חברתי

את צריכה להקיש על

תחילת לינק,ואז להעתיק את הכתובת ולאחר מכן להקיש על סיום לינק,בכדי שהקישור יתפוס. מקווה שעזרתי.
 

DoubleTrouble

New member
מזל טוב ../images/Emo49.gif ../images/Emo65.gif

שהבלוג ייחיה עד מאה ועשרים שנה ויהיה בו הרבהההה תוכן אמן ןאמן בהצלחה דניאלה
 
תנקיו!!../images/Emo24.gif

*חוסכת הודעה* וגם לאיל תודה.. אני עדיין מסתבכת עם עם זה.. אבל כבר אני אסתדר..
 

The Knight Girl

New member
חחחחחחח איזה קטעים!!!!!

למה אני רעבה לפיים???כי סימתי את מר מתורק מוזר ואני עצובה!!!!!(כי הו כזה מדהים וחב שסימתי אותו) ולןכן שאלתי מי מכיר משהו וב .....כדי שיהיה לי מה לרוא..!!!!
 

InBaR 85

New member
ו...........

"עד שהמוות יפריד בינינו" גם מעולה
בנתיים יש רק 6 פרקים...אבל צפוים עוד בהמשך... |לינק|http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=untildeath|סלינק| בתיאבון
 
אנשים, אתם עוד תראו.. אני אומר לכם.

הארי שייך לדראקו. עכשיו 07:09 בבוקר והעברתי את כל הלילה בקריאת סלאשים ואספתי לי לאוסף מלא מלא פיקים נחמדים! הסלאשים הכי יפים הם של הארי/דראקו. שני נערים בעלי הורמונים גבוהים זה מטורף.
אשמח לתת קישורים. יש לי 19 קישורים ל-19 סלאשים שונים.
שיהיה לכם לילה [בוקר] טוב, אני הולך לישון. ביוש'...
 
הארי דראקו?

אתה חי באשליות........ הסלאש הכי טוב שקיים אי פעם בהארי פוטר הוא: האגריד דמבי
סתםםםםםםםםםםםםםםם הכי טוב אי פעם זה כמובן רמוסיריוס
 
הודעה לכולם..

וול, בגלל כל המעבר דירה המעפן הזה, אני לא אהיה פה בימים הקרובים. אולי אני אהיה פה ביום שישי או ראשון.. אני לא בדיוק יודעת. בקשר להתפקדות אוגוסט שעליי לפתוח, אני אפתח אותה, במהירות האפשרית, לא יאוחר מה-7.8 . זה גם מה שאומר שלא יהיה לי מסן והכל.. אולי אצליח להיכנס במהלך היום ומחר או משהו אבל יש סיכויים קלושים..
דניאלה.
 
למעלה