אם אני איתכן, או לא. שנה טובה ומתוקקקקקקקקקקקקקקקקקקקהה...........
 
לגלילאה

רציתי להוסיף אותך לרשימה של האמהות שנשארו לבד.. אבל לרגע תהיתי.. על כל פנים, האם גם שלך נשאר? נדמה לי שכך ראתי היכן שהוא. כבלי חיבוק בכל מקרה...
 

סמדר בנ

New member
בוקר טוב

ערב חג. לכל מי שחייליו עימו בחג- הרבה הנאה. ולכל מי שלא - מאחלת גם הנאה. אחרי הכל, יש בד"כ עוד ילדים בבית, ובן זוג ומשפחה מורחבת. גם אנחנו בהרכב חסר, אחת הבנות לא תהיה. ולמרות הרצון שכולם יהיו יחד, אני אישית לא לוקחת את זה קשה. זה דרכו של עולם. ילדים גדלים ואם זה לא צבא, זה משהו אחר, טיולים, בני זוג וכד'. אצלנו תהיה כל החג קרובת משפחה צעירה מארה"ב, שהגיעה ארצה לשלושה חודשים ואנחנו ה"מאמצים" שלה. נראה שאת רוב החג נבלה באכילה
 

אילת39

New member
בוקר טוב, שנה טובה וגם חדשות טובות ../images/Emo140.gif

קודם כל, תודה רבה על כל המילים הטובות והחמות. אין כמו המקום הזה לנחמה
לא תאמינו, אבל החייל שלי בדרך הביתה!! בשיחה פלוגתית אתמול בלילה הסתבר שאחד החיילים האחרים רותק. כואב לי מאוד הלב עליו...ובכלל הטלטלה הזו של רגע למעלה ורגע למטה כבר הפכה לאורח חיים בעשרת החודשים האחרונים...ובכל זאת, איך אמרתי אתמול? אני אמא וברור שיש בי שמחה גדולה שסופסוף החייל שלי בבית בחג. חייבת להגיד מילה אחת על עניין ההתנדבות של אתמול. אני חושבת שכאשר ההחלטה להישאר מגיעה ביוזמת החייל, זה קל לו יותר והיאוש נעשה קצת יותר נוח :) מאחלת לכל דיירי הפורום הנפלאים, לכל החיילים והחיילות שעושים לילות כימים, לכל בית ישראל, לאהובי ואוהבי - שנה טובה! שנה של בשורות טובות, בריאות, אושר, נחת, אוטנתיות, כבוד, אהבה, פשטות, צניעות ושלמות. מי יתן וגלעד ישוב לחיק משפחתו מיד עם פרוס השנה החדשה עלינו לטובה....אמן
 

colibri

New member
היייייי ../images/Emo24.gif../images/Emo13.gif

אילת, איזה י-ו-פ-י! חדשות נהדרות. קודם התחלתי לכתוב לך תגובה בשרשור של אתמול, אבל היא איכשהו ברחה ופרחה... רציתי רק לומר: כתבת שלא התנדב "בשמחה ובסבבה, אלא כי זה מה שהיה צריך" (סליחה אם הציטוט לא לגמרי מדויק) וזה הרי הדבר הכי נכון. לא תמיד הכל בסבבה... אלה החיים בסה"כ. אבל עושים את מה שנכון לעשות עכשיו. ואם כך הוא החליט, הרי זה כי כך חינכתם אותו, נכון? והנה, החיים מזמנים תפניות שאי אפשר לחזות אותן מראש
שיהיה חג שמח!!
 

סמדר בנ

New member
מלאכתם של צדיקים

נעשית ע"י אחרים. הילד יצא גדול - גם התנדב וגם יצא, יכול להיות טוב יותר מזה?
 

מגלית

New member
אילת - איזה יופי!!!!!!!!

חדשות נהדרות!!!!!!!!!!! שנה טובה ומדהימה ושיהיה רק שקט ורגוע!!!!!!!!!!!!!!
 

קרוסלה

New member
אז מה היה לנו שם...

ערב חג... בן חייל אחד בדרך לאחר שלושה שבועות בבסיס, בן אחד מאושפז בבית חולים עם בעיה מפחידה שעכשיו התבררה כמשהו ויראלי וממתינים למכתב שחרור, בן שלישי שהדריך אתמול לראשונה בצופים וחיכה עם ההתרגשות והסיפורים עד שאמא חזרה בחצות מבית החולים.... מישהו אמר שמשעמם??? חברי וחברותי, מאחלת לכל אחת ואחד מכם, שנה טובה, שקטה בכל הגזרות. שנה של אושר, נחת וסיפוק מהילדים שלנו בכלל והחיילים בפרט. מאחלת לכל אחד מהחיילים והחיילות של כולנו שישובו בשלום לבתיהם, שיעבירו את השירות עד כמה שאפשר בקלות ובכיף. חג שמח !
 
ואוו, כמה אינטנסיבי

משהוא ויראלי זה טוב או רע???????? רפואה שלמה. אין רגע דל. ואיחולי לשנה החדשה - שיהיה משעמם.
 

סמדר בנ

New member
רפואה שלמה

לבן. זהו, הוא משתחרר מביה"ח אז אפשר להתחיל את השנה ברגל ימין.
 
קרוסלה יקרה - הרבה בריאות לבן !!

שהשנה הזו תל ברגל ימין ובשורות טובות!!!
 

קרוסלה

New member
תודה רבה !

המצב של הקטנצ'יק משתפר, הולך קצת טוב יותר על הרגל, מקוה שעד אחרי החג כל הסיפור יהיה מאחורינו.
 

colibri

New member
בוקר טוב של ערב חג ../images/Emo42.gif

אצלנו הטירוף חוגג, כי בתוספת למשפחתולוגיה, היום גם אזכרה של חמי. נפטר בערב ראש השנה לפני 20 שנה - ממש אחרי שהמנומר נולד (תסריט בפני עצמו, לא לעכשיו). אז כל שנה, בערב החג, אנחנו עורכים מין ארוחת בוקר בבית הכנסת אחרי התפילה. הנה גם זה מאחורינו. ואחרי הסבב הזה של התרוצצויות (גיסתי נתקעה בלי דלק, אף אחד לא מצא את המפתח למשאבת הדלק שיש לנו בכפר, אח"כ מצאו ולא זכרו את הקוד, וכו'), והעלבויות קטנות וצווחות מכל הסוגים, בעלי נסע להשלמת קניות יחדעם אמא שלו ושני החיילים שצריכים להשלים ציוד וסידורים. ואני לוקחת הפסקת קפה איתכן... אילת, ים וגל, גליללאה, אמא לחייל מתגייס -
, חושבת עליכן... טוב שיש משפחה בבית, ואפשר לשמוח אפילו שהצביטה הזאת בלב כואבת... טוטו (הנכדה שלי) אומרת "אמא, תשתי כוס מים, יעבוא לך". מתגייסת, נדמה לי, כתבה - זה לשלוש שנים... זה יעבוא. לשלוח לילדים מחשבות טובות, אהבה, גאווה שלכן בהם, מגיע להם. וזה יעבוא.
מתגייסת - מקווה שכבר שמעת מהחובל...
אתמול התאזרתי בכוח, עשיתי רשימה של ארוחות שצריך לבשל, ונכנסתי למטבח... הכנתי עוגה אחת, עופות בתנור ועופות בסיר, כתף טלה בתנור (בעלי התפתה לקנות), ושני דגים ענקיים. נשאר... יותר ממה שהכנתי. עוד דגים, ופשטידות למיניהן, ואורז ותפוחי אדמה ומרק ועוד עוגות. האמת, קטן עלינו. לכלים כבר לא היה לי כוח - אז אמא של טוטו עשתה לי הפתעה ושטפה אותם, בזמן שהיינו באזכרה. וכבר אין מה לדבר על כביסות ועל ספונג'ה וכאלה. דרושות קצת מיומנויות של להטוטנות כדי לנקות את הבית כשאוצ'ו זוחלת בכל מקום וטוטו מתרוצצת ודורשת לדעת על כל דבר "סבתא, מה את עושה? למה?? אני אוצה ליאות!!! אני לא אואה!!!!" אבל הקטנה הבטיחה לעשות להן קצת בייביסיטר. ואמא שלהן הבטיחה לעזור עם העוגות, היא טובה בזה. אז הכל
וגם
הנה, הקפה מסתיים. סימן שצריך לחזור למטבח. שנה נהדרת לכולם, ואשתדל להיכנס עוד לפני החג...
גדול
 

BenjiMan

New member
חג שמח ושנה טובה !!! ../images/Emo140.gif

החייל יוצא לחג.... ב. <עוד 3 חודשים>
 

49צהוב

New member
שנה טובה לכולם

שנה של שלום קודם כל -ואז יהיה השרות של בנינו / בנותינו- קל עד בלתי נחוץ לחלוטין ואם לא- לפחות שנה של שקט- ושהילדים יבואו היתה כל חג ושבת ולא יחוו את קשיי הצבא כלל ולנו לילות של שינה בלי חרדות שהחילים הצעירים יתרגלו- והבוגרים ישתלבו וה...זקנים ישתחררו - שנה של שמחה ובריאות אושר ועושר וכל שנאחל לעצמנו... אצלי האוכל ב- 90% מוכן- רק טאץ' אחרון אחרי הצהריים למרות שזה לא ממש אקולוגי אני משתמשת בהרבה כלים חד פעמיים- יש כלים כל כך יפים השנה וזה יקל על הפינוי - - מהחיל לא שמעתי עדיין- אז או שהואנשאר לחג- או שהוא רוצה להעצים את ההפתעה ולהגיע פתאם כמובן כולי תקוה שזה יהיה התסריט ..... שנה טובה
 

colibri

New member
לאלאלא, מתגייסת,

זו לא הגישה הנכונה. אמרי מעתה: אצלי כבר 10% מהאוכל מוכן!
 
למעלה